آسمان خراشی به بلندی آسمان

بررسی اخبار بلند و حرفه ای روز

آسمان خراشی به بلندی آسمان

بررسی اخبار بلند و حرفه ای روز

بایگانی
پیوندها

 

و گرچه من قصد ندارم سال 2021 را “سال دسکتاپ” اعلام کنم ، اما فکر می کنم اگر قرار است به طور منظم از خانه کار کنید ، ارزش یک کامپیوتر رومیزی را دارد.  و اگر محل کار شما به اندازه کافی روشن است که می تواند شما را نسبت به رایانه ای که می خواهید در خانه قرار دهید انتخاب کند ، این iMac گزینه مناسبی است.

شارژ کردن

یک سال پیش ، من یک لپ تاپ چاپی را به خانه آوردم که فکر می کردم چند هفته با دفتر فاصله دارد.  بعضی اوقات روی میز کار می کردم ، اما صادقانه بگویم ، بیشتر روی کاناپه یا تخت بود.  اما با کشیده شدن قفل ، بریدن یک فضای کاری خاص در خانه ام ضروری شد.  جایی که می توانم برای کار به آنجا بروم و با پایان روز کار آنجا را ترک کنم.

من Mac Mini را با یک مانیتور 32 اینچی Dell Ultrasharp انتخاب کردم و این یک تنظیم خارق العاده است ، اما وقتی فکر می کنید صفحه نمایش ، صفحه کلید و صفحه لمسی فوق العاده در آن گنجانده شده است ، iMac گزینه ساده تری است.  در حالی که صفحه نمایش کوچکتر است ، iMac هنگام استفاده از آن شی object بسیار زیبایی در خانه است.

اگر “دفتر” شما از خانه شما نیمی از میز ناهار خوری سال گذشته یا دامان شما روی کاناپه باشد ، تغییر روی میز کار برای پشت ، چشم و تعادل کار شما معجزه می کند.  2021 iMac به قدری نازک و کوچک است که می تواند به راحتی در فضایی که در حال حاضر برای لپ تاپ اختصاص داده اید جا بیفتد و همچنین ظاهر بهتری خواهد داشت.

  • عرفان علی محمد