آسمان خراشی به بلندی آسمان

بررسی اخبار بلند و حرفه ای روز

آسمان خراشی به بلندی آسمان

بررسی اخبار بلند و حرفه ای روز

بایگانی
پیوندها

۱۰۵ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

 

در سال 2013 ، هنگامی که Philadelphia 76ers سام Hinkey را به عنوان مدیر کل و رئیس عملیات بسکتبال استخدام کرد ، وی با هدف تلاش کرد تیم را در پایین قرار دهد و انگیزه های بالایی را در یک فرهنگ بازسازی به نام فرایند جمع کند.

در طی هشت سال اتفاقات زیادی رخ داده است ، از آن زمان تاکنون سیکسرها سومین رئیس جمهور و سرمربی دوم آنها هستند ، اما چیزی که ثابت مانده است دو بازیکن اصلی است که در اطراف آنها ساخته شده اند: جوئل امبیید و بن سیمونز.

همانطور که آنها در بازیکنان کالیبر ستاره شکوفا شدند و در قراردادهای حداکثر طولانی مدت قفل شدند ، انتظارات در فیلادلفیا افزایش یافت.  با این حال ، آنها هرگز موفق به ملاقات آنها نشدند.

و یکشنبه شب ، در بازی 7 مقابل تیم آینده آتلانتا هاوکس برای حضور در فینال کنفرانس شرقی روی خط ، سیکسرها دوباره لرزیدند ، با نتیجه 103-96 شکست خوردند و احتمالاً باعث لرزش سازمان در فیلادلفیا شدند.

فقط یک یادآوری ، فیلادلفیا در این فصل شماره 1 کنفرانس شرقی بود و به شدت در مقابل هاوکس ،5 مورد علاقه قرار گرفت ، که بیشتر تصور می کردند از حضور در دور دوم ، مانند بسیاری از بازیکنان اصلی تیم مانند Trae Young ، خوشحال هستند. ، این اولین تجربه آنها در پلی آف NBA بود.

راستش را بخواهید ، برای Sixers شرم آور است که این مجموعه حتی به هفت رسیده است ، چه رسد به این واقعیت که آنها در نهایت آن را از دست دادند.  هیچ راهی برای از دست دادن آنها وجود نداشت و با این وجود موفق به این کار شدند.

مسابقات پلی آف NBA ، از جمله فینال های NBA را انتخاب کنید.  به علاوه ، در مسابقات پیش NBA ، جام استنلی ، بازی های پلی آف Blue Jays و MLB و موارد دیگر شرکت کنید.

در طول سال ها ، از روش Trust the Process برای توصیف منطق تمرینات تیم سازی فیلادلفیا استفاده شده است.

با این حال ، به نظر می رسد پس از ضرر یکشنبه شب ، “دادرسی” نه تنها قابل اعتماد نیست ، بلکه ممکن است از بین رفته باشد.

در اینجا چند تساوی از یک سری هفت بازیه بین 76ers و Hawks آورده شده است که به عنوان کلاسیک توصیف نمی شوند ، اما می توانند یک کاتالیزور برای تغییر قابل توجه خارج از فصل در فیلادلفیا باشند.

به نظر می رسد هیچ مانعی برای یانگ خیلی بزرگ نیست ، هاوکس

قبل از این که به آگهی گفتگوی 76 خود ادامه دهیم ، فراموش نکنیم که هاوکس در حقیقت این سری را برنده شده و برای اولین بار از سال 2015 به فینال کنفرانس می رود ، وقتی که از قضا مربی تیمی که در آنجا ملاقات می کنند ، مایک بودن هولزر ، با 60 برد به آنها در بهترین فصل امتیاز دهی کمک کرد.

41 پیروزی که هاوکس به ثمر رسانده اند به اندازه کل پیروزی های باشگاه 15-2014 چشمگیر نیست ، اما آنچه این تیم بر آن پیروز است درک و ترس از ترس آن لحظه است.

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، برای بسیاری از بازیکنان این تیم هاوکس ، این اولین سلیقه آنها پس از فصل است و با این حال کاملاً دلسرد شده اند.

در دور اول مقابل نیویورک نیکس ، هاوکز در پنج بازی آنها را ناک اوت کرد زیرا در زیر نور چراغهای روشن باغ مدیسون راحت تر از کف خانه خود بودند.

و در برابر سیکسرهای مورد علاقه ، آتلانتا در بازی اول به مقام اول رسید و گفت تیمی است که با شماره اصلی فیلادلفیا مرعوب نشده است.  هاوکس پس از سقوط 2-1 به یک خط ثابت برگشتند تا پس از سه بار پیروزی در فیلادلفیا در زمین خانگی سیکسرز بسته شوند.

برای خبرنامه های Raptors ثبت نام کنید

بهترین پوشش Raptors و انحصاری هایی که مستقیماً به صندوق ورودی شما تحویل داده می شوند را دریافت کنید!

به ویژه ، یانگ در این فصل یک مهمانی کاملاً آینده برگزار کرد و به عنوان یکی از بهترین بازیکنان بازی در کلاچ شهرت یافت.  این بازیکن 22 ساله در کارنامه جوان خود در مجموع 12 بازی پلی آف انجام داده و به طور متوسط ​​29.1 امتیاز در هر بازی داشته است و در شش مسابقه از این مسابقات 30 امتیاز یا بیشتر کسب خواهد کرد.

اما ، همانطور که بازی 7 روز یکشنبه ثابت کرد ، این تیم هاوکس فقط یک تیم یک نفره نیست.  یانگ روز یکشنبه سخت جنگید وقتی از زمین فقط 5 برای 23 شوت زد.  او با 21 امتیاز و 10 پاس گل پایان یافت و به کوارتر چهارم صعود کرد و 10 گل زد – از جمله یک بمب باورنکردنی 29 فوت – اما هاوک ها 7 بازی را با قدرت بازیکنان جوان “دیگر” خود مانند کوین هوترر که دارای امتیاز بالایی بود ، بردند. 27 امتیاز در این بازی و جان کالینز ، که با 14 امتیاز ، 16 ریکوشه دو دبل به پایان رسید.

بنابراین ، حتی زمانی که سوپراستار جوان و جوان جوان آنها خیلی دور بود ، هاوکس باز هم راهی پیدا کرد تا اینکه سرانجام وقتی مهمترین مسئله مهم بود ، او زنده شد.

اینها معمولاً درسهای سختی است که تیمها باید با ناکامی در مرحله پلی آف بیاموزند ، اما به نظر می رسد هاوکس با این کنوانسیون مخالف است و به همان مناسبت ادامه می دهد ، حتی اگر قبلاً چنین تجربه ای نداشته باشد.

تیم بعدی میلواکی باکس ، تیمی است که از یک سری بازیهای طاقت فرسای هفت گانه بیرون آمده است.  مانند سیکسرز ، باکس نیز سود خواهد برد و صادقانه بگویم ، با تجربه ای که میلواکی در برابر بروکلین نتز و شیوه بازی جیانیس آنتتوکوپمو تجربه کرده است ، سخت است که شاهد پیروزی آتلانتا باشیم ، اما تقریباً همان گفته شده برای دور دوم هاوکس و حالا به آنها نگاه کن

معضل بن سیمونز

حدود سه و نیم دقیقه برای بازی در کوارتر چهارم بازی 7 باقی مانده بود و آتلانتا 88-86 را پیش می برد ، بن سیمونز در یک بازتاب دنیلو گالیناری را در بالای سر خود داشت.  سیمونز بزرگتر و قدرتمندتر گالیناری را به پست خود برد ، استعفا داد ، از تلاش برای رسیدن دور شد و فقط یانگ را در زیر سبد داشت.

سیمونز به جای سوار شدن در شیرجه آسان ، حتی به سبد نگاه نکرد و در عوض به ماتیس تیبول متعجب پاس داد ، که سوار شد و خطا دریافت کرد ، اما فقط یک پرتاب آزاد را به دست آورد.  در عوض ، دو – یا حتی سه – امتیاز یک شد و یک موقعیت برای تساوی یا برتری منجر به پیروزی هفت امتیازی آتلانتا شد.

این نکته به طور خلاصه مشکل سیمونز را تعریف می کند.  او یک بازیکن بسیار با استعداد است ، توانایی انجام بسیاری از کارهای زمین را دارد ، اما ناتوانی و عدم تمایل به شلیک توپ ، مسئولیت کامل او را بر عهده دارد.

بنابراین گرچه داشتن یک گارد محافظ شش فوت و 10 که یک مدافع عالی نیز است ، فواید واضحی دارد ، اما اگر نتوانید یا نخواهید شلیک کرد ، به خصوص در تیمی که تیراندازهای زیادی مانند فیلادلفیا ندارد ، نوعی بی معنی است.

کافیست نگاهی به برخی از این توییت ها بیندازید و خواهید دید که مشکل تیراندازی توپ برای سیمونز چقدر است:

بن سیمونز چهارم چهارم این مجموعه:بازی 1: 2-2 FGبازی 2: 0-0 FGبازی 3: 1-1 FGبازی 4: 0-0 FGبازی 5: 0-0 FGبازی 6: 0-0 FGبازی 7: 0-0 FG

– تام هابراسترو (Tomhaberstroh) 21 ژوئن 2021

FT این پلی آف را از دست می دهد:

48 – بن سیمونز29 – خورشیدهای ققنوس28 – بروکلین نتز pic.twitter.com/1dGBaTXHiC

– StatMuse (statmuse) 21 ژوئن 2021

با حداقل 70 تلاش ، درصد پرتاب آزاد بن سیمونز از 34.2٪ در این فصل بعد ، بدترین مورد در یک فصل پس از تاریخ NBA است. pic.twitter.com/G12fiDSXVN

– آمار و اطلاعات ESPN (ESPNStatsInfo) 21 ژوئن 2021

این اعداد و بسیاری دیگر که می توانند نقل شوند ، دلیل این است که احتمالاً یک آشفتگی بزرگ در فیلی رخ می دهد.  به زبان ساده ، سیمونز باید منتقل شود.

آزمایش بزرگ Embiid-Simmons بارها و بارها به شکست انجامید و یکشنبه شاید تماشایی ترین شکست همه آنها بود ، زیرا Embiid بسیار درخشان بود و 31 امتیاز به دست آورد ، در حالی که سیمونز فقط 5 امتیاز داشت و در طول بازی فقط چهار شوت زد.

این دو باید از هم جدا شوند و با توجه به برخی از نظرات پس از بازی از مربیان فیلادلفیا Doc Rivers و Embiid ، سیمونز یکی است که احتمالاً درب منزل نشان داده می شود:

“در حال حاضر جواب آن را نمی دانم.”

-دک ریورز ، پس از اینکه از وی پرسیده شد آیا بن سیمونز می تواند مدافع تیم قهرمان باشد؟ pic.twitter.com/rw51V7rkRE

– SportsCenter (SportsCenter) 21 ژوئن 2021

“من نمی دانم چگونه این حرف را بزنم – اما فکر کردم نقطه عطف این است که یک ضربه آزاد داشتیم ، از دست دادیم و یک پرتاب آزاد انجام دادیم.”

-ژول امبیید برای از دست دادن بازی 7 سیکسرز مقابل هاوکس pic.twitter.com/wDsw1gVZP0

– SportsCenter (SportsCenter) 21 ژوئن 2021

البته ، گفتن قرارداد سیمونز آسانتر از انجام است ، اما این NBA است ، و هر جا که اراده برای انجام یک معامله وجود دارد ، همیشه یک راه وجود دارد.

سایه لوری در این 2021 بعد از فصل بسیار بزرگ است

احتمالاً این واقعیت جالب را مشاهده کرده اید:

هر سه تیمی که تجارت Kyle Lowry را کنار گذاشتند قبلاً حذف شده اند.

لیکرز ، هیت ، سیکسر.

(ارسال شده توسط جوشگورینسین) pic.twitter.com/LUNUctKP9y

– StatMuse (statmuse) 21 ژوئن 2021

کایل لوری می توانست به هر یک از این تیم ها کمک کند ، اما برای سیکسرز این کاملاً واضح بود.

ضعف اصلی فیلادلفیا بازی گارد و کمبود تیراندازان قوی بود ، چیزی که لوری می توانست به وفور به آن کمک کند.

حداقل ، Lowry یک ارتقا major مهم در مورد George Hill است ، که Philly به موقع به جای ستاره Raptors معامله ای انجام داد ، زیرا قیمت درخواست تورنتو برای بازیکنان جوان Tibul و Tyris Maxie بسیار زیاد بود.

نگاه به گذشته 20/20 است و چه چیزی ، اما اکنون این یک نگاه وحشتناک برای رئیس بسکتبال ، داریل مورای و دفتر جلوی سیکسرز است.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۳۱ خرداد ۰۰ ، ۲۰:۵۷
  • عرفان علی محمد

 

رویداد گسترده خرید Prime Day در استرالیا در حال حاضر به صورت مستقیم برگزار می شود.  با وجود رویداد سالانه به نام Prime Day ، اعضای Prime Amazon 65 ساعت فرصت دارند تا از معاملات ده ها هزار محصول از مارک های بزرگ و مشاغل کوچک مانند بوش ، کالوین کلاین ، دل ، د لونگی ، دایسون ، گارمین ، لنوو ، استفاده کنند. نینتندو ، سامسونیت ، سامسونگ ، سونی ، یاماها و همچنین مشاغل کوچک محلی از جمله UpFlow ، Little Archer & Co.  و BIGSOFTI.

پیشنهادات محلی به مدت 48 ساعت تا 23:59 AEST در روز سه شنبه 22 ژوئن اجرا می شود و معاملات Prime Day از انگلیس و ایالات متحده در Amazon.com.au از طریق فروشگاه جهانی آمازون تا ساعت 17:00 AEST در روز چهارشنبه ، ژوئن در دسترس است. 23  اعضای نخست وزیر استرالیا همچنین حمل و نقل رایگان برای کلیه اقلام واجد شرایط حمل و نقل و فروش شده توسط آمازون آمریکا یا آمازون انگلیس را دریافت خواهند کرد.  هر کسی می تواند برای شرکت در Prime Day به Prime بپیوندد یا یک دوره آزمایشی 30 روزه رایگان را در amazon.com.au/prime آغاز کند.

“Prime Day اکنون با پس انداز هنگفتی که اعضای Prime استرالیا از محصولات موجود در سراسر سایت در اختیار دارند ، زندگی می کند.  معاملات به مدت 65 ساعت با پیشنهادات جدید در طول این رویداد برقرار خواهد بود ، بنابراین ما خریداران را تشویق می کنیم که برای استفاده بیشتر از پس انداز کل موجود ، بازگردند. روز اول آخر دو بزرگترین روز برای کوچولو بود. تجارت استرالیا در Amazon.com.au و ما مفتخریم که آنها را از طریق فروشگاه “فروشگاه محلی” خود در یکی از شلوغ ترین رویدادهای خرید در جلو و مرکز قرار می دهیم.  ”

آرنو ارشد ، مدیر نخست آمازون استرالیا

آمازون استرالیا از طریق فروشگاه محلی خود مشاغل کوچک را در جلو و مرکز قرار می دهد.  فروشگاه محلی مجموعه های مختلفی را برای ارتباط مشتریان با مشاغل استرالیایی از جمله Little Archer & Co. ارائه می دهد.  از ساحل سانشاین ، کوئینزلند ، که محصولات با کیفیتی را برای نوزادان و کودکان خردسال ایجاد می کند.

“برای من ، Prime Day فرصتی است تا با نمایش محصولات عالی که خریداران ما می توانند با قیمت کاهش یافته ، بیشترین مواجهه را داشته باشند.  این زمانی از سال است که حجم فروش ما به طرز چشمگیری افزایش می یابد ، که به قرار دادن نام تجاری برای سال آینده کمک می کند.  ایجاد روابط و اعتماد با مشتریان جدید و موجود ، رشد مداوم Little Archer & Co. را تشویق می کند.  و این فرصت را به ما می دهد که پیشنهادات بیشتری را به خانواده های استرالیایی ارائه دهیم.  “

دنیس ، بنیانگذار Little Archer & Co.

اعضای نخست می توانند امروز هنگام خرید گسترده در آمازون استرالیا به معاملات زیر دسترسی داشته باشند:

تجارت کوچک

در محصولات شرکتهای کوچک استرالیایی ، از جمله Meluka Australia ، BIGSOFTI ، Song Saga ، UpFlow Brewing ، Little Archer & Co. ، Milkdrop ، Patch ، Baresop و غیره صرفه جویی کنید.

دستگاه های آمازون

68٪ تخفیف RRP برای Echo Dot (نسل 3) صرفه جویی کنید.

با کنترل از راه دور Alexa و Fire TV Stick Lite 40٪ تخفیف RRP را در Fire TV Stick 4K کاملاً پس انداز کنید.

50٪ تخفیف RRP Echo Dot (نسل 4) صرفه جویی کنید.

هنگام انتخاب Ring Home Security تا 30٪ تخفیف از RRP صرفه جویی کنید.

50 دلار از تخفیف Kindle Paperwhite RGB 8 GB به علاوه 50٪ تخفیف در پوشش انتخاب شده Kindle Paperwhite صرفه جویی کنید.

33٪ تخفیف از RRP برای Echo Show 10 جدید صرفه جویی کنید.

الکترونیک

در گوشی های Sony WH1000XM3 ، بلندگوهای بلوتوث انتخاب شده ، نوارهای صوتی و موارد دیگر صرفه جویی کنید.

از بلندگوهای یاماها و سیستم های HiFi حداکثر 24٪ تخفیف بگیرید.

در پروژکتورهای سینمای خانگی اپسون صرفه جویی کنید.

34٪ تخفیف RRP را در Samsung Tab A7 Wi-Fi 32 GB ، خاکستری ذخیره کنید.

در هدفون های انتخابی Jabra Overear و On-Ear تا 45٪ تخفیف RRP صرفه جویی کنید.

در دوربین ها و لنزهای انتخابی پاناسونیک تا 25٪ تخفیف RRP صرفه جویی کنید.

در دوربینها و لوازم جانبی انتخاب شده Canon صرفه جویی کنید.

در مانیتورهای انتخاب شده استودیوی KRK تا 50٪ تخفیف RRP صرفه جویی کنید.

Fitbit Charge 4 را با قیمت 99 دلار دریافت کنید.

برای ساعت های هوشمند Garmin تا 50٪ تخفیف در RRP صرفه جویی کنید.

کامپیوتر رومیزی

در Chromebook های انتخابی حداکثر 40٪ تخفیف برای RRP صرفه جویی کنید.

در مانیتورها و لپ تاپ های انتخابی LG صرفه جویی کنید.

در لپ تاپ ها ، رایانه های لوحی ، نمایشگرها و لوازم جانبی Lenovo صرفه جویی کنید.

در لپ تاپ های ASUS انتخاب کنید.

در لپ تاپ ها و مانیتورهای دل انتخاب کنید.

در کارت های حافظه انتخابی Samsung تا 40٪ تخفیف RRP صرفه جویی کنید.

در انتخاب محصولات Wacom تا 40٪ تخفیف در RRP صرفه جویی کنید.

در دستگاه های انتخاب شده Sandisk تا 36٪ تخفیف از RRP صرفه جویی کنید.

در دستگاه های انتخابی ASUS تا 30٪ تخفیف از RRP صرفه جویی کنید.

بازی های ویدیویی:

در هدفون های Oculus 256 GB ذخیره کنید.

برای لوازم جانبی Astro Gaming تا 35٪ تخفیف در RRP صرفه جویی کنید.

37٪ تخفیف RRP در Ring Fit Adventure برای نینتندو سوییچ صرفه جویی کنید.

خانه و آشپزخانه

در V8 ، V10 و V11 Dyson Animal Stick Vacuums انتخاب کنید.

در جاروبرقی جهانی Miele Complete C3 Family ، خاکستری گرافیتی صرفه جویی کنید.

در Philips Air Fryer XXL White HD9630 / 21 صرفه جویی کنید.

در لوازم انتخاب شده De’Longhi پس انداز کنید.

برای محصولات انتخاب شده جوزف جوزف تا 30٪ تخفیف در RRP صرفه جویی کنید.

در محصولات انتخاب شده Arovec صرفه جویی کنید.

در جاروبرقی های انتخاب شده Ecovacs صرفه جویی کنید.

خانه هوشمند

در روشنایی هوشمند Philips Hue تا 33٪ تخفیف از RRP صرفه جویی کنید.

برای محصولات انتخاب شده قفل درب هوشمند Samsung تا 33٪ تخفیف در RRP صرفه جویی کنید.

در دوربین های امنیتی Arlo تا 25٪ تخفیف RRP صرفه جویی کنید.

خانه و چمن و باغ را بهتر کنید

برای ابزارهای BLACK + DECK و محصولات خانگی حداکثر 40٪ تخفیف در RRP صرفه جویی کنید.

برای ابزارهای انتخابی Dremel تا 38٪ تخفیف RRP صرفه جویی کنید.

برای ابزار انتخاب شده بوش تا 41٪ تخفیف در هزینه RRP صرفه جویی کنید.

در کنتورهای انتخاب شده بوش تا 30٪ تخفیف از RRP صرفه جویی کنید.

برای محصولات انتخاب شده چمن و باغ بوش تا 36٪ تخفیف در RRP صرفه جویی کنید.

دفتر

برای لوازم التحریر انتخاب شده Stabilo تا 50٪ تخفیف RRP صرفه جویی کنید.

در کارهای هنری انتخاب شده Derwent تا 40٪ تخفیف از RRP صرفه جویی کنید.

برای لوازم التحریر Artline انتخاب شده تا 50٪ تخفیف در RRP صرفه جویی کنید.

وسایل خانه

در موارد انتخاب شده OMO ، Comfort و Surf Laundry صرفه جویی کنید.

در محصولات انتخاب شده Dettol & Scholl صرفه جویی کنید.

در لوازم تمیز کردن و لوازم خانگی منتخب Pine O Cleen ، Fairy & Clinell صرفه جویی کنید.

در قرص های ظرفشویی Finish انتخاب شده صرفه جویی کنید.

غذا و نوشیدنی در کمد

برای محصولات انتخاب شده T2 تا 50٪ تخفیف RRP صرفه جویی کنید.

برای محصولات انتخاب شده L’OR تا 40٪ تخفیف RRP صرفه جویی کنید.

در انتخاب محصولات Lavazza تا 50٪ تخفیف RRP صرفه جویی کنید.

برای 30٪ تخفیف RRP برای انتخاب سبا داغ Tabasco ، El Yucateco ، Culley’s و سایر سس ها صرفه جویی کنید.

در محصولات منتخب Red Bull صرفه جویی کنید.

14 بسته برای بسته های 30 پپسی ، انفرادی و Sunkist.

آبجو ، شراب و ارواح

صرفه جویی در مصرف ارواح انتخاب شده از Johnnie Walker، Smirnoff، Tanqueray & Baileys.

صرفه جویی در مصرف ارواح و شراب South Comfort ، Glenlivet و دیگران.

زیبایی ، بهداشت و مراقبت شخصی

در کالوین کلین ، هوگو رئیس ، ورا وانگ و محصولات دیگر پس انداز کنید.

در مارک های منتخب برای مراقبت از پوست فعال ، از جمله QV ، Cetaphil و La Roche-Posay صرفه جویی کنید.

در محصولات آرایشی انتخاب شده از Maybelline ، Rimmel ، NYX و دیگران صرفه جویی کنید.

در مارک های انتخابی سالن مو و ناخن ، از جمله OPI ، Wella SP ، Bluesky و موارد دیگر صرفه جویی کنید.

در محصولات مراقبت از دهان و دندان Oral-B صرفه جویی کنید.

صرفه جویی در هزینه های مراقبت از مو و رنگ مو از Head & Shoulders ، TRESemme ، Garnier و موارد دیگر.

در مارک های انتخاب شده KOREAN BEAUTY صرفه جویی کنید.

در محصولات پشتیبانی مردانه فیلیپس تا 35٪ صرفه جویی کنید.

خودرو

40 درصد تخفیف RRP را در باتری های اتومبیل ، استارترها و شارژرهای NOCO انتخاب کنید.

کتاب ، دی وی دی و موسیقی

61٪ تخفیف از Promred Land RRP از باراک اوباما پس انداز کنید.

61٪ تخفیف در Otlolenghi FLAVOR RRP خود صرفه جویی کنید.

در کتابهای غیر داستانی منتخب ذخیره کنید.

تا 50٪ تخفیف در جعبه تلویزیون و فیلم انتخابی صرفه جویی کنید.

در وینیل انتخاب شده صرفه جویی کنید.

در فیلم ها و تلویزیون های اخیر ذخیره کنید.

در فیلم ها و تلویزیون های 4K انتخابی صرفه جویی کنید.

روش

در لباس های انتخاب شده زنانه و مردانه Calvin Klein پس انداز کنید.

در عینک آفتابی Carrera ، Polaroid ، Kate Spade و Tommy Hilfiger صرفه جویی کنید.

در لباس انتخابی پیوند پس انداز کنید

در لباس انتخابی قهرمان ذخیره کنید.

در لباسهای انتخاب شده تامی هیلفیگر صرفه جویی کنید.

در محصولات انتخاب شده لاکوست پس انداز کنید.

در کفش های منتخب Skechers صرفه جویی کنید.

در محصولات انتخابی New Balance صرفه جویی کنید.

در محصولات انتخاب شده Crocs صرفه جویی کنید.

در محصولات انتخاب شده Merre پس انداز کنید.

289 دلار برای ساعت هوشمند Fossil Gen 5E بپردازید.

بار مسافر

در چمدان های انتخاب شده Samsonite و American Tourister پس انداز کنید.

عسل

پس انداز در والدین Tommee Tippee.

در مانیتورهای منتخب کودک از VTECH ، Kodak و Oricom صرفه جویی کنید.

در محصولات منتخب مراقبت از کودک Mustela صرفه جویی کنید.

آلات موسیقی

در تجهیزات DJ پایونیر تا 40٪ تخفیف RRP صرفه جویی کنید.

آمازون بیش از 200 میلیون عضو با حقوق در سراسر جهان دارد و با توجه به هزینه نسبتاً کم و مزایای قابل توجه ، دلیل این امر آسان است.

در استرالیا ، این شامل دسترسی به سفارشات رایگان Prime ، دسترسی به فیلم های برنده جایزه و قسمت های تلویزیونی با Prime Video ، گوش دادن به 2 میلیون آهنگ بدون تبلیغات به علاوه هزاران ایستگاه و لیست پخش با Amazon Music ، دسترسی نامحدود به بیش از 1000 کتابهای الکترونیکی و مجلات با Prime Reading ، محتوای رایگان درون بازی و بازی با Prime Gaming ، Prime Day و موارد دیگر.

اگر هنوز یک عضو اصلی نیستید ، مشتریان جدید در استرالیا می توانند با amazon.com.au/prime با 30 روز آزمایش رایگان آمازون به Prime بپیوندند و سپس ماهانه 6.99 دلار استرالیا پرداخت کنند یا با عضویت سالانه 59 استرالیایی 30 درصد پس انداز کنند. دلار

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۳۱ خرداد ۰۰ ، ۱۰:۵۷
  • عرفان علی محمد

 

سوپراستارهای هندی برای رمزگشایی “رمز و راز بزرگ” به نام Kyle Jamieson تلاش می کردند ، در حالی که بولرها احساس جدیدی برای پنبه پیدا کردند Devon Conway به عنوان یک مشتری سخت در حالی که نیوزلند روز سوم فینال جام جهانی را در موقعیت قوی به پایان رساند.

نکات برجسته روز 3  نقشه نتایج  پخش زنده  اخبار

شوت دوم جامیسون در برابر هند در سه آزمایش باعث شد تا مردان ویرات کولی در شرایط ابری 217 به میدان بیایند.

https://www.youtube.com/watch؟v=sTWd28qF4U4

در پاسخ ، نیوزلند 101 بر دو ضربه روبرو شد ، زیرا کانوی (54 از 152 توپ) سومین آزمایش متوالی خود را در نیم قرن قبل از پرتاب یکی از ایشانت شارما از محمد شامی قبل از پایان بازی به ثمر رساند.

جمیسون با کمک فراوان نیل واگنر (15-5-40-2) و دونفره موذی تیم ساوتی (22-6-64-1) و ترنت بولت 4 با تعداد زیادی 22-12-31-5 هند را نابود کرد. -47-2)

سرمربی راوی شاستری سرگرم نخواهد شد ، اما توالی ده ها وات هندی در برابر حمله نیوزیلند در پنج دوره گذشته کمتر از 250 است – 165 ، 191 ، 242 ، 124 و اکنون 217.

او 6 فوت و 8 اینچ قد داشت و پس از سریال های سال گذشته در نیوزیلند ، جمیسون به کابوسی برای بتمن های هندی تبدیل شد.

بعد از برداشتن روهیت شارما در صبح روز شنبه ، جمیسون در طول خود بی رحم بود و ریباند توپ را با تله های هوشمندانه ای که برای کاپیتان کولی و شلوار خطرناک ریشاب آماده شده بود ، بقیه کار را انجام داد.

کهلی و معاونش آژینکیا رهانه در دام خوبی قرار گرفتند زیرا هند نتوانست به 250 برسد ، که طبق نظر ویکرام راتور ، مربی تیم wadding ، نتیجه کلی خوبی در شرایط حاکم است.

شرایط ابری ضرب و شتم را دشوار می کرد ، و مانند جمیسون ، بولت و واگنر در بازی “که ابتدا چشمک می زند” با جنگنده های هندی سرگرم می شوند و با دوخت سوراخ ، تاب و بولینگ کوتاه بیرون می آیند.

کوهلی (44 ، 132 توپ) یک شبه نتوانست یک شکست به امتیاز خود اضافه کند زیرا هم تیمی RCB او جیمیسون کار را دشوار کرد.

کوهلی که صبر تحسین برانگیزی را نشان می داد در حالی که در روز دوم زایمان دوم را از قافله خارج کرد ، مایل بود عمیق شود ، اما سیاهپوشان به تاکتیکی متوسل شدند که در خانه 2020 در مقابل کاپیتان هند بسیار عالی عمل کرد.

بولت و جمیسون بولینگ خود را در خارج از کانال خارج از کنده ادامه دادند و کولی قبل از اینکه کشتی ناپایدار کمی از چله ها خارج شود و به سمت بندهای کفش حریف حرکت کند ، همچنان به حرکت خود ادامه داد.

کوهلی برای زایمان در منزل برنامه ریزی کرده بود و تعادل سرش از کنده کج شده و آن را گره می کرد و بررسی DRS که انجام داد اتلاف وقت بود.

پانت برای 19 توپ فراری نداد و در اواسط آخر هفته یکبار محدودیت دریافت کرد.  دو توپ بعد ، او طعمه را گرفت در حالی که جمیسون یکی را روی جوانه پنجم خیالی کج کرد.  او به یک رانندگی گسترده رفت تا در سومین لغزش توسط تام لاتام گیر بیفتد.

پس از اتمام جایگاه 61 با کولی ، رهانه (49 ، 119 توپ) احساس کرد که تابلوی امتیازات به حرکت نیاز دارد و شروع به انجام چند شوت کرد.

اما شاید یک سنگ بنای در ذهن او کار کند و اگرچه او زودتر با یک توپ ضربه غلط بازی می کرد ، اما توپ کوتاه کوتاه واگنر مانع از رسیدن او به پنجاه پنجره شایسته شد.

ناامیدی Rahane هنگامی که برای بازی ضربه به دام افتاد آشکار شد ، اگرچه او می دانست که واگنر یک پای خوب و یک پا بلند برای شوت نگه داشته است.

راویچندران اشوین 22 ساله خفاش خود را رها کرد و چندین حرکت مفید دریافت کرد ، اما هرگز طولانی نخواهد شد ، زیرا سائوتی درست قبل از استراحت ناهار از او مراقبت می کرد.

بعد از ظهر ، جمیسون ایشانت و جاسپر بومرا را از تحویل های پی در پی حذف کرد ، اما شامی مانع از پایان هت تریک وی شد.

هنگامی که نیوزیلند حذف شد ، کانوی و ثابت قدم تام لاتام (30 از 104) 70 را اضافه کرد ، حمله شدید توپ جدید توسط هندی ها را کم رنگ کرد.

شامی (0/19 در 11 اوور) موقعیت بخیه خوبی را ارائه داد ، اما بدون موفقیت زیادی ، در حالی که اشوین (1/20 در 12 اوور) یک حرکت قابل توجه و عدم موفقیت در حذف لاتام را به دست آورد.

برای روزنامه نگاری عمیق ، عینی و مهمتر از همه متعادل ، برای عضویت در مجله Outlook اینجا را کلیک کنید

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۳۱ خرداد ۰۰ ، ۰۵:۵۷
  • عرفان علی محمد

 

چیزی از دست این هفته؟  وحشت نکنید  CBC بازار اخبار مصرف کننده و سلامت مورد نیاز شما را گردآوری می کند.  آیا این را در صندوق ورودی خود می خواهید؟

بگیر بازار خبرنامه هر جمعه

یک مطالعه جدید نشان داده است که مواد شیمیایی برای همیشه در صدها ماده آرایشی وجود دارد.  آنچه در اینجا باید بدانید اینجاست

طبق مطالعه جدید محققان ایالات متحده ، کانادا و سوئیس ، اگر رژ لب یا ریمل استفاده می کنید ، می توانید مواد بالقوه مضر را که برای دهه ها در محیط آویزان است ، جذب کنید.

بر اساس تحقیقی که روز سه شنبه در مجله Environment Science & Technology Letters منتشر شد ، این مواد که به عنوان مواد پلی فلوئوروآلکیل (PFAS) شناخته می شوند ، به ندرت در برچسب ها یافت می شوند و اجتناب از آنها دشوار می شود.

PFAS گروهی متشکل از بیش از 4700 ماده شیمیایی مصنوعی است که حاوی فلورین متصل به کربن است ، یک پیوند شیمیایی قوی که تجزیه آنها را دشوار می کند.

میریام دیاموند ، استاد دانشگاه تورنتو که یکی از نویسندگان این تحقیق است ، گفت: “آنچه واقعاً آنها را نگران می کند این است که بسیار پایدار هستند.”  “این برای سالها باقی خواهد ماند ، در واقع …. دهه ها.” ادامه مطلب

محققان کانادایی دریافتند که صدها محصول آرایشی و بهداشتی ، که بسیاری از آنها ضد آب یا با دوام بالا توصیف شده اند ، حاوی مواد شیمیایی بالقوه سمی هستند که در برچسب ها ذکر نشده است. 02:00

تورم در کانادا بالاترین میزان در طی ده سال گذشته است.

اگر متوجه شده اید که تقریباً در سال گذشته قیمت تقریباً همه چیز افزایش یافته است ، این در ذهن شما نیست.

براساس آمار کانادا ، تورم در کانادا در ماه مه به 3.6 درصد افزایش یافت که سریعترین نرخ در یک دهه گذشته است

آژانس داده در این هفته در خبری اعلام کرد که قیمت ها با سرعتی بالاتر از حد معمول ، از سرپناه و وسایل نقلیه گرفته تا مواد غذایی ، انرژی و کالاهای مصرفی در حال افزایش است. ادامه مطلب

زنی پس از پیاده شدن از اتومبیل خود در 16 ژوئن ، بسیاری از اتومبیل ها را در پارکینگ یک BMW Toronto رد می کند.  قیمت خودروها در سال گذشته پنج درصد افزایش یافته است ، که عامل عمده ای بود که باعث شد نرخ تورم کلی در کانادا به 3.6 درصد برسد که بیشترین افزایش سالانه در یک دهه گذشته است. (سام نار / CBC)

با 3 مسافر طولانی COVID-19 ملاقات کنید که هشدار می دهند: ویروس را دست کم نگیرید

همانطور که اقتصاد دوباره باز می شود و افکار به پاسیو و خرید در فضای داخلی تبدیل می شود ، به برخی از COVID-19 های طولانی مدت هشدار داده می شود که فیوزهایی را در برابر ویروسی که باعث علائم ناتوان کننده آنها شده است ، آزاد نکنند – ماه ها پس از تشخیص.

جین ارتل ، 62 ساله ، از کیچنر ، آنت گفت: “ما یک گزینه جدید در شهر داریم و مردم آنجا هستند که گویی از بین رفته و همه چیز امن است.”  – این مرا دیوانه می کند.

ارتل گفت که او پیش از تشخیص غیر سیگاری بود و بیماری ریوی از قبل وجود نداشت.  امروزه ، تقریباً 60 درصد ظرفیت ریه قبلی خود را دارد و “دائماً تنگی نفس دارد”. ادامه مطلب

اوایل سال جاری ، الف بازار یک پرسشنامه نشان داد که 60 درصد از مسافران طولانی COVID-19 قادر به دسترسی به مراقبتهای مورد نیاز برای بهبود نیستند.

جکی لوری ، کری گری و جین ارتل سه COVID-19 با عمر طولانی هستند که مدتها پس از مشخص شدن پرونده “رفع” آنها ، همچنان از اثر ویروس کرونا رنج می برند. (CBC)

دیگر چه اتفاقی می افتد؟

وقتی سفرهای بین المللی از سر گرفته شود ، مرزها و فرودگاه های کانادا بسیار متفاوت خواهد بودبه دلیل اقدامات همه گیر ، فرودگاه ها قبل از COVID تنها پنج درصد از ترافیک را دارند.

این مرد برای مقابله با طلاق خود شخص قانونی را استخدام می کند – در می یابد که هنوز ازدواج کرده استدر بسیاری از مناطق کشور ، هر کسی می تواند بگوید که بدون آموزش ، بیمه یا نظارت موازی است.

تجزیه و تحلیل CBC نشان می دهد که برخی از زندانیان تصاویر COVID-19 را تا چند ماه پس از عموم ارائه نمی دهندبا وجود مسکن در معرض خطر جمعیت ، برخی از زندانهای انتاریو و NS واکسن زندانیان را تا ماه مه ارائه نمی دهند.

این ماشین های ظرفشویی Cove به دلیل خطر آتش سوزی خارج شده اندکاربران باید بلافاصله استفاده از محصول را متوقف کرده ، برق دستگاه را خاموش کرده و برای بررسی و تعمیر رایگان با شرکت تماس بگیرند.

Marketplace به کمک شما نیاز دارد

آیا یک گوشی هوشمند ، لپ تاپ یا تبلت مرمت شده به صورت آنلاین خریداری کرده اید؟  ما می خواهیم در مورد تجربه شما بشنویم.  برای ما از طریق marketplace@cbc.ca ایمیل ارسال کنید.

ما در حال یافتن بدترین قرارداد کانادا هستیم.  آنها طولانی هستند.  پر حرف هستند.  درک آنها دشوار است.  اما احتمالاً مجبور شده اید تعدادی از آنها را امضا کنید: قبل از اینکه حساب بانکی را باز کنید ، کارت اعتباری ، تلفن همراه ، ضمانت یا حتی هنگام بازدید از پارک ترامپولین تهیه کنید.  اگر در قراردادی گیر کرده اید که آن را ناعادلانه ، یک طرفه یا کاملاً عجیب می دانید ، می خواهیم در مورد آن بشنویم.  برای ما از طریق marketplace@cbc.ca ایمیل ارسال کنید.

در قسمت های گذشته تحقیق کنید بازار در هر زمان در CBC Gem.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۳۱ خرداد ۰۰ ، ۰۰:۵۷
  • عرفان علی محمد

 

یک برنامه کارآموزی جدید PEI به فارغ التحصیلان اخیر این فرصت را می دهد تا درباره تغییرات آب و هوا و چگونگی تأثیر آن بر سازمانی که اکنون یا در آینده با آن کار می کنند ، بیاموزند.

دوازده دوره کارآموزی از ژانویه 2021 آغاز شد و برای یک سال کامل در این برنامه قرار دارد و دور دوم کارورزی شش ماهه در ماه ژوئن آغاز می شود.

راس دوایر از دانشکده تغییر اقلیم و سازگاری با UPEI گفت: “ایده این است که این افراد به سازمان میزبان منتخب خود بپیوندند ، روی یک پروژه سازگاری با آب و هوا کار کنند و امیدوارم ظرفیت را در خود افراد و سازمان های میزبان آنها ایجاد کنند.”

سازمانهای میزبان از بخشهای دولتی و خصوصی هستند.

راس دویر مدیر مشارکت های تحقیقاتی در دانشکده تغییر و سازگاری UPEI است و به هماهنگی برنامه ClimateSense کمک می کند.   (نانسی راسل / CBC)

دویر گفت: “آنچه که ما سعی کرده ایم با این پروژه انجام دهیم این است که یک طیف گسترده ای از سازمان ها و ادارات را تشکیل می دهیم ، خواه این کار به عنوان مثال وزارت بهداشت و بهداشت باشد یا جامعه هنری.”

“همه تحت تأثیر تغییرات اقلیمی قرار دارند ، بنابراین ما می خواستیم که پروژه های تغییر اقلیم را در بیشتر زمینه ها داشته باشیم.”

تخصص ساختمان

بودجه کارآموزی ClimateSense از طریق مشارکت بین منابع طبیعی کانادا ، دولت استانی و UPEI تأمین می شود.

کارآموز جولیا ریچاردسون تله حشرات را به عنوان بخشی از پروژه ای که با اداره کشاورزی PEI انجام می دهد راه اندازی کرد.  (ClimateSense)

کریستال پایک ، هماهنگ کننده کارآموزی توسعه حرفه ای در این برنامه ، گفت: “همه نگران تغییر آب و هوا و چگونگی انطباق با آن هستند ، اما تخصص کاملاً کافی نیست.”

“بنابراین هدف این برنامه جذب افرادی است که تازه وارد این رشته شده اند و لزوماً آن تجربه را ندارند اما از طریق پیشرفت حرفه ای و همچنین تجربیات عملی به ساخت آن کمک می کنند.”

Krystal Pyke یک هماهنگ کننده کارآموزی برای توسعه حرفه ای با برنامه ClimateSense است.  (کرک پنل / CBC)

Pike جلسات توسعه حرفه ای را برای کارآموزانی که هفتگی ملاقات می کنند ، برگزار می کند ، از جمله مهارت هایی مانند مدیریت سیاست ها و پروژه ها ، و حتی آموزش های بهداشت روان.

پیک گفت: “تغییرات آب و هوایی بسیار احساسی است. این آینده ماست ، این ایمنی ماست ، این برای فرزندان ما است.”

“در بسیاری از مواقع وقتی در این زمینه کار می کنید ، واقعاً برای شما سخت است که هر روز از نظر احساسی درگیر آن شوید.”

کارآموزان ClimateSense همچنین به طور منظم برای جلسات توسعه حرفه ای ، مانند آموزش بهداشت روان ، ملاقات می کنند.   (نانسی راسل / CBC)

پایک گفت که یادگیری کار در تیم نیز مهارت مهمی است.

پیک گفت: “تغییر آب و هوا فقط یک موضوع نیست ، یک فرد مسئول آن است. این نیاز به افراد زیادی دارد که در سطوح مختلف با هم صحبت کنند.”

“یادگیری نحوه کار بین دولت ها ، بین سازمان ها و کار مشترک روی این موارد که واقعاً مهم هستند مهارتی است که امیدواریم این کارآموزان هنگام ترک این برنامه بتوانند آن را داشته باشند.”

“شانس یادگیری”

کارآموز Abhishek Pokharel براساس تحقیق در مورد فاضلاب است که او به عنوان بخشی از دوره کارشناسی ارشد خود در UPEI انجام داده است.

پوچارل گفت: “مدرک تحصیلی من مهندس طراحی پایدار است و دانشجوی مهندسی محیط زیست دارم ، بنابراین این یک کار مرتبط با شغل برای من است.”

“شما این فرصت را دارید که آنچه را که در تمام زندگی خود آموخته اید انجام دهید و این فرصت را دارید که از افراد خاص آن منطقه یاد بگیرید. بنابراین این امر من را به سمت آن سوق داد.”

کارآموز Abhishek Pokharel با توجه به تحقیقات در مورد فاضلاب که به عنوان بخشی از دوره کارشناسی ارشد خود در دانشکده طراحی پایدار UPEI انجام داده است.   (کرک پنل / CBC)

مراکز کار Pokharel در ایستگاه های پمپاژ فاضلاب استراتفورد.

Poharel گفت: “شهر استراتفورد 15 کیلومتر خط ساحلی دارد و 15 تا 16 ایستگاه پمپاژ بسیار نزدیک به مناطق ساحلی است.”

“بنابراین من در حال بررسی اثرات تغییرات آب و هوایی مانند فرسایش ساحل ، طوفان ، نفوذ به دلیل تغییر باران هستم.”

پوخارل گفت که یکی از بهترین قسمتهای کارورزی دیدن کار داخلی شهرداری ، کار با اعضای شورا و مسئولان شهری است.

استراتفورد ارل.  دارن مک دوگل با پوکارل در یکی از ایستگاه های پمپاژ شهر ایستاده است.   (کرک پنل / CBC)

استراتفورد ارل.  دارن مک دوگل گفت که برنامه ClimateSense فرصت خوبی برای جامعه وی است.

مک دوگال ، رئیس کمیته پایداری شهر گفت: “ما خطوط ساحلی زیادی در اطراف شهر داریم ، بنابراین تغییر آب و هوا برای ما مهمترین و کاهش هر یک از تأثیرات منفی تغییر آب و هوا بر شهر ما است.”

“داشتن این استخر برای استخراج ، با تجربه آنها در زمینه ای که تحصیل می کنند ، برای ما جزیره نشینان از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.”

بودجه آینده

دوره های کارآموزی همچنین بخشی از یک پروژه بزرگتر به نام ClimateSense است که شامل آموزش برای پیشرفت حرفه ای در مورد تغییرات آب و هوا است.

دویر گفت که برنامه کارآموزی توسط یک گروه مستقل به عنوان بخشی از توافق نامه بودجه کنترل و ارزیابی می شود.

اما او گفت که از قبل این تأثیر را می بیند.

سازمان های میزبان شامل اولین ملت Abbegweit ، Action Femmes IPÉ ، مرکز کانادایی برای تغییر و سازگاری آب و هوا ، Charlottetown ، Creative PEI ، جزیره طبیعت اعتماد ، ویکتوریا ، اتحاد پرنس ادوارد فالز ، استراتفورد ، دانشگاه پرنس ادوارد برای انرژی باد کانادا هستند.  (Krystal Pyke / ClimateSense)

دویر گفت: “آنچه به بسیاری از سازمانها اجازه داده است ایجاد مشارکت با سازمانهای دیگری است که به آب و هوا علاقه مند هستند یا به عنوان مثال بین سازمانهای دولتی.”

“این به آنها این امکان را داده است که فقط به این دلیل که اکنون این مشارکت ها را در جامعه و با دیگر سازمان های کار در زمینه آب و هوا دارند ، از فرصت های فدرال یا بین المللی بیشتر در مورد منابع مالی استفاده کنند.”

دویر گفت امید است که با پایان برنامه در مارس 2022 بودجه بیشتری برای کارآموزان پیدا شود.

اطلاعات بیشتر از CBC PEI

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۳۰ خرداد ۰۰ ، ۱۹:۵۷
  • عرفان علی محمد

 

اولین سرویس از ایستگاه اتوبوس مرکزی KSRTC در تمپانور به کوچی توسط وزیر حمل و نقل آنتونی راجو لغو می شود.

    شرکت حمل و نقل جاده ای کرالا (KSRTC) اولین سرویس اتوبوس گاز مایع (LNG) خود را به عنوان بخشی از یک هدف بلند پروازانه برای تغییر به سوخت سبز برای کاهش هزینه های بهره برداری ناوگان و کاهش آلودگی ، از روز دوشنبه آغاز خواهد کرد.

اولین سرویس اتوبوس گاز مایع از ایستگاه اتوبوس مرکزی KSRTC در تامپانور به کوچی توسط وزیر حمل و نقل آنتونی راجو مشخص می شود.  خدمات روزانه در بخشهای Ernakulam-Thiruvananthapuram-Ernakulam و Kozhikode-Ernakulam-Ernakulam خواهد بود.

این سرویس ها از دو اتوبوس تهویه مطبوع تحویل داده شده توسط Petronet LNG Limited به KSRTC برای اجرای آزمایشی خدمات به مدت سه ماه استفاده می کنند.  مطالعات امکان سنجی فنی و اقتصادی سه ماه پس از اخذ مجوز موقت برای اتوبوس بود.  KSRTC قبلاً دستور تبدیل 400 اتوبوس دیزلی به LNG را صادر کرده است.

سرویس از ارناکولام در ساعت 5 صبح در ساعت 11:15 به پایتخت ایالت می رسد و بازگشت در ساعت 2 بعد از ظهر از تیرووانانتاپورام در ساعت 8:15 بعد از ظهر کوژیکود در ساعت 12.30 بعد از ظهر به ارناکولام می رسد و برگشت در ساعت 2.30 بعدازظهر در ساعت 11:00 به ارناکولام می رسد. 8.20 بعد از ظهر

وزیر حمل و نقل گفت که بازخورد مسافران ، خدمه اتوبوس و کارکنان مکانیکی توسط KSRTC طی آزمایشات طی سه ماه جمع آوری می شود.

مهندسان KSRTC و Petronet پس از یک دوره آزمایشی یک ماهه ، اتوبوس های گاز طبیعی مایع را در مناطق تپه ای مونار با بار شش اتوبوس آزمایش می کنند.

تبدیل اتوبوس گازوئیل به گاز مایع منجر به هزینه های 25 پوندی می شود.  KSRTC امیدوار است با تبدیل ناوگان به LNG و CNG ، صورتحساب سوخت را کاهش دهد ، زیرا یک کیلوگرم CNG معادل 1.39 لیتر بنزین و 1.18 لیتر گازوئیل است.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۳۰ خرداد ۰۰ ، ۱۴:۵۷
  • عرفان علی محمد

 

هاوانا ، 19 ژوئن (رویترز) – شرکت بیو داروسازی ایالت BioCubaFarma روز شنبه با استناد به داده های اولیه این مطالعه ، نامزد کوبایی واکسن COVID-19 ، Soberana 2 ، فقط با دو دو بار از دو دوز ، 62٪ اثر بخشی را نشان داد.  مرحله آخر

کوبا که از دهه های گذشته دارای یک بخش بیوتکنولوژی شناخته شده است ، در مرحله آزمایش بالینی دارای پنج نامزد واکسن است که دو نفر از آنها – Sovereign 2 و Abdala – در مرحله پیشرفته هستند.

(گزارش آنت ریوس ، فیلمنامه نویس سارا مارش ؛ سردبیر دیوید گرگوریو ؛ ویرایش شده به زبان اسپانیایی توسط گابریلا دونوسو

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۳۰ خرداد ۰۰ ، ۰۹:۵۷
  • عرفان علی محمد

 

NSCN-IM گفت که وصول مالیات توسط دولت از شهروند آن یک حق قانونی است و به هیچ وجه غیرقانونی نیست.

در این بیانیه آمده است: “حتی نمایندگان دولت هند که با رهبران NSCN گفتگوی سیاسی می کنند این حق را تشخیص می دهند.”

این قانون بیان می کند که قانون ملی ناگا ذاتی است ، نه یک بخشش سخاوتمندانه از قانون اساسی هر ایالت ، و هرگز توسط هیچ نیرویی قابل سرقت یا کشته شدن نیست.  “دیروز ما طبق قانون ملی خود زندگی کردیم ، امروز نیز طبق آن زندگی می کنیم و فردا نیز طبق آن زندگی خواهیم کرد ، زیرا قانون ما اساس وجود و دولت ما است. حق ذاتی یک ملت ، ابدی و ابدی است.”

NSCN-IM افزود که برای همه چیز جدیدی نبود که این فرصت طلبان ، همکاران ، خائنان و سایر شبه ملی گرایان در جنبش های انقلابی افراد با لباس گوسفند شرکت داشته باشند.  آنها با تفکر معاشقه ای ، در جستجوی شانس اینجا و آنجا را ترک می کنند.  از قضا افرادی با صفات مشابه در NSCN نفوذ کرده اند.

“بی معنا است که منتقدین ادعاهای دروغین جمع آوری مالیات توسط دولت جمهوری خلق ناگالیم (GPRN) را برابر بدانند. اما GPRN مخالف اخاذی و افراط و تفریط است اگر هرگز توسط مجموعه ها انجام شود. این منطقه ای است که دولت (GPRN) باید با آن کنار بیاید دستان قوی “، تیم مشاهده می شود.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۳۰ خرداد ۰۰ ، ۰۴:۵۷
  • عرفان علی محمد

 

وی بازار لباس های لوکس را یک چهارپایه سه پا توصیف می کند: کیف ، کفش و لباس بیرونی.

این آخرین قدم است که در آن ویکتور لوئیس ، پیشکسوت صنعت ، در پارک لوکس کانادایی و برند ورزشی Moose Knuckles سرمایه گذاری می کند.

لوئیس ، مدیرعامل سابق Tapestry، Inc. ، یک شرکت مادر در لباس های لوکس ، مربیگری کیت اسپاد و استوارت وایزمن ، در یک مصاحبه ویدیویی از نیویورک گفت: “لباس بیرونی یک فرصت جهانی برای 10 میلیارد دلار یا بیشتر است که بسیار پراکنده است.” .

“مارک های کوچک زیادی وجود دارد ، اما فقط یک یا دو مارک بزرگ.  فرصتی که ما می توانیم سهم بازار را در اختیار بگیریم و با صرف انرژی زیاد در این گروه رشد کرده و واقعاً در فضا پیشرو شویم بسیار قابل توجه است.  “

لوئیس پس از “سرمایه گذاری قابل توجه” در شرکت خصوصی با پیوستن به سرمایه گذار نهادی Cathay Capital به عنوان یک شریک عملیاتی ، اوایل این ماه به عنوان مدیر عامل شرکت Moose Knuckles انتخاب شد.

برای مدیران اجرایی نوح اشترن و ایال توئیک ، حمایت مالی از تیتانیوم مد به عنوان رأی اعتماد به نام تجاری است.

توئیک می گوید: “اینکه بتوانیم شخصی را از نژاد ویکتور و استعداد آشکار وی و از همه مهمتر اشتیاق وی جذب کنیم تأیید ما و مارک آن چیزی است که تاکنون توانسته ایم به آن دست یابیم.”

Moose Knuckles در پنج سال گذشته 50 درصد رشد داشته است ، فقط در سه سال گذشته فروش مستقیم مستقیم به مصرف کنندگان تقریباً 3 رقمی بوده است.

سازنده پارک مستقر در مونترال در بیش از 30 کشور جهان در فروشگاه های زنجیره ای برتر مانند Selfridges ، Holt Renfrew ، Saks Fifth Avenue ، Isetan و Lane Crawford موجود است.

همچنین دائماً در حال ساخت خرده فروشی های خاص خود است.  Moose Knuckles فروشگاه گل سرسبد خود را در Yorkdale Mall در تورنتو در سال 2017 – درست در برابر رقبای Canada Goose – افتتاح کرد و اکنون 11 مکان آجر و ملات دارد.

Twik می گوید ، در حالی که این برند در همان فضای شرکت هایی مانند Canada Goose و Nobis فعالیت می کند ، Moose Knuckles “مخاطبان جوانی” بیشتری را ارائه می دهد.

توییک که در تجارت لباس خانواده خود با لباس مونترال شروع به جارو زدن کف و قفسه ها کرد ، گفت: “ما یک مارک تجاری تیزبین هستیم.”

“ما دیدیم که لباس های لوکس کاملاً قوی می شوند و موقعیتی را دیدیم که آن را به روشی جوانتر و غیرصادقانه بپوشیم.”

وی می گوید ایده این است که یک لباس بیرونی تهیه کند که به عنوان “کیف جدید” برای نسل بعدی خریداران لوکس باشد.

بخشی از این معادله بهبود پارک ها ، کت ها و بمب افکن های آنها است.

استرن گفت ، چالش تیم طراحی و مهندسی این شرکت ساخت گرمترین مانتو در بازار بود که به نظر کیسه خواب نمی رسید.

استرن که از هشت سالگی و در کارخانه حمل و نقل بار خانواده وینیپگ مشغول به کار شد ، گفت: “آنها راهی برای تحویل گرمترین پارک بین المللی در جهان پیدا کردند.”

“اما هنوز یک خفاش بسیار سکسی ، مدرن و متناسب وجود دارد.”

قیمت پارک از 995 دلار تا 1424 دلار برای پارک بانوان Mont Joli متغیر است ، که دارای یک آرم Moose Knuckles با روکش طلای 24K است.

لباس ورزشی این شرکت برای تی شرت یا کلاه از حدود 120 دلار شروع می شود تا یک ژاکت با درپوش زیپ دار حدود 390 دلار.

اما فراتر از طراحی و ساخت لباس ، جذابیت جوانانه و تصویر گستاخانه برند ، ویژگی هایی است که از طریق افراد با نفوذ ، شبکه های اجتماعی و کمپین های بازاریابی با دقت پرورش می یابد.

به عنوان مثال ، Moose Knuckles برای مشارکت در کارزارهای اخیر موسیقیدانانی مانند رپ آمریکایی Young Thug و خواننده Kehlani را شنود کرده است.

لوئیس می گوید: “ما به طور مداوم در تلاشیم تا با افرادی که طرفدار ما هستند به ارتباط فرهنگی برسیم.”

در حالی که تبلیغات Moose Knuckles منطقی است ، رشد نیز به صورت دهان به دهان به خصوص در آسیا اتفاق افتاده است.

فروش این شرکت در چین ، که در حال حاضر دارای سه فروشگاه است ، در سال گذشته در طی همه گیر COVID-19 با 1200٪ افزایش شهاب سنگی روبرو شد.

لوئیس می گوید: “فرصتی عظیم برای رشد در بزرگترین بازار کالاهای لوکس در جهان وجود دارد که در آسیا است و البته در آسیا این فرصت چین است.”

اشترن گفت که این نام تجاری با فروشگاه های بزرگ در سراسر جهان همکاری خواهد کرد ، اما به طور فزاینده ای در ساخت فروشگاه های خود تمرکز دارد و 10 فروشگاه دیگر در پایان سال 2022 افتتاح می شود.

اشترن می گوید: “ما می توانیم در فروشگاه های خود داستانی را تعریف کنیم ، داستانی بی نظیر و همه جانبه که وقتی ما را به حمل یک شریک خرده فروشی عالی منتقل نمی کنیم ، نمی توانیم آن را تعریف کنیم.”

Twik می افزاید: “ما می توانیم این روحیه غیر صادقانه تری را به دست بیاوریم و آن را به دنیا بیاوریم.”

و با این وجود ، علی رغم برنامه ریزی های این شرکت برای ادامه رشد سریع خود در حالی که اقتصاد با تعطیل شدن COVID-19 باز شد ، با بسیاری از مشکلات زنجیره تأمین صنعت خرده فروشی جهان روبرو است.

اشترن گفت ، اما Moose Knuckles در کانادا مواد زیادی دارد که آن را از کمبود کانتینر و سایر مشکلات جدا می کند.

“امسال قطعاً ما بیش از هر زمان دیگری از حمل و نقل هوایی استفاده خواهیم کرد زیرا زمان بسیار متفاوت و طولانی تری برای تحویل کالا از کارخانه های انبارهای ما وجود دارد.”

این گزارش توسط The Canadian Press برای اولین بار در 18 ژوئن 2021 منتشر شد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۹ خرداد ۰۰ ، ۲۳:۵۷
  • عرفان علی محمد

 

دوباره این موقع از سال است که ناظران آسمان فرصت دیدن ابر نادر و درخشان در آسمان عصر را پیدا می کنند.

ابرهای شب تاب (NLC) یا ابرهای مزوسفر قطبی نفس گیر هستند.  و این ابرهای معمولی نیستند.  آنها در بالاترین قسمت جو ما ، در ارتفاع 80 کیلومتری تشکیل می شوند.

NLC خیلی خوب درک نشده است.  با این حال ، محققان معتقدند که علت آن گرد و غبار شهاب سنگ در قسمت بالای جو ما است.

آنها از نیم ماه ژوئن تا ژوئیه در نیمکره شمالی بیشتر دیده می شوند (اگرچه ممکن است از ماه مه تا آگوست رخ دهد) و برای حضور در آن به سه چیز نیاز دارند: افزایش بخار آب ، دمای بسیار پایین و ذراتی که بخار آب می تواند روی آنها یخ بزند ، بقایای گرد و غبار شهاب سنگ (و گاهی اوقات ذرات باقیمانده از پرتاب موشک).

علاوه بر این ، خورشید باید حداقل شش درجه زیر افق باشد تا ابرها را روشن کند.

پیش از این ، این ابرها به عرض های جغرافیایی شدید شمالی (یا عرض های جنوبی در ماه های تابستان) منتقل شده بودند ، اما به نظر می رسد در دهه گذشته آنها در حال حرکت به سمت جنوب هستند.  در سال 2019 ، آنها تا جنوب کالیفرنیا مشاهده شدند.

ابرهای فلورسنت ناخن در 16 ژوئن در محله Upper Mission در کلونا ، بریتیش کلمبیا مشاهده شدند. (تارا کمان)

آ یک مطالعه 2018 نشان می دهد که آنها ممکن است به سمت جنوب تر حرکت کنند به دلیل تغییر اقلیم  به گفته نویسندگان ، در حالی که NLC ها احتمالاً قرن ها قابل مشاهده بوده اند ، بسیار ضعیف بوده اند تا با چشم غیر مسلح دیده شوند.  اما با گرم شدن زمین ، بخار آب بیشتری در جو وجود دارد که باعث می شود آنها روشن تر شوند.  و اکنون ، با تغییر آب و هوا ، حتی بخار آب بیشتر است ، به خصوص در عرض های جغرافیایی پایین تر.

آیا نمایش مات را از دست ندادید  #yyc  دیشب؟  از آنجا که به نظر نمی رسد امشب برمی گردند ، در اینجا مدت زمان پخش 30 ثانیه ای برنامه برای مدت زمان 20 ثانیه است.  ویدیو 3 بار چرخانده می شود تا بتوانید حرکات ظریف را به طور کامل مشاهده کنید.   PrairieChasers    pic.twitter.com/ tOKzdD2EdU

& mdash؛adolwyn

عامل موثر دیگر ممکن است خورشید باشد.  خورشید یک چرخه 11 ساله را طی می کند ، با فعالیت خورشیدی – مانند لکه های خورشید – در حال اپیلاسیون و کاهش است.  با این حال ، چند چرخه گذشته نسبت به گذشته فعالیت کمتری داشته اند.  وقتی خورشید فعالیت کمتری دارد ، مزوسفر ما خنک می شود.  با افزایش بخار آب و خنک شدن مزوسفر ، می تواند شرایط مناسبی را برای تشکیل NLC ایجاد کند.

در مورد اینکه چرا آنها آبی هستند ، به دلیل ازن است.  نور خورشید که به ابرها می رسد ابتدا از لایه ازن عبور می کند ، که نور قرمز را جذب می کند اما باعث عبور نور آبی می شود.

ابرهای فلورسنت ناخن ، همانطور که از Kaleida ، منچستر دیده می شود ، در 16 ژوئن حدود ساعت 11 شب. (ارائه شده توسط شیلا وویچار)

طی هفته گذشته ، بسیاری از مردم در سراسر کشور ابرهای مات دیده اند ، بسیاری از آنها در آلبرتا ، ساسکاچوان و مانیتوبا ابراز داشتند که ابرهای عاقلانه پس از غروب خورشید در آسمان برق می زنند.

آنها حتی در جنوب اورگان ، واشنگتن و مونتانا و همچنین مناطقی از شمال اروپا دیده می شوند.

اما این فقط زمین نیست که NLC را تجربه می کند.  همین ماه گذشته ، کنجکاوی مریخ ناسا ابرها را در مریخ پرسه زد.

اگر می خواهید آنها را خودتان ببینید ، حدود 30 دقیقه بعد از غروب آفتاب یا قبل از طلوع آفتاب را ترک کنید و شمال را نگاه کنید.  هرچه عرض جغرافیایی شما پایین تر باشد – زیر 50 درجه شمالی – احتمال بروز آنها در افق بیشتر است ، بنابراین بهتر است بتوانید با یک منظره بدون مانع به جایی بروید.  گاهی اوقات NLC ها را می توان با ابرهای سیروس اشتباه گرفت ، که می تواند نور خورشید را منعکس کند.  تفاوت اصلی این است که NLC های هوشمندتر و از نظر الکتریکی آبی هستند.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۲۹ خرداد ۰۰ ، ۱۸:۵۷
  • عرفان علی محمد