آسمان خراشی به بلندی آسمان

بررسی اخبار بلند و حرفه ای روز

آسمان خراشی به بلندی آسمان

بررسی اخبار بلند و حرفه ای روز

بایگانی
پیوندها

 

همسر مورگوسان ، که پس از حمله پلیس در سالم جان خود را از دست داد ، می گوید آینده سه فرزند من زیر سوال است

آناکیلی تسلی ناپذیر ، همسر A. Murugesan ، که پس از سوزانده شدن توسط معاون بازرسی ویژه هنگام انتظار در دولت کالج پزشکی سالم موهان و بیمارستان کومارامانگلام در روز چهارشنبه.

همچنین بخوانید: مرگ در زندان در Satankulam  وقتی مدافعان مرتکب جنایت می شوند

وی با یادآوری این حادثه گفت مورگوسان ساعت 3 بعد از ظهر روز سه شنبه خانه خود را ترک کرد و ساعاتی بعد توسط بستگان به وی اطلاع داده شد که پلیس به وی حمله کرده است.  وی گفت: “وقتی او را در بیمارستان دولتی آتور دیدم ، از ناحیه سر دچار بی حسی شده بود و پزشکان گفتند که وضعیت او ناپایدار است.”

تی سیوان بابو ، 33 ساله و آر. شانکار ، 23 ساله ، برادرزاده های موروژسان ، گفتند که آنها سه شنبه شب با یک دو چرخ با قربانی از کارومندورای برمی گشتند.  آقای سیوان گفت هندو که SSI ماشین را رهگیری کرده و از آنها می پرسد که چرا آنها در حین قفل حرکت می کنند.

وی از آنها خواست تا وسیله نقلیه را پارک کنند و سپس کلید را گرفت.

آقای سیوان با بیان اینکه SSI حمله به مورگوسان را آغاز کرده است گفت: “مورگوسان عصبانی شد و از SSI س questionال کرد.”  وی گفت: “هنگامی که مورگوسان گفت که عموی خود را برای کمک فراخوانی خواهد کرد ، SSI دوباره حمله کرد و باعث سقوط وی در جاده شد.”

آقای سیوان گفت که یک افسر پلیس روی صورت مورگوسان آب پاشید ، اما او پاسخی نداد.

وی گفت: “پلیس از ما خواست که مورگوسان را در جاده منتقل کنیم ، اما ما نپذیرفتیم” ، وی افزود که ساعتی بعد آنها مورگوسان را با دو چرخ خود به مرکز بهداشتی اولیه تامبال منتقل کردند.

مورگوسان بعداً با آمبولانس تا ساعت 10 شب به بیمارستان دولت آتور منتقل شد ، جایی که پزشکان گفتند وضعیت وی وخیم است.

وی گفت: “از آنجا که پزشکان گفتند که حتی معالجه وی در یک بیمارستان خصوصی ممکن است جان او را نجات ندهد ، ما او را تا ساعت 5 صبح روز چهارشنبه به بیمارستان دولتی در سالم منتقل کردیم و پزشکان وی را فوت کردند.”

آقای سیوان همچنین ادعا می کند که SSI او را در جاده هل داده و سر وی را زخمی کرده است.  وی گفت که از این ماجرا با تلفن همراه خود فیلمبرداری کرده تا بی رحمی پلیس و حقیقت را فاش کند.

این زوج دارای سه فرزند هستند – جیاپریا 18 ساله ، جیابریندا 12 ساله و کاوی پریان 13 ساله.

این خانواده یک فروشگاه کوچک در روستای Edaapati اداره می کنند و درآمد آنها برای تأمین نیازهای روزانه غذایی آنها کافی نیست.  خانم آناکیلی گفت: “باید علیه افسران پلیس درگیر در قتل اقدام شود.”

خانم جیپریا ، که برای اولین سال به کالج خود پیوسته بود ، گفت که پدرش تنها به دلیل برخورد غیرانسانی با افسر پلیس درگذشت و خواستار برخورد شدید علیه وی شده بود.

“این خانواده در تحصیلات و تربیت هر دو دختر و پسر بسیار درد کشیدند.  اما اکنون تمام بار این دوش به دوش او (آناکیلی) است “. یکی از بستگان خانواده در انتظار ایستگاه پلیس محلی گفت.

  • عرفان علی محمد