آسمان خراشی به بلندی آسمان

بررسی اخبار بلند و حرفه ای روز

آسمان خراشی به بلندی آسمان

بررسی اخبار بلند و حرفه ای روز

بایگانی
پیوندها

 

این بازی 11 ماه پیش با جسپری کوتکانیمی و نیک سوزوکی به نمایندگی از پلی آف آغاز شد.  مارک برگوین گفت که آنها را می سازد تا بتواند ظرف مدت 10 تا 15 سال کاندیداهای مونترال را بسازد.

این حزب به لطف آن دو کودک و چندین مرکز باسابقه که ده ها سال فاصله کانادایی ها در آن موقعیت را پر کرده بودند ، دیگر کنترل نشده است.

بزرگترین دلیل این امر در بازی 5 این نیمه نهایی جام استنلی بود ، زیرا کوتکانیمی دروازه را باز کرد و سوزوکی آن را بست تا پیروزی 4-1 برابر شوالیه های طلایی در وگاس را بدست آورد و کانادایی ها را با یک پیروزی به مرکز بل بازگرداند. از اولین فینال آنها در سال 1993. این نهمین گل کوتکانیمی در بیست و پنجمین بازی اش در پلی آف بود و سوزوکی در امتیاز 26 ، خود با امتیاز 18 ، 19 و 20 به کار خود پایان داد.

آنها به ترتیب 20 و 21 ساله هستند اما پس از سن خود عاقل ترند.

“من فکر می کنم سال گذشته همه اظهار نظر کردند ،” آیا ما در وسط خیلی بی تجربه هستیم؟  “لوک ریچاردسون” مربی کانادایی ها گفت: “و من فکر می کنم پس آنها خودشان را اشتباه ثابت کردند ،” و اکنون آنها با این تجربه نسبت به بالون پلی آف سال گذشته یک سال بزرگتر هستند. من فکر می کنم این واقعاً قابل مشاهده است. “

“من می دانم که آنها جوان هستند ، اما آنها برای اولین بار این تجربه را داشتند ، در یک سریال کوتاه برنده شدند و سپس (در واقع) مقابل تیم خوب و قدرتمندی از فیلادلفیا رقابت کردند.  بنابراین ، امسال فکر می کنم ترجمه شده است.  آنها یک سال بزرگتر هستند ، پسران مسابقه ای هستند ، آنها به بردن از تیم های نوجوانان خود عادت کرده اند ، بنابراین آنها آتش دارند.  و آنها بلوغ واقعا خوبی نشان می دهند.  “

اما این نمایش دو نفره نیست.  این همان چیزی است که فیلیپ دانائول در این مرحله پلی آف انجام می دهد ، و همینطور اریک استال 36 ساله ، که وقتی یک نخبه برنده جام مرکزی با کارولینا هاریکان بود ساعت را روشن کرد.

روز سه شنبه ، دانو پس از بازی 4 دور اول مقابل تورنتو میپل لیف ، برای گل دوم خود مقابل 5 از 5 فقط روی یخ بود.  او به مصاف استون متیو و میچ مارنر ، در برابر مارک شیفل از جین وینیپگ ، نیکولاس احلرس ، کیلر کانر و بلیک ویلر رفت و شمشیرهای طلایی استیونسون ، ویلیام کارلسون ، نیکلاس روی و الکس توچ را از بین برد.  وی همچنین یکی از عناصر اصلی در ترور جنایی کانادایی ها است که با حذف موفقیت آمیز دو گزینه وگاس در بازی 5 ، قبلاً 28 بار متوالی بدون دریافت گل خورده است.

این بازی توسط استال ، که از روی نیمکت پرید ، خودش را به بالای شکاف رساند و یک پاس عالی از سوزوکی را دفن کرد و در نیمه دوم نتیجه را 2-0 6:32 کرد ، مسدود شد.  و اگر می خواهید بدانید که چگونه این خط میانی به این کانادایی ها کمک کرده تا دوباره در کانون توجهات قرار بگیرند ، در مورد چگونگی ایجاد سوزوکی در مورد این نمایش چیزی بیشتر از آنچه استال گفته است نگاه نکنید.

وی گفت: “نه تنها پاس نیک نگاهی خارق العاده و عالی به من بود ، بلکه فیل در اوایل شیفت ضربه بزرگی ایجاد کرد تا وی را از منطقه ما خارج کند و سپس تغییر کرد ، و من ذینفع بودم که در جای مناسب قرار بگیرم.” او از هشتمین امتیاز خود در این مرحله پلی آف صحبت کرد.  “همه این نمایشنامه های کوچک با هم جمع می شوند ، بزرگ هستند ، و شما عاشق دیدن مواردی از این دست به عنوان یک گروه هستید ، زیرا این باعث می شود که پسران ما به یکدیگر نزدیکتر شوند.”

سه مرکز بزرگترین گلی که کانادایی ها در این پلی آف به ثمر رسانده اند …

اگر شما یک هوادار مادام العمر هستید که به اندازه کافی بزرگ شده است و به یاد می آورد وینسنت دامفوس ، گای کربونو و کرک مولر چه تیمی را در فتح 24 جام خود کمک کنند ، عمق نداشتن در مرکز دلیل اصلی این است که تیم وقت زیادی می برد برگرد اینجا.  ببینید اکنون کانادایی ها چه دارند.

به یاد داشته باشید که جیک ایوانز ، که پیش از دستور شیفله به وی در میان مهاجمین موثر مونترال بود و در اولین بازی دور دوم شرکت کرد ، در حال بازگشت به سلامتی خود است.  انتخاب دور هفتم سابق ، که چهار سال را در نوتردام گذراند و سپس به AHL برای مراکز به Joel Bouchard رفت ، قرار است یک محور عالی دو طرفه شود.

برای خبرنامه های NHL ثبت نام کنید

از پوشش NHL ما و موارد انحصاری که مستقیماً به صندوق ورودی شما تحویل داده می شوند ، بهترین بهره را ببرید!

رایان پولینگ که دومین فصل حضور خود در دانشگاه بوچارد را پشت سر می گذارد ، فاصله چندانی ندارد.

اینکه او اطاعت می کند همه چیز با سوزوکی و کوتکانیمی مرتبط است که به همان سرعتی که در حال پیشرفت هستند.

فنلاندی که در سال 2018 به طور کلی سوم شد ، قبل از اینکه به عنوان جوانترین بازیکن NHL اولین بازی خود را انجام دهد ، ثابت کرد که او به اندازه تجربه با مقاومت است.  او یک سال اول چشمگیر داشت ، با 11 گل و 34 امتیاز در یک نقش دفاعی ، و اعتماد به نفس خود را در سال دوم قبل از بازگشت به لاوال از دست داد و به عنوان بازیکن بسیار بهتر از تورنتو در بالون ظاهر شد.

کوتکانیمی همچنین اجازه نداد فراز و نشیب های این فصل به او برسد.

او ممکن است در 56 بازی فقط 5 گل و 20 امتیاز داشته باشد ، برای شروع پلی آف خراشیده شود و در موقعیت سختی نسبت به گل پیروزی روی در بازی 4 قرار دارد تا این سری را به وگاس بازگرداند ، با نتیجه 2-2 مساوی شود ، اما او این بازی را آغاز کرد و به پایان رساند ، که باعث شد کانادایی ها در بازی 5 برتری 1-0 داشته باشند. این پنجمین گل او در آن مرحله پلی آف بود.

سوزوکی گفت: “او هاکی عالی بازی می کند” ، در حالی که کوتکانیمی درست در کنار او نشسته است.  “او از اینکه نتوانست در مرحله پلی آف مقابل لیفز موفق به شروع بازی شود ناامید شد ، اما نحوه اداره او عالی بود.  نقش بزرگی برای ما بازی کردن ، بنابراین جایزه گرفتن برای این منظور برای ما خوب است.  بنابراین ، من می دانم که او ادامه خواهد داد.  “

بدون شک سوزوکی نیز همین کار را خواهد کرد.

هر بازی پلی آف جام استنلی را بدون گرفت گرفتگی پخش کنید.  بعلاوه در مسابقات پیش NHL ، آژانس رایگان ، Blue Jays & MLB ، مسابقات پلی آف آف NBA و موارد دیگر شرکت کنید.

برگوین او را به عنوان یک شخصیت اصلی در معامله معرفی کرد ، که همچنین توماس تاتار و انتخاب دور دوم را در 2019 در مونترال از وگاس ، هنگامی که شوالیه های طلایی در پاییز 2018 جایگزین Max Pacioretti شد ، به ارمغان آورد. او از این پس اثبات نکرد سپس ، با 28 گل و 82 امتیاز در 127 بازی اول خود در فصل منظم در NHL و 9 گل و 11 پاس گل در مدت زمان محدود خود برای پلی آف.

استال گفت: “من فکر می کنم این فوق العاده رقابتی است.”  “مانند بسیاری از پسران تیم ما ، سطح رقابت واقعاً بسیار بالا است.  بدیهی است که مهارت ها وجود دارد ، هوش نیز وجود دارد ، اما شما باید آن رقابت اضافی و آن سطح از رقابت را داشته باشید تا چنین تغییری ایجاد کنید.  بنابراین این مهمترین چیزی است که من در مورد او و همه این بچه ها دوست دارم نژاد ما و تمایل ما برای انجام هر کاری است که طول می کشد.  “

این در سرتاسر کانادیانس مشهود است ، اما در روده او مشهود است.

بچه ها کارشان تمام شده است ، Danault مظهر Carbonneau است ، و Staal بسیار بهتر از آن است که کانادایی ها امیدوار باشند وقتی چند انگیزه متوسط ​​را عوض می کنند تا او را قبل از پایان مهلت معاملات امسال از بوفالو خارج کنند.  او بازیکنی کاملاً متفاوت از بازیکنی بود که در 21 بازی اول خود با کانادایی ها سه گل و 10 امتیاز با صابر داشت قبل از اینکه خشک شود با دو گل و سه امتیاز.

در حالی که اگر برگوین در بازی های پلی آف سال گذشته در کوتکانیمی و سوزوکی آنچه را که در کوتکانیمی و سوزوکی بود قبول نمی کرد ، استال اینجا نبود.  جیک آلن ، جوئل ادموندسون ، تایلر توفولی ، جاش اندرسون ، کوری پری ، جان مریل و اریک گوستافسون نیز چنین کاری نکردند.  جنرال موتورز در رأی دادن به جایزه جیم گریگوری برای جنرال موتورز سال دوم شد ، اما او ، اگر در وهله اول بیشترین آرا را کسب می کرد ، فقط برای این تحقق بود.

و کانادایی ها امیدوارند با رزرو سفر خود به فینال ، روز سنت ژان باتیست را در کبک جشن بگیرند و یک بار دیگر به دانو و استال وابسته خواهند شد و به کوتکانیمی و سوزوکی اعتماد خواهند کرد.

استال گفت: “این بچه ها بازیکنان بزرگی هستند و بخش عظیمی از گروه و تیم ما هستند.”  “امیدوارم که آنها بتوانند در بازی 6 در خانه او را با پیروزی بزرگ دنبال کنند.”

  • عرفان علی محمد