آسمان خراشی به بلندی آسمان

بررسی اخبار بلند و حرفه ای روز

آسمان خراشی به بلندی آسمان

بررسی اخبار بلند و حرفه ای روز

بایگانی
پیوندها

 

سازنده اسباب بازی دانمارکی لگو از اولین آجرهای ساختمانی خود ساخته شده از بطری های نوشیدنی بازیافتی رونمایی کرده است – یک پروژه آزمایشی که در صورت موفقیت می تواند سرانجام به تولید برسد.

در بیانیه روز چهارشنبه ، این گروه گفت که نمونه اولیه از پلاستیک بطری های دور انداخته شده از ایالات متحده استفاده کرده است.

این بطری متوسط ​​یک لیتری مواد اولیه کافی برای ده آجر لگو با دو ردیف چهار خوشه را تأمین می کند.

تیم بروکس ، معاون مسئولیت محیط زیست گروه لگو ، گفت: “ما می دانیم که کودکان به محیط زیست اهمیت می دهند و می خواهیم محصولات خود را پایدارتر کنیم.”

“اگر مدتی طول بکشد تا آنها بتوانند با آجرهای ساخته شده از پلاستیک بازیافتی بازی کنند ، اما ما می خواهیم به بچه ها بگوییم که ما روی آن کار می کنیم.”

این آزمایشات باید یک سال یا بیشتر طول بکشد

این شرکت گفت تأمین کنندگان بطری های دور انداخته شده از فرایندهای تأیید شده توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده و سازمان ایمنی غذایی اروپا استفاده می کنند.

در پایان ماه مه ، در آزمایشگاه های آزمایش مواد و ایمنی لگو در بیلوند ، دانمارک ، آجرهایی از ماتریس برداشته می شود. (گروه لگو / رویترز)

بطری ها از پلاستیک PET یا پلی اتیلن ترفتالات ساخته شده اند که به دلیل قابل بازیافت ، تخریب نمی شوند.

لگو گفت ، نمونه اولیه بیش از سه سال تحقیق را دنبال کرده است ، که طی آن صدها تنوع از مواد PET و سایر فرمولاسیون های پلاستیکی آزمایش شده است.  این می تواند با عناصر لگو ساخته شده در 60 سال گذشته متناسب باشد.

لگو گفت که تیم آن حداقل یک سال آزمایش را ادامه می دهد و سپس به مرحله آزمایشی تولید می رود.

لگو در سال 1932 توسط اوله کرک کریستینسن تاسیس شد.  این نام از دو کلمه دانمارکی leg godt گرفته شده است که به معنی “بازی خوب” است.

کودکان و بزرگسالان در نمایشگاه مدل سازی لندن در کاخ الکساندرا در شمال لندن در ژانویه 2020 با لگو بازی می کنند. (مت دانهام / آسوشیتدپرس)

  • عرفان علی محمد