آسمان خراشی به بلندی آسمان

بررسی اخبار بلند و حرفه ای روز

آسمان خراشی به بلندی آسمان

بررسی اخبار بلند و حرفه ای روز

بایگانی
پیوندها

 

هانتسویل ، ONT.  “اگر آنقدر هوشمند بودید که می توانستید ماشین خود را در طی همه گیر بفروشید ، مورد تشویق قرار می گرفتید.”  ماشین ها به مرور زمان ارزش خود را از دست می دهند و اتومبیل های جدید بدترین هستند.  لحظه ای که ماشین را از نقشه بیرون می رانید ، از حالت جدید به حالت استفاده شده می رسد – پدیده ای که اغلب ضربه جدید ماشین نامیده می شود.  بیشتر ما با غلبه بر عقل سلیم ، از هیجان شانه های خود را بالا می کشیم.

بیماری همه گیر لوکس بودن داشتن اتومبیل را فقط برای استهلاک آن در طول روز برای بسیاری ثابت کرده است زیرا به دلیل کار از مشق شب ، قفل و محدودیت ها بیکار می ماند.  در آن زمان ، فروش آن احتمالاً یک اقدام هوشمند پس انداز پول به نظر می رسید.

با این حال ، با افزایش تقاضا و افزایش قیمت ها ، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا هنگام فروش تصمیم درستی برای فروش گرفته اید؟

من می گویم که شما تصمیم درستی گرفته اید. 

با این حال ، اگر اکنون هراس کمی به ذهن شما خطور کند ، باید بخشوده شوید.  اگر سفارشات بازگشت در پاییز معرفی شود و حالت ترجیحی حمل و نقل شما ناپدید شود ، چه کاری انجام می دهید؟

قبل از اینکه تصمیم بگیرید فرار کنید و ماشین خود را تعویض کنید – کمی استراحت کنید ، نفس بکشید و وضعیت خود را ارزیابی کنید.

در بهترین زمان ها ، خرید یک ماشین جدید همیشه بهترین راه برای کسب درآمد نیست و از قضا همه گیر توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.  بنابراین ، در حال حاضر ، من هنگام خرید ماشین دکمه مکث را فشار می دهم ، و به همین دلیل است:

اتومبیل در بهترین زمان ها گران است و قیمت خودروهای سواری در حال افزایش است.  در واقع ، بر اساس آخرین گزارش خرده فروشی از آمار کانادا ، قیمت ها 5 درصد بالاتر از سال قبل در ماه مه بود.  این بیشترین سود سالانه از سپتامبر 2016 است که بخشی از آن ناشی از مشکلات زنجیره تامین مربوط به کمبود جهانی تراشه های نیمه هادی است.  این می تواند به شما صبر کند تا صبر کنید.

بازگشت به دفتر می تواند یک سناریوی ترکیبی باشد که نیازی به حضور روزانه شما نداشته باشد ، بنابراین ممکن است به دفعاتی که فکر می کنید به محل کار خود سفر نکنید.

حق بیمه در طی همه گیر شدن بیماری واقعاً کاهش نیافته است ، بنابراین منطقی است که انتظار داشته باشیم که آن ها همچنان بالا بمانند و هزینه های مربوط به این حق بیمه ها بهتر است با استراتژی پس انداز یا سرمایه گذاری هماهنگ شوند.

حمل و نقل عمومی ، اشتراک مسافرت یا اجاره موقت تنها چند مورد از گزینه های مناسب حمل و نقل است.  خلاق باشید ، هزینه ها را به اشتراک بگذارید و تفاوت را به جیب بزنید.  البته ، این برای همه مفید نخواهد بود ، اما حداقل آن را مطالعه کنید.

شما ساعت های اوج قبل از همه گیری را دوست نداشتید و ممکن است فکر کنید که ساعت های اوج مربوط به گذشته است.  اما این بعید است – ترافیک برای انتقام بازخواهد گشت.

راستش را بخواهید ، داشتن یک ماشین احتمالاً داشتن یک لذت یک لذت بود و شما هم باید این کار را می کردید.  به خصوص اگر داشتن ماشین وضعیت پرداخت فعلی شما را نشان نمی دهد.  آیا زیاد رانندگی کردید و قیمت حساب بانکی شما را تهدید کرد؟  امروز از نظر مالی بهتر هستید ، بنابراین در هنگام خرید یا اجاره مجدد ، مرتکب اشتباه مشابه دو بار نشوید.

اتومبیل ها را غالباً یک گودال پول همراه می خوانند و دلیل خوبی هم دارند.  هزینه داشتن اتومبیل بیش از آنچه تصور می کنید می تواند خسارت مالی باشد.  از قیمت خرید ، بیمه و فراموش نکنید بنزین.

درک شده

رانندگی با ماشین از روی زمین فوق العاده زیاد است و جمع شدن دوستان و خانواده می تواند چیز خوبی به نظر برسد.  و این تمام. اما همیشه با هزینه شما نیست.

بنابراین ، یک بار دیگر ، ممکن است فروش اتومبیل خود در طی یک بیماری همه گیر یکی از بهترین حرکات پولی باشد که در سال جاری انجام داده اید و خرید مجدد آن می تواند یکی از بدترین موارد باشد – به خصوص اگر مجبور باشید. برای خرید جدید پول وام بگیرید ماشین.

با دقت پیش بروید  اگر کاملاً باید به فکر اتومبیل باشید ، یک اتومبیل دست دوم بخرید.  وام گرفتن پول برای خرید دارایی که هر دقیقه که آن را از حساب خود بیرون می کنید حدود 30٪ کاهش می یابد ، هرگز از نظر مالی مهم نیست ، خصوصاً اگر از قبل برای تأمین هزینه های زندگی گیج شده باشید.

  • عرفان علی محمد