آسمان خراشی به بلندی آسمان

بررسی اخبار بلند و حرفه ای روز

آسمان خراشی به بلندی آسمان

بررسی اخبار بلند و حرفه ای روز

بایگانی
پیوندها
پنجشنبه, ۳ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۷ ب.ظ

انتخاب و بقیه 10 برتر Mets

 

تای مادن با تگزاس Longhorns

کمتر از سه هفته به شروع پروژه MLB در 11 ژوئیه در کلرادو باقی مانده است.  اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی سقوط پیش نویس شروع می شود ، اما هنوز کارهایی وجود دارد که باید قبل از رسیدن به روز پروژه انجام شود.

شایعات در مورد توانایی جذب بازیکنان در زیر سوال است که منجر به پیش نویس می شود که می تواند برای چندین بازیکن برتر به یک افت کوچک تبدیل شود.  چیزی که در پیش نویس MLB بسیار سرگرم کننده است ، غیر قابل پیش بینی بودن است.  من فکر می کنم اغلب وقتی به پیش نویس NFL ، NBA و NHL نگاه می کنید ، تصور واضح تری درباره اینکه چه کسی به کجا می رود ، دارید ، زیرا امضای الزامات جایزه بخشی از مکالمه نیست.

به طور کلی ، من از این پروژه کلاس هیجان زده هستم.  اگرچه خیر برایس هارپر-از دیدگاه نسل برتر ، استعدادهای زیادی هم در دبیرستان و هم در دانشگاه وجود دارد که فکر می کنم در این راه لیگ های بزرگ با نفوذی باشند.

این آخرین موردی است که من با Fake Project 3.0 شنیدم:

1 دزدان دریایی Pittsburgh – SS Marcelo Mayer – Eastlake HS (California)

Mock 2.0 Pick: SS Marcelo Mayer – Eastlake HS (کالیفرنیا)Mock 1.0 Pick: SS Jordan Lawlar – Dallas Jesuit HS (Texas)

به طور فزاینده ای شایعه می شود که مایر محبوب ترین شماره یک برای دزدان دریایی است.  اگر کسی آن را دوست داشت جوردن لاولار یا هنری دیویس آماده است تا به اندازه کافی زیر شیار ثبت نام کند ، هنوز هم ممکن است که Pirates آن مسیر را طی کنند.  اما جایی که امروز ایستاده ایم ، مایر به عنوان محتمل ترین انتخاب در اینجا در نظر گرفته می شود.  من مایر را در هیئت مدیره بزرگ شخصی خودم ندارم ، اما او اول است و بسیار شایسته انتخاب به عنوان بهترین مهاجم پاک کلاس دبیرستان است ، که نباید در کوتاه مدت مشکلی برای نگهداری داشته باشد.

2 رنجرز تگزاس – با هنری دیویس – لوئیزویل

Mock 2.0 Pick: RHP Jack Leiter – Vanderbiltمسخره 1.0 انتخاب: سی هنری دیویس – لوئیزویل

به نظر می رسد که تکاوران بیشتر روی بازیکنان دانشگاه متمرکز شده اند ، اگرچه آنها می گویند چشم انداز رو به رشد را دنبال می کنند. کالیل واتسون همچنین.  اگر آنها به دانشگاه پایبند باشند ، ممنوعیت آنها برای گرفتن بازیکن افراطی با تخفیف مشابه تخفیف ساخته شده توسط بالتیمور هستون کرستاد سال گذشته ، انتخاب باید به بهترین کالج در دیویس و بالای کالج کاهش یابد سر جک.  در این تمسخر ، من آنها را با دیویس رانندگی می کنم ، که دارای قدرت بالاتر از حد متوسط ​​است ، البته با یک تاب طولانی ، و مانند یک شکارچی در پشت صفحه رشد می کند.  این کار به قاب بندی و تحرک در اطراف صفحه نیاز دارد ، اما توسط یک بازوی بعلاوه بعلاوه واقعی پشتیبانی می شود.

داستان ادامه دارد

3 Detroit Tigers v SS Brady House – Winder Barrow HS (جورجیا)

Mock 2.0 Pick v SS Jordan Lawlar v Dallas Jesuit HS (Texas)Mock 1.0 Pick – SS Marcelo Mayer – Eastlake HS (California)

من می شنوم که ببرها در این کلاس همه جا در دبیرستان هستند و حتی ممکن است شخصی را در نظر بگیرند جکسون جاب، اما اخیراً Tigers GM آل اوویلا یک جلسه آموزش دو روزه خصوصی با هاوس ، برای کیلی مک دانیل از ESPN داشت.  حضور جنرال موتورز در یک تمرین خصوصی با دیدگاه به معنای قد بلند در آن است.  ممکن است صفحه دود باشد ، اما من گاز می گیرم.  خانه ممکن است در کلاس دبیرستان بهترین قدرت خام را داشته باشد و مشکل را برطرف کند.  من انتظار دارم که در دراز مدت در خط دفاعی در جایگاه سوم قرار بگیرد ، اما او دستی برای این کار دارد.

4 Boston Red Sox – RHP Jack Light – Vanderbilt

Mock 2.0 Pick – C Henry Davis – LouisvilleMock 1.0 Pick – RHP Jack Leiter – Vanderbilt

من معتقدم که Red Sox یکی از دیویس یا Leiter را می خواهد و احتمال حضور هر دو در سه انتخابات اول خیلی زیاد نیست.  دیویس در این سناریو نیست ، بنابراین Red Sox خوشحال است که Northeast Kid را انتخاب می کند ، که برای من بهترین کالج پروژه است.  ممکن است کمی کوچکتر از استانداردهای معمولی باشد ، اما یک بولداگ مطلق است که مهاجمان را با موارد درجه یک به شدت مورد تعقیب قرار می دهد.  Leiter می تواند در هر زمان در چرخش من باشد.  او هشت پاس روی یک توپ پرتاب کرد تا اینکه در شروع نهایی خود در کالج سری جهانی 15 گل را مقابل کارولینای شمالی خط زد.

پارچ وندربیلت تایلر براون و شکارچی سی جی رودریگز ، چپ ، جک لیتر 22 ساله را به او تبریک می گویم ، پس از آنکه هر سه جنگنده آلابامای جنوبی را در اولین حمله هاوکینز فیلد ، 18 فوریه 2020 ، از بین برد.

5 بالتیمور اوریولز – OF Colton Causer – ایالت سام هوستون

Mock 2.0 Pick – RHP Jackson Jobe – Heritage Hall HS (اوکلاهما)Mock 1.0 Pick – RHP Jackson Jobe – Heritage Hall HS (اوکلاهما)

سر و صدا بیشتر و بیشتر می شود ، زیرا اوریول ها قصد دارند شخصی را که می توانند در آنجا ثبت نام کنند ، بسیار کمتر از شیار شماره پنج ، استخدام کرده و پول جایزه خود را به سایر وانت ها تحویل دهند.  من به عنوان یک چشم انداز بیشتر در محدوده 10-14 طرفدار Cowser هستم ، اما اوریول ها می توانند آن را با تخفیف دریافت کنند و برای متخصصان بزرگ سریع است.  Cowser یک ضربه نرم چپ دستی با قدرت در حال توسعه و انضباط خوب در منطقه حمله دارد.  در دفاع برخی معتقدند که او می تواند در سطح بعدی در زمین مرکزی بازی کند ، من با او به عنوان یک هافبک کرنر احساس راحتی بیشتری دارم.

6 Arizona Diamondbacks – SS Jordan Lowlar – Dallas Jesuit HS (Texas)

Mock 2.0 Pick – SS Kahlil Watson – Wake Forest HS (کارولینای شمالی)Mock 1.0 Pick – SS Matt McLain – UCLA

غرق شدن در دیدگاه شخصی من 1 پوند در پروژه در اینجا در شش به پایان می رسد.  به طور فزاینده ای شایعه می شود که Lowlar برای پرداخت تعهد خود به Vanderbilt هزینه بالایی دارد.  وقتی هر چند هفته یک بار بیرون می روید ، این اطلاعات می تواند تغییر کند و Lawlar می تواند به خیلی بیشتر از اینها برسد.  اما در گذشته ، آریزونا از هدف قرار دادن نمی ترسید ، بنابراین من می بینم که آنها آماده هستند تا در صورت لزوم از یک اسلات عبور کنند تا یک بازیکن با کالیبر Lawlar بدست آورند.  برای من ، لاولار سازهای بالاتر از حد متوسط ​​را در همه جا نشان می دهد و بیشترین شانس را در بالای این کلاس دارد که پنج ساز باشد.

7 Kansas City Royals – RHP Kumar Rocker – Vanderbilt

Mock 2.0 Pick – RHP Kumar Rocker – VanderbiltMock 1.0 Pick – RHP Kumar Rocker – Vanderbilt

ثابت ترین انتخاب من در پیش نویس های ساختگی Rocker to the Royals بود.  سرعت ناپایدار بهار امسال و همچنین قیمت بالقوه بالاتری برای جستجو ، به احتمال زیاد Rocker را از پنج رتبه برتر حذف خواهد کرد.  هر تیمی که تقویت شود و آماده انتخاب باشد ، و تعهد مالی می تواند یک برنده واقعی در پروژه MLB 2021 باشد. اگر تیمی از لیگ بزرگ بتواند مکانیک خود را صاف کند و سرعت خود را ثابت تر کند ، Rocker وجود دارد یک جلو چرخش به سمت بالا.

8 Rocky Mountains of Colorado – SS Kahlil Watson – Wake Forest HS (کارولینای شمالی)

Mock 2.0 Pick – RHP Sam Bachman – میامی از اوهایوMock 1.0 Pick – SS Brady House – Winder Barrow HS (جورجیا)

من در تلاش برای یافتن مکان مناسب برای قرار دادن واتسون بودم ، زیرا او احتمالاً بزرگترین کوهنورد در روند یدک کشی است.  یک ماه پیش فکر می کردم که او فقط خارج از 10 نفر برتر باشد و اکنون او فکر می کند که برای قفل در 10 نفر برتر انتخاب شده است و در کل به عنوان دوم ذکر شده است.  اگرچه نوع کوچکتر آن تنها 5 فوت 9 ، 180 پوند است ، اما با رویکردی که اکنون قدرت بیشتری نسبت به تماس دارد ، دارای قدرت خام بالاتر از حد متوسط ​​است.  او بسیار بالاتر از دونده متوسط ​​است و تیم ها معتقدند که او انعطاف پذیری برای بازی در هر نقطه از وسط الماس را دارد ، که به او انعطاف در طولانی مدت می دهد.

9 Los Angeles Angels v RHP Jackson Jobe – Heritage Hall HS (اوکلاهما)

Mock 2.0 Pick – SS Matt McLain – UCLAMock 1.0 Pick – OF Sal Frelick – کالج بوستون

من فکر نمی کنم ایوب باید از 5 تیم برتر خارج شود – او در این کلاس بازیکن مشخصی در این کلاس است و در دبیرستان بهترین شانه را ارائه می دهد.  برخی از جامعه پیشاهنگی در واقع فکر می کنند این بهترین استوما در کلاس ، دوره است.  او از اندامی کاملاً ورزشی و تحویل به تپه برخوردار است.  نوار لغزنده آن احتمالاً بهترین سطح زمین در کلاس خود است ، با یک امتیاز واقعی 70-80 روی آن با سرعت بیش از 3000 دور در دقیقه.  سرعت او با توپ های سرعتی در بهار امسال بیشتر از 95 تا 97 مایل در ساعت بود و 99 را لمس کرد. او مانند بسیاری از ژیمناست های فولاد به تغییراتی نیاز دارد ، اما ایوب فرصت دارد چیز خاصی باشد.

10 New York Mets – RHP Ty Madden – تگزاس

Mock 2.0 Pick – OF Colton Cowser – ایالت سام هوستونمسخره 1.0 انتخاب – RHP سام باخمان – میامی از اوهایو

مت ها با انتخاب دهم می توانند راه های مختلفی را طی کنند ، همانطور که در بالا مشاهده می کنید ، من در پیش نویس های ساختگی قبلی چند گزینه دیگر به آنها دادم.  تنها ثابت همه بازیکنان دانشگاه هستند.  من فکر می کنم اگر یکی از این استعدادهای درجه یک دبیرستان به شماره 10 نرسد ، احتمال رفتن به دانشگاه چه خفاش و چه دست بیشتر است.  مادن دستی است که من را شیفته خود کرده است ، و من فکر می کنم سهام او ممکن است با خروج اخیرش در برابر ایالت می سی سی پی در دور اول کالج سری جهانی ، جایی که او در هنگام عبور از 10 ضربه ، دو اجرا را با چهار ضربه در هفت پاس انجام داد ، افزایش یافته است. .  این مدل دارای یک نمونه اولیه 6 فوت 3 و 215 پوندی است و دارای ترکیبی از چهار زمین است ، از جمله یک توپ سریع که 94-96 مایل در ساعت قرار دارد ، به 98 مایل در ساعت رسیده است ، به علاوه یک نوار لغزنده در اواسط دهه 80 و تغییر و تحول ایجاد می کند. توپ خمیده  مادن با پیشرفت مناسب در زمین های سوم و چهارم خود ، توانایی داشتن شماره 2 یا شماره 3 را دارد.  من لزوماً سعی نمی کنم آینده لیگ بزرگ آنها را مقایسه کنم ، اما مادن کمی به من یادآوری می کند مت هاروی این زمانی بود که او کارولینای شمالی را ترک می کرد.

  • عرفان علی محمد