آسمان خراشی به بلندی آسمان

بررسی اخبار بلند و حرفه ای روز

آسمان خراشی به بلندی آسمان

بررسی اخبار بلند و حرفه ای روز

بایگانی
پیوندها

 

اینچ فریم 6 فوت و 7 Negus Webster-Chan وجود ندارد که به هنر تبدیل نشده باشد.  بعضی از آنها هنگام رانندگی به راحتی از طریق رنگ دیده می شوند ، برخی دیگر فقط در هنگام آموزش نگاه می کنند.

برج CN در دوسر سمت چپ وی ، ادای احترامی به زادگاهش.  آستین پا ، با الهام از خانه خوانده او در هاوایی.

روی گردن او مخفف FOE ، Family Over Everything ، نام خانوادگی شخصی او ، شبیه “Foever Family” است که به عنوان نام شرکت پوشاک او عمل می کند.

هر خال کوبی در طول 28 سال خود با دقت ساخته شده و داستانی را روایت می کند.  برخی از آنها درد به وجود می آورند ، دیگران از موفقیت حاصل می شوند ، اما کل تجمع سفرهای جاده ای کمتر است.

در سومین فصل حضورش در Rattles ساسکاچوان ، نگهبان هرگز کسی نبوده است که از چالش دور شود یا مسیر غیرمتعارف را در جایی که می خواهد بپیماید.

تماشا کنید | دادگاه های شمال مشتاقانه منتظر فصل 2021 CEBL هستم:

Vivek Jaok با مفسر CEBL شان وودلی برای بحث در مورد فصل آینده CEBL که از پنجشنبه 24 ژوئن آغاز می شود ، نشسته است. 6:44

از نظر برخی ، تصمیم وی برای انتقال از دانشگاه میسوری به دانشگاه هاوایی ، دبیرستان کمتر شناخته شده ای که قبل از بدنام شدن یک موسسه معروف تر بود و احتمال بیشتر مورد توجه پیشاهنگان NBA تصمیمی مشکوک بود.

اما برای انتاریو بومی اسکاربورو ، این میدان دیگری در لحاف تصمیمات آزادیخواهانه بود که زندگی او را کاملاً عالی می سازد.

او با اطمینان می گوید: “من مجبور بودم در هاوایی باشم ،” فرهنگ آنها ، اعتقادات آنها ، شباهت زیادی با من دارند. آنها برای خانواده ارزش قائلند ، در هاوایی بسیار خانواده گرا هستند و من این هستم. “

پژواک ذهنیت خانوادگی او بیش از هر چیز ، با افتخار بر گردن او نشان داده شده است.

وفاداری و درگیری که وبستر چان در هاوایی پیدا کرد ، خصوصیاتی که باعث می شود او یکسان باشد ، او را از بازگشت به ساسکاچوان از فصل اول Rattlers بازمی داشت.

وبستر چان در شهادت دیگری از وفاداری خود تأیید کرد: “من همیشه وفادار بوده ام و آنها همیشه با من رفتار خوبی داشته اند و پاسخ دادن به آن درست است.”

مجموعه ای به شدت مورد تبلیغ از زمان هدایت ساسکاچوان به قهرمانی 2019 ، اولین در تاریخ CEBL ، وبستر چان می تواند پرونده ای را در هر لیست جای دهد.  آمار او ، گردآوری شده در هر گروه ، گویای خودشان است.  اخلاق کاری او قابل مقایسه نیست.

شخصیت معمولی او کمی به داخل رختکن می پرد و او را به یک رهبر نزدیک تبدیل می کند که در عین حال احترام می گذارد.  نگرش او ، تعادل دقیق آرامش و فراوانی که از او ساطع می شود ، او را به یک علاقه فوری از طرفداران تبدیل کرد و عکس او در پیش زمینه هر پوستر پخش شد.

او بدون قطره ای شجاعت می گوید: “طرفداران من را دوست دارند ،” و من آنها را دوست دارم.

تماشا کنید |  ایلام پایان چیست؟

وقتی نوبت به آخرین لحظات یک بازی بسکتبال می رسد ، CEBL اوضاع را کمی متفاوت می کند. 1:24

ناتوانی در معرفی خود به مردم ساسکاچوان که او را مورد استقبال و در آغوش گرفتن قرار دادند ، از زمانی که اولین سبد در تاریخ CEBL را به ثمر رساند ، برای قهرمان سابق لیگ CEBL و NBA G دلهره آور بود ، اما او می دانست که آنها آنها را تماشا می کنند ، او را از نیمکت های خود تحسین می کنند. نگوس واقعی ، او آنچه را برخی مانع می دانند ، فقط یک ماجراجویی دیگر است.

“من به پسران تیممان گفتم که این یک آزمایش خواهد بود. این قرار بود به ما نشان دهد که چه کسی واقعاً دوست دارد بسکتبال بازی کند ، چه شخصی بدون هوادار از خود انگیزه دارد و چه کسی آماده چالش است.”

این هرگز در مورد نمایش وبستر چان نبود.  سر و صدا و تعریف و تمجید از بیرون که همراه آن است همیشه جایزه داشته است.  این همیشه در مورد بازی بسکتبال بوده است.

اولین خاطرات بسکتبال او مربوط به مسابقات AAU یا اردوها نیست ، بلکه مربوط به تیراندازی آفتاب به خورشید در خارج از مدرسه سنت آلبرت در کلاس اول و دوم است ، جایی که تجمل بازی منظم کاملا به نوآوری موتور و کودکان بستگی دارد.

“ما همیشه شبکه یا موارد مشابه دیگری نداشتیم ، بنابراین به آن عادت کردیم [metre] سلولی که به مدرسه متصل بود.  این چیزی است که همیشه در ذهن من باقی می ماند.  این کاملا منحصر به فرد بود ، اما ما آن را موفق کردیم.  “

تازگی در حرفه حرفه ای او در کانادا ، در همان مکانی که او بدون تور بسکتبال کار خود را به کمال رساند ، توسط قهرمان دو دوره ای که مسیرش به او آموخت که در جایی که کاشته شده است رشد کند ، از بین نرفته است.

عشق او به بازی همان چیزی است که او را تغذیه می کند و برای نگوس وبستر چان ، عشق متقابل طرفداران راتلرز و کل سازمان ، چیزی است که او را زمین گیر ، متصل و ریشه دار می کند.

  • عرفان علی محمد