آسمان خراشی به بلندی آسمان

بررسی اخبار بلند و حرفه ای روز

آسمان خراشی به بلندی آسمان

بررسی اخبار بلند و حرفه ای روز

بایگانی
پیوندها

 

سوپراستارهای هندی برای رمزگشایی “رمز و راز بزرگ” به نام Kyle Jamieson تلاش می کردند ، در حالی که بولرها احساس جدیدی برای پنبه پیدا کردند Devon Conway به عنوان یک مشتری سخت در حالی که نیوزلند روز سوم فینال جام جهانی را در موقعیت قوی به پایان رساند.

نکات برجسته روز 3  نقشه نتایج  پخش زنده  اخبار

شوت دوم جامیسون در برابر هند در سه آزمایش باعث شد تا مردان ویرات کولی در شرایط ابری 217 به میدان بیایند.

https://www.youtube.com/watch؟v=sTWd28qF4U4

در پاسخ ، نیوزلند 101 بر دو ضربه روبرو شد ، زیرا کانوی (54 از 152 توپ) سومین آزمایش متوالی خود را در نیم قرن قبل از پرتاب یکی از ایشانت شارما از محمد شامی قبل از پایان بازی به ثمر رساند.

جمیسون با کمک فراوان نیل واگنر (15-5-40-2) و دونفره موذی تیم ساوتی (22-6-64-1) و ترنت بولت 4 با تعداد زیادی 22-12-31-5 هند را نابود کرد. -47-2)

سرمربی راوی شاستری سرگرم نخواهد شد ، اما توالی ده ها وات هندی در برابر حمله نیوزیلند در پنج دوره گذشته کمتر از 250 است – 165 ، 191 ، 242 ، 124 و اکنون 217.

او 6 فوت و 8 اینچ قد داشت و پس از سریال های سال گذشته در نیوزیلند ، جمیسون به کابوسی برای بتمن های هندی تبدیل شد.

بعد از برداشتن روهیت شارما در صبح روز شنبه ، جمیسون در طول خود بی رحم بود و ریباند توپ را با تله های هوشمندانه ای که برای کاپیتان کولی و شلوار خطرناک ریشاب آماده شده بود ، بقیه کار را انجام داد.

کهلی و معاونش آژینکیا رهانه در دام خوبی قرار گرفتند زیرا هند نتوانست به 250 برسد ، که طبق نظر ویکرام راتور ، مربی تیم wadding ، نتیجه کلی خوبی در شرایط حاکم است.

شرایط ابری ضرب و شتم را دشوار می کرد ، و مانند جمیسون ، بولت و واگنر در بازی “که ابتدا چشمک می زند” با جنگنده های هندی سرگرم می شوند و با دوخت سوراخ ، تاب و بولینگ کوتاه بیرون می آیند.

کوهلی (44 ، 132 توپ) یک شبه نتوانست یک شکست به امتیاز خود اضافه کند زیرا هم تیمی RCB او جیمیسون کار را دشوار کرد.

کوهلی که صبر تحسین برانگیزی را نشان می داد در حالی که در روز دوم زایمان دوم را از قافله خارج کرد ، مایل بود عمیق شود ، اما سیاهپوشان به تاکتیکی متوسل شدند که در خانه 2020 در مقابل کاپیتان هند بسیار عالی عمل کرد.

بولت و جمیسون بولینگ خود را در خارج از کانال خارج از کنده ادامه دادند و کولی قبل از اینکه کشتی ناپایدار کمی از چله ها خارج شود و به سمت بندهای کفش حریف حرکت کند ، همچنان به حرکت خود ادامه داد.

کوهلی برای زایمان در منزل برنامه ریزی کرده بود و تعادل سرش از کنده کج شده و آن را گره می کرد و بررسی DRS که انجام داد اتلاف وقت بود.

پانت برای 19 توپ فراری نداد و در اواسط آخر هفته یکبار محدودیت دریافت کرد.  دو توپ بعد ، او طعمه را گرفت در حالی که جمیسون یکی را روی جوانه پنجم خیالی کج کرد.  او به یک رانندگی گسترده رفت تا در سومین لغزش توسط تام لاتام گیر بیفتد.

پس از اتمام جایگاه 61 با کولی ، رهانه (49 ، 119 توپ) احساس کرد که تابلوی امتیازات به حرکت نیاز دارد و شروع به انجام چند شوت کرد.

اما شاید یک سنگ بنای در ذهن او کار کند و اگرچه او زودتر با یک توپ ضربه غلط بازی می کرد ، اما توپ کوتاه کوتاه واگنر مانع از رسیدن او به پنجاه پنجره شایسته شد.

ناامیدی Rahane هنگامی که برای بازی ضربه به دام افتاد آشکار شد ، اگرچه او می دانست که واگنر یک پای خوب و یک پا بلند برای شوت نگه داشته است.

راویچندران اشوین 22 ساله خفاش خود را رها کرد و چندین حرکت مفید دریافت کرد ، اما هرگز طولانی نخواهد شد ، زیرا سائوتی درست قبل از استراحت ناهار از او مراقبت می کرد.

بعد از ظهر ، جمیسون ایشانت و جاسپر بومرا را از تحویل های پی در پی حذف کرد ، اما شامی مانع از پایان هت تریک وی شد.

هنگامی که نیوزیلند حذف شد ، کانوی و ثابت قدم تام لاتام (30 از 104) 70 را اضافه کرد ، حمله شدید توپ جدید توسط هندی ها را کم رنگ کرد.

شامی (0/19 در 11 اوور) موقعیت بخیه خوبی را ارائه داد ، اما بدون موفقیت زیادی ، در حالی که اشوین (1/20 در 12 اوور) یک حرکت قابل توجه و عدم موفقیت در حذف لاتام را به دست آورد.

برای روزنامه نگاری عمیق ، عینی و مهمتر از همه متعادل ، برای عضویت در مجله Outlook اینجا را کلیک کنید

  • عرفان علی محمد