آسمان خراشی به بلندی آسمان

بررسی اخبار بلند و حرفه ای روز

آسمان خراشی به بلندی آسمان

بررسی اخبار بلند و حرفه ای روز

بایگانی
پیوندها

 

دولت جو بایدن برای خرید 85 فروند هواپیمای شرکت لاکهید مارتین 11 میلیارد دلار در نظر خواهد گرفت.  به گفته یک مقام آمریکایی ، F-35 در سال مالی آینده ، به دنبال طرحی که سال گذشته توسط دولت ترامپ شرح داده شد.

با درخواست بودجه 715 میلیارد دلاری برای سال مالی 2022 ، پنتاگون در حال بررسی افزایش تعداد جنگنده های نسل بعدی است که قصد دارد خریداری کند ، اما در عوض تصمیم گرفته است تمرکز خود را بر استفاده از بودجه اضافی برای ارتقا up F-35 با قابلیت های جدید بگذارد. شش ماه ، یک مقام گفت.

جی جی گرتلر ، تحلیلگر هواپیمایی ارتش با سرویس تحقیقات غیرحزبی کنگره ، در یک ایمیل گفت: “غیر معمول نیست که بودجه اول دولت جدید نسبتاً کم از بودجه قبلی خود تغییر کند.”  وی گفت: “اما استفاده از شماره قبلی برای سال مالی 22 به این ایده دامن می زند که تغییرات بزرگی در برنامه در سال 23 رخ خواهد داد.”

با هزینه تقریبی 398 میلیارد دلار ، F-35 بزرگترین برنامه تسلیحاتی آمریکا است ، بخش مهمی از تلاش های ایالات متحده و متحدان برای به روزرسانی نیروهای مسلح خود.  با این حال ، در حالی که بودجه دفاعی 715 میلیارد دلاری عمومی است ، پنتاگون هنوز نحوه هزینه کردن آن را مشخص نکرده است و هنوز تاریخ انتشار رسمی دفتر مدیریت و بودجه وجود ندارد.

لورا سیل ، سخنگوی سرویس برنامه مشترک F-35 این وزارتخانه در یک ایمیل گفت: “وزارت دفاع پس از ارائه درخواست به سوالات مربوط به مشخصات درخواست بودجه پاسخ خواهد داد.”  “JPO چیزی برای ارائه از قبل ندارد.”

تعداد F-35 های جویای شده توسط دولت و همچنین هزینه های نوسازی زرادخانه هسته ای این کشور ، بودجه ساخت کشتی نیروی دریایی و اینکه آیا ارتش برنامه های مدرن سازی خود را کاهش قابل توجهی خواهد داد یا خیر ، بیشترین سوالات مورد بررسی رئیس جمهور جو است. .  مطابق با بودجه ، از 85 هواپیما ، 48 هواپیما توسط نیروی هوایی درخواست می شود ، که طبق برنامه سال گذشته عمل می کند.

به اصطلاح برنامه ارتقا Block F-35 بلوک 4 با ادامه تلاش این هواپیما برای مقابله با سایر مشکلات ، تا حد زیادی از نظارت عمومی فرار کرده است.  این موارد شامل تأخیرهای طولانی در اتمام آزمایشات جنگی ، عدم اطمینان از زمان تصمیم گیری با سرعت تمام و نگرانی های روزافزون در مورد هزینه چرخه زندگی تقریباً 1.72 تریلیون دلاری هواپیما است که شامل خرید و نگهداری و بهره برداری برای دهه ها است.

هزینه برآورد شده برای به روزرسانی بلوک 4 به 14 میلیارد دلار گرانتر از بسیاری از برنامه های جذب ارتش ، نیروی دریایی و نیروی هوایی است.

با استفاده از F-35 ، اساساً یک رایانه پرنده ، حفظ به روزرسانی جت و اعتبار کافی برای بایدن پنتاگون مهمتر از تعداد روزافزون هواپیماهای فعلی است که سرانجام باید به روزرسانی شوند ، ماه گذشته در شهادت کتبی خود به کمیته فرعی خدمات مسلح سنا گفت.

کامینگز نوشت: “به روزرسانی سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری F-35 از طریق تلاش برای نوسازی بلوک 4 برای اطمینان از مجهز بودن جنگنده های نظامی ما به بهترین ابزار موجود بسیار مهم است.”  “این بخش برای پیگیری این فرصت ها و تلاش برای اطمینان از سطح پایدار و واقعی بودجه ، نوسازی را در اولویت خود قرار داده است.”

وی افزود: “تسریع یا افزایش حجم تحویل” از نسخه های قبلی F-35 “ضد مثبتی است و منابع کمیاب را از دست می دهد ، زیرا وقتی بلوک 4 توانایی فراهم می کند ، چنین هواپیماهایی باید از خط پرواز خارج و مجهز شوند” ،

از جمله مناطقی که بلوک 4 به بودجه اضافی نیاز دارد ، مودیان و شرکای متحد ایالات متحده هستند که مازاد 444 میلیون دلاری ناشی از مشکلات با پیمانکاران فرعی Lockheed Martin را در یک سخت افزار اصلی به نام TR3 ، اولین قدم برای افزایش قدرت و حافظه جت ، جذب می کنند.

سخنگوی پنتاگون ، جسیکا ماکسول در بیانیه ای گفت که “بودجه نیاز به توازن بسیاری از عوامل دارد تا اطمینان حاصل شود که ارتش ما می تواند اهداف دفاع ملی را در حال حاضر و در آینده برآورده کند.”

ماکسول گفت: “این بخش همچنان که نیازهای فعلی Warfighter را برآورده می کند ، متعهد به استفاده مسئولانه از دلار مالیات دهندگان و به دست آوردن F-35 تا حد ممکن است.”

  • عرفان علی محمد