آسمان خراشی به بلندی آسمان

بررسی اخبار بلند و حرفه ای روز

آسمان خراشی به بلندی آسمان

بررسی اخبار بلند و حرفه ای روز

بایگانی
پیوندها

 

بیمارستان های اوزاکا ، دومین شهر بزرگ ژاپن ، در حالی که پزشکان خسته از “فروپاشی سیستم” هشدار می دهند و از المپیک در تابستان توصیه می کنند ، در زیر موج عظیمی از عفونت های جدید ویروس کرونا خم می شوند ، از تخت و تهویه ته می مانند.

منطقه غربی ژاپن که نه میلیون نفر در آن زندگی می کنند ، بار اصلی موج چهارم همه گیری را متحمل شده است.  این منطقه یک سوم از تلفات مربوط به COVID-19 را در ماه مه در این کشور به خود اختصاص داده است ، اگرچه تنها هفت درصد از جمعیت ژاپن را تشکیل می دهد.

به گفته کارشناسان ، سرعت غلبه بر سیستم مراقبت های بهداشتی اوزاکا بر چالش های میزبانی یک رویداد مهم ورزشی جهانی طی دو ماه تأکید می کند ، به ویژه اینکه فقط نیمی از کادر پزشکی ژاپن مایه زنی را انجام داده اند.

یوجی توهدا ، رئیس بیمارستان دانشگاه کیندای در اوزاکا گفت: “به زبان ساده ، این یک فروپاشی سیستم پزشکی است.”  “نوع بسیار عفونی انگلیس و هوشیاری کشویی منجر به این افزایش چشمگیر تعداد بیماران شده است.”

ژاپن از ابتلا به عفونت های عمده در کشورهای دیگر اجتناب کرده است ، اما بیماری همه گیر چهارم با 3،849 آزمایش مثبت جدید در طول هفته تا پنجشنبه ، استان اوزاکا را فرا گرفته است.  این بیش از یک جهش پنج برابر نسبت به دوره مربوطه سه ماه پیش است.

تماشا کنید |  CBC Sports توضیح می دهد: شعله المپیک

آیا تاریخچه شعله المپیک را می دانید؟  آیا می دانید مشعل المپیک از بازی های برلین در سال 1936 نشأت گرفته است؟  یک قسمت از یکی از توضیحات CBC Sports را تماشا کنید ، جایی که ما شما را با تاریخچه شعله ، از بازیهای المپیک باستان تا اینکه چگونه به یک نماد نمادین امروزی تبدیل شده است ، مرور خواهیم کرد. 4:50

متخصصان پزشکی با تجربه دست اول در مبارزه با بیماری همه گیر در اوزاکا نظر منفی در مورد بازی های توکیو ، که باید از 23 ژوئیه تا 8 آگوست ادامه داشته باشد ، داشتند.

آکیرا تاکاسو ، سرپرست طب اورژانس در دانشگاه پزشکی و دارویی اوزاکا گفت: “المپیک باید متوقف شود زیرا ما دیگر نتوانسته ایم جریان انواع جدید را از انگلیس متوقف کنیم و بعدی می تواند هجوم انواع هندی باشد.” بیمارستان (امید).)

وی به گزینه ای اشاره کرد که برای اولین بار در هند کشف شد و سازمان بهداشت جهانی (WHO) تشخیص داده است که نگران کننده است ، زیرا مطالعات اولیه نشان داد که انتشار آن آسان تر است.

“در المپیک ، 70،000 یا 80،000 ورزشکار و مردم از سراسر جهان به این کشور می آیند. این می تواند زمینه ساز یک فاجعه دیگر در تابستان باشد.”

متخصصان بهداشت تحت فشار

توشیاکی مینامی ، مدیر OMPUH گفت که اخیراً یک تأمین کننده به او گفته است که ذخایر پروپوفول – داروی اصلی که برای آرام کردن بیماران بینابین استفاده می شود – رو به اتمام است ، در حالی که بیمارستان Toda فاقد دستگاه های تهویه حیاتی برای بیماران جدی مبتلا به COVID-19 است.

مینامی با ابراز نگرانی در مورد انتشار سریعتر ویروس کرونا ، اظهار داشت: “من معتقدم که تاکنون بسیاری از جوانان تصور می کردند که شکست ناپذیر هستند. اما این بار نمی شود.”  “همه خطر یکسانی دارند.”

ساتسوکی ناکایاما ، رئیس بخش پرستاری در OMPUH ، گفت: مراقبت از بیماران جدی که در معرض خطر عفونت هستند ، کارکنان را تحت تأثیر جدی قرار داده است.

وی افزود: “من کارکنان واحد مراقبت های ویژه (ICU) دارم که می گویند آنها به نقطه شکست رسیده اند.”  “من باید به فکر تغییر کارمندان برای جذب افراد از سایر بالهای بیمارستان باشم.”

حدود 500 پزشک و 950 پرستار در OMPUH کار می کنند که 832 تخت را مدیریت می کند.  ده تخت از 16 تخت مراقبت ویژه به بیماران مبتلا به ویروس اختصاص یافته است.  از حدود 140 بیمار شدید بستری در بیمارستان 20 نفر در بخش مراقبت های ویژه فوت کردند.

تماشا کنید |  تأثیر همه گیری در آموزش شناگران کانادایی در توکیو:

کانادا در یک دوره طلایی شنا قرار دارد و بسیاری از مدعیان مدال عازم توکیو هستند.  اما همه گیری می تواند بزرگترین چالش بین آنها و تریبون باشد. 11:18

یاسونوری کوماتسو ، رئیس اتحادیه مقامات دولت منطقه ای ، گفت که شرایط برای پرستاران در مراکز بهداشتی محلی که ارتباط بین بیماران و بیمارستانها را دارند نیز وخیم است.

“برخی از آنها 100 ، 150 ، 200 ساعت اضافه کار می کنند و این یک سال است که ادامه دارد … وقتی کشیک هستند ، بعضی اوقات ساعت یکی دو بامداد به خانه می آیند و می خوابند تا فقط باشند ساعت سه یا چهار با یک تماس تلفنی از خواب بیدار شد.  “

  • عرفان علی محمد