آسمان خراشی به بلندی آسمان

بررسی اخبار بلند و حرفه ای روز

آسمان خراشی به بلندی آسمان

بررسی اخبار بلند و حرفه ای روز

بایگانی
پیوندها

 

وی بازار لباس های لوکس را یک چهارپایه سه پا توصیف می کند: کیف ، کفش و لباس بیرونی.

این آخرین قدم است که در آن ویکتور لوئیس ، پیشکسوت صنعت ، در پارک لوکس کانادایی و برند ورزشی Moose Knuckles سرمایه گذاری می کند.

لوئیس ، مدیرعامل سابق Tapestry، Inc. ، یک شرکت مادر در لباس های لوکس ، مربیگری کیت اسپاد و استوارت وایزمن ، در یک مصاحبه ویدیویی از نیویورک گفت: “لباس بیرونی یک فرصت جهانی برای 10 میلیارد دلار یا بیشتر است که بسیار پراکنده است.” .

“مارک های کوچک زیادی وجود دارد ، اما فقط یک یا دو مارک بزرگ.  فرصتی که ما می توانیم سهم بازار را در اختیار بگیریم و با صرف انرژی زیاد در این گروه رشد کرده و واقعاً در فضا پیشرو شویم بسیار قابل توجه است.  “

لوئیس پس از “سرمایه گذاری قابل توجه” در شرکت خصوصی با پیوستن به سرمایه گذار نهادی Cathay Capital به عنوان یک شریک عملیاتی ، اوایل این ماه به عنوان مدیر عامل شرکت Moose Knuckles انتخاب شد.

برای مدیران اجرایی نوح اشترن و ایال توئیک ، حمایت مالی از تیتانیوم مد به عنوان رأی اعتماد به نام تجاری است.

توئیک می گوید: “اینکه بتوانیم شخصی را از نژاد ویکتور و استعداد آشکار وی و از همه مهمتر اشتیاق وی جذب کنیم تأیید ما و مارک آن چیزی است که تاکنون توانسته ایم به آن دست یابیم.”

Moose Knuckles در پنج سال گذشته 50 درصد رشد داشته است ، فقط در سه سال گذشته فروش مستقیم مستقیم به مصرف کنندگان تقریباً 3 رقمی بوده است.

سازنده پارک مستقر در مونترال در بیش از 30 کشور جهان در فروشگاه های زنجیره ای برتر مانند Selfridges ، Holt Renfrew ، Saks Fifth Avenue ، Isetan و Lane Crawford موجود است.

همچنین دائماً در حال ساخت خرده فروشی های خاص خود است.  Moose Knuckles فروشگاه گل سرسبد خود را در Yorkdale Mall در تورنتو در سال 2017 – درست در برابر رقبای Canada Goose – افتتاح کرد و اکنون 11 مکان آجر و ملات دارد.

Twik می گوید ، در حالی که این برند در همان فضای شرکت هایی مانند Canada Goose و Nobis فعالیت می کند ، Moose Knuckles “مخاطبان جوانی” بیشتری را ارائه می دهد.

توییک که در تجارت لباس خانواده خود با لباس مونترال شروع به جارو زدن کف و قفسه ها کرد ، گفت: “ما یک مارک تجاری تیزبین هستیم.”

“ما دیدیم که لباس های لوکس کاملاً قوی می شوند و موقعیتی را دیدیم که آن را به روشی جوانتر و غیرصادقانه بپوشیم.”

وی می گوید ایده این است که یک لباس بیرونی تهیه کند که به عنوان “کیف جدید” برای نسل بعدی خریداران لوکس باشد.

بخشی از این معادله بهبود پارک ها ، کت ها و بمب افکن های آنها است.

استرن گفت ، چالش تیم طراحی و مهندسی این شرکت ساخت گرمترین مانتو در بازار بود که به نظر کیسه خواب نمی رسید.

استرن که از هشت سالگی و در کارخانه حمل و نقل بار خانواده وینیپگ مشغول به کار شد ، گفت: “آنها راهی برای تحویل گرمترین پارک بین المللی در جهان پیدا کردند.”

“اما هنوز یک خفاش بسیار سکسی ، مدرن و متناسب وجود دارد.”

قیمت پارک از 995 دلار تا 1424 دلار برای پارک بانوان Mont Joli متغیر است ، که دارای یک آرم Moose Knuckles با روکش طلای 24K است.

لباس ورزشی این شرکت برای تی شرت یا کلاه از حدود 120 دلار شروع می شود تا یک ژاکت با درپوش زیپ دار حدود 390 دلار.

اما فراتر از طراحی و ساخت لباس ، جذابیت جوانانه و تصویر گستاخانه برند ، ویژگی هایی است که از طریق افراد با نفوذ ، شبکه های اجتماعی و کمپین های بازاریابی با دقت پرورش می یابد.

به عنوان مثال ، Moose Knuckles برای مشارکت در کارزارهای اخیر موسیقیدانانی مانند رپ آمریکایی Young Thug و خواننده Kehlani را شنود کرده است.

لوئیس می گوید: “ما به طور مداوم در تلاشیم تا با افرادی که طرفدار ما هستند به ارتباط فرهنگی برسیم.”

در حالی که تبلیغات Moose Knuckles منطقی است ، رشد نیز به صورت دهان به دهان به خصوص در آسیا اتفاق افتاده است.

فروش این شرکت در چین ، که در حال حاضر دارای سه فروشگاه است ، در سال گذشته در طی همه گیر COVID-19 با 1200٪ افزایش شهاب سنگی روبرو شد.

لوئیس می گوید: “فرصتی عظیم برای رشد در بزرگترین بازار کالاهای لوکس در جهان وجود دارد که در آسیا است و البته در آسیا این فرصت چین است.”

اشترن گفت که این نام تجاری با فروشگاه های بزرگ در سراسر جهان همکاری خواهد کرد ، اما به طور فزاینده ای در ساخت فروشگاه های خود تمرکز دارد و 10 فروشگاه دیگر در پایان سال 2022 افتتاح می شود.

اشترن می گوید: “ما می توانیم در فروشگاه های خود داستانی را تعریف کنیم ، داستانی بی نظیر و همه جانبه که وقتی ما را به حمل یک شریک خرده فروشی عالی منتقل نمی کنیم ، نمی توانیم آن را تعریف کنیم.”

Twik می افزاید: “ما می توانیم این روحیه غیر صادقانه تری را به دست بیاوریم و آن را به دنیا بیاوریم.”

و با این وجود ، علی رغم برنامه ریزی های این شرکت برای ادامه رشد سریع خود در حالی که اقتصاد با تعطیل شدن COVID-19 باز شد ، با بسیاری از مشکلات زنجیره تأمین صنعت خرده فروشی جهان روبرو است.

اشترن گفت ، اما Moose Knuckles در کانادا مواد زیادی دارد که آن را از کمبود کانتینر و سایر مشکلات جدا می کند.

“امسال قطعاً ما بیش از هر زمان دیگری از حمل و نقل هوایی استفاده خواهیم کرد زیرا زمان بسیار متفاوت و طولانی تری برای تحویل کالا از کارخانه های انبارهای ما وجود دارد.”

این گزارش توسط The Canadian Press برای اولین بار در 18 ژوئن 2021 منتشر شد.

  • عرفان علی محمد