آسمان خراشی به بلندی آسمان

بررسی اخبار بلند و حرفه ای روز

آسمان خراشی به بلندی آسمان

بررسی اخبار بلند و حرفه ای روز

بایگانی
پیوندها

 

وزیر تانگام تودناراسو گفت: “ما امیدواریم که تولید اکسیژن در کارخانه عسل استرلت طی سه روز آینده از سر گرفته شود.”

تانگام تورناراسو ، وزیر صنعت ، گفت: تلاش ها برای استخراج اکسیژن از همه منابع ممکن برای ایجاد ثبات در تامین اکسیژن پزشکی در حال انجام است ، در حالی که کارخانه مس استرلیت با تولید 40 تن متری خود را از سر گرفته است – که به دلیل مشکل فنی متوقف شده است.

وی در گفتگو با خبرنگاران گفت که اداره منطقه Thoothukudi از نزدیک درگیر ترمیم اولیه سنگ است.  وزیر گفت: “ما امیدواریم که تولید اکسیژن در کارخانه عسل استرلت طی سه روز آینده از سر گرفته شود.”  در همین حال ، 40 تن اکسیژن از کارخانه فولاد JSW آورده شد.  وی افزود: از همه افرادی که در حال حاضر در تولید اکسیژن هستند ، خواسته شده است که تجهیزات مورد نیاز تامیل نادو را افزایش دهند.

چهار ظرف برودتی ، ظرفیت هر یک 20 تن ، از نیژامپور از هلند آورده شده است.  آقای تودناراسو گفت ، به همین ترتیب ، امشب یا یکشنبه صبح 40 تن اکسیژن از Rurkela می آید و 40 تن دیگر از جامدش پور وارد می شود.

وی گفت: اکسیژن به دست آمده از تمام این منابع در کشور توزیع می شود به طوری که حتی هیچ بیماری تحت تأثیر کمبود اکسیژن قرار نمی گیرد.

وزیر گفت حتی نیروی هوایی هند نیز در حال انتقال کانتینرهای خالی به منابع مختلف سوخت گیری است.  شرکت خدمات پزشکی تامیل نادو در حال تهیه 12 کانتینر از چین است.

در همین حال ، کنفدراسیون صنعت هند و سایر سازمان های داوطلب 5000 کنسانتره اکسیژن را برای تأمین نیاز اکسیژن تأمین می کنند.  وی همچنین گفت که تلاش هایی برای احیای واحدهای غیرفعال آنها که برای تولید اکسیژن استفاده می کردند ، صورت گرفت.

  • عرفان علی محمد