آسمان خراشی به بلندی آسمان

بررسی اخبار بلند و حرفه ای روز

آسمان خراشی به بلندی آسمان

بررسی اخبار بلند و حرفه ای روز

بایگانی
پیوندها

 

TRAVERSE CITY ، میشیگان (AP) – دادستان کل میشیگان روز جمعه گفت که او علیه کمیساریای شهرستان که در طول یک جلسه زنده اسلحه نشان داد ، اتهامی را مطرح نمی کند ، اتفاقی که برخی آن را نشان دهنده تنش های نژادی و فرهنگی در منطقه تفریحی است. دریاچه میشیگان.

رونالد کلوس ، نایب رئیس هیئت مدیره شهرستان گراند تراورس ، اسلحه را در تاریخ 20 ژانویه به دوربین نشان داد در حالی که یک شهروند تلفنی از تصمیم برای اجازه دادن به دو عضو پسران مغرور راست افراطی در جلسه قبلی شکایت داشت.

نسل ، یک دموکرات ، در بیانیه ای گفت: “به نظر من اقدام کمیشنر کلوز مذموم و غیرمسئولانه است ، اما غیرقانونی نیست.”  “اگرچه وی در دادگاه با مسئولیت روبرو نخواهد شد ، اما رأی دهندگان کمیسر کلوز این قدرت را دارند که دفعه بعد که دوباره انتخاب شود ، نظرات خود را روشن کنند.”

کلوس ، یک جمهوری خواه ، پیام های تلفنی و ایمیلی را به دنبال نظر گذاشت.

این شهرستان در شمال غربی شبه جزیره سفلی ، میشیگان ، حدود 250 مایل (402.34 کیلومتر) شمال غربی دیترویت ، به دلیل سواحل ، مسیرهای پیاده روی ، باغ های میوه ، غذا و صحنه های هنری شناخته شده است.  جمعیت آن بیش از 90٪ سفیدپوست است.  جمهوریخواهان بیشترین موقعیت های انتخابی را در گرند تراورس و شهرستان های همسایه دارند.

در طی همه گیری ، شورای شهرستان عملاً از خانه تشکیل جلسه داد و به ساکنان اجازه اظهار نظر داد.

یک تماس گیرنده در جلسه 20 ژانویه از رئیس جمهور خواست که پسران مغرور را که برخی از آنها هفته ها قبل در شورش کاپیتول در ایالات متحده شرکت داشته بودند ، تقبیح کند.  هیئت مدیره از اعضای گروه در جلسه سال گذشته استقبال کرد تا تصویب قطعنامه ای را تعیین کند که گراند تراورس کانتی را به عنوان “پناهگاه اصلاحیه دوم” تعیین کرد.

در حالی که تماس گیرنده در حال صحبت بود ، بستن از وب کم خود را کنار زد و با یک اسلحه بازگشت.  او آن را حدود پنج ثانیه از طریق سینه نگه داشت ، سپس آن را کنار گذاشت.

بیش از 1500 نفر طوماری را خواستار استعفای کلوس شدند.  برخی می گویند این حادثه اقلیت های نژادی را تهدید می کند و به اعتبار جامعه آسیب می رساند ، در حالی که برخی دیگر می گویند این حادثه به طور نامتناسبی منفجر شده است.

داستان ادامه دارد

کلوز در مصاحبه ای پس از ملاقات با تراورس سیتی رکورد-ایگل ، گفت که پسران مغروری که هیئت مدیره را روشن کردند “پسران شایسته ای” بودند.

بعداً تماس گیرنده به پلیس ایالت گزارش شد.  نسل با اشاره به اینکه کلوز مستقیماً سلاح را به سمت دوربین هدف قرار نداده است ، اظهار داشت: یک بررسی توسط دادستان کل کشور نشان داد که مدارک کافی برای سو of قصد وجود ندارد.

نسل گفت: “هر زمان که شخص احساس کرد که قانون نقض شده است ، باید از پلیس مطلع شده و گزارشی ارائه شود تا از تحقیقات صحیح اطمینان حاصل شود.”  “من از عضو جامعه که برای ارائه این گزارش آمده است قدردانی می کنم و به نتیجه گیری شده توسط دفتر من احترام می گذارم.”

  • عرفان علی محمد