آسمان خراشی به بلندی آسمان

بررسی اخبار بلند و حرفه ای روز

آسمان خراشی به بلندی آسمان

بررسی اخبار بلند و حرفه ای روز

بایگانی
پیوندها

 

ولینگتون ، نیوزیلند (AP) – پس از تقریباً چهار ماه لذت بردن از انتقال ویروس کرونا از جامعه ، نیوزیلندی ها روز چهارشنبه در آستانه بودند پس از اینکه مقامات بهداشتی گفتند آخر هفته مسافر عفونی از استرالیا دارند

نیوزیلند رویکرد تحمل صفر به ویروس را در پیش گرفته و همچنان به دنبال یک استراتژی از بین بردن است.

واکنش این کشور در میان م mostثرترین واکنشها در جهان است و کشور 5 میلیون نفری فقط 26 مورد ویروس کرونا را ثبت کرده است.  اما فعالیت واکسیناسیون وی بسیار کندتر از اکثر کشورهای پیشرفته است و تنها 11٪ از جمعیت اولین دوز خود را دریافت می کنند.

بنابراین ، اگرچه هیچ مورد فوری در نتیجه سفر مسافر سیدنی به پایتخت نیوزلند ، ولینگتون تأیید نشده است ، اما مقامات از مردم در بیش از دوازده مکان خواسته اند که خود را برای مدت دو هفته منزوی کنند و مورد آزمایش قرار گیرند.

مقامات قرار بود اواخر روز چهارشنبه تغییرات گسترده تری در محدودیت ها را اعلام کنند.  نیوزیلند همچنین سفر به قرنطینه از ایالت نیو ساوت ولز استرالیا را حداقل به مدت سه روز متوقف کرده است.

نیوزیلند و استرالیا در ماه آوریل بالون قرنطینه ای را برای سفر باز کردند ، اگرچه با برخورد استرالیا با شیوع جوامع کوچک ، این حباب چندین بار به حالت تعلیق درآمد.

مقامات بهداشتی گفتند که این مسافر از موزه ملی Te Papa نیوزیلند و همچنین تعدادی از رستوران ها ، مغازه ها و اماکن گردشگری بازدید کرده است.  Te Papa اعلام کرده است که بسته شده است و با بهبود اوضاع به روزرسانی می کند.

مقامات بهداشتی گفتند که مسافر از شنبه تا دوشنبه قبل از بازگشت به استرالیا برای انجام آزمایش مثبت COVID-19 از ولینگتون دیدن کرده است.  آنها گفتند که چهار تماس نزدیک مسافر خود را منزوی می کنند.

  • عرفان علی محمد