آسمان خراشی به بلندی آسمان

بررسی اخبار بلند و حرفه ای روز

آسمان خراشی به بلندی آسمان

بررسی اخبار بلند و حرفه ای روز

بایگانی
پیوندها

 

چیزی از دست این هفته؟  وحشت نکنید  CBC بازار اخبار مصرف کننده و سلامت مورد نیاز شما را گردآوری می کند.  آیا این را در صندوق ورودی خود می خواهید؟

بگیر بازار خبرنامه هر جمعه

یک مطالعه جدید نشان داده است که مواد شیمیایی برای همیشه در صدها ماده آرایشی وجود دارد.  آنچه در اینجا باید بدانید اینجاست

طبق مطالعه جدید محققان ایالات متحده ، کانادا و سوئیس ، اگر رژ لب یا ریمل استفاده می کنید ، می توانید مواد بالقوه مضر را که برای دهه ها در محیط آویزان است ، جذب کنید.

بر اساس تحقیقی که روز سه شنبه در مجله Environment Science & Technology Letters منتشر شد ، این مواد که به عنوان مواد پلی فلوئوروآلکیل (PFAS) شناخته می شوند ، به ندرت در برچسب ها یافت می شوند و اجتناب از آنها دشوار می شود.

PFAS گروهی متشکل از بیش از 4700 ماده شیمیایی مصنوعی است که حاوی فلورین متصل به کربن است ، یک پیوند شیمیایی قوی که تجزیه آنها را دشوار می کند.

میریام دیاموند ، استاد دانشگاه تورنتو که یکی از نویسندگان این تحقیق است ، گفت: “آنچه واقعاً آنها را نگران می کند این است که بسیار پایدار هستند.”  “این برای سالها باقی خواهد ماند ، در واقع …. دهه ها.” ادامه مطلب

محققان کانادایی دریافتند که صدها محصول آرایشی و بهداشتی ، که بسیاری از آنها ضد آب یا با دوام بالا توصیف شده اند ، حاوی مواد شیمیایی بالقوه سمی هستند که در برچسب ها ذکر نشده است. 02:00

تورم در کانادا بالاترین میزان در طی ده سال گذشته است.

اگر متوجه شده اید که تقریباً در سال گذشته قیمت تقریباً همه چیز افزایش یافته است ، این در ذهن شما نیست.

براساس آمار کانادا ، تورم در کانادا در ماه مه به 3.6 درصد افزایش یافت که سریعترین نرخ در یک دهه گذشته است

آژانس داده در این هفته در خبری اعلام کرد که قیمت ها با سرعتی بالاتر از حد معمول ، از سرپناه و وسایل نقلیه گرفته تا مواد غذایی ، انرژی و کالاهای مصرفی در حال افزایش است. ادامه مطلب

زنی پس از پیاده شدن از اتومبیل خود در 16 ژوئن ، بسیاری از اتومبیل ها را در پارکینگ یک BMW Toronto رد می کند.  قیمت خودروها در سال گذشته پنج درصد افزایش یافته است ، که عامل عمده ای بود که باعث شد نرخ تورم کلی در کانادا به 3.6 درصد برسد که بیشترین افزایش سالانه در یک دهه گذشته است. (سام نار / CBC)

با 3 مسافر طولانی COVID-19 ملاقات کنید که هشدار می دهند: ویروس را دست کم نگیرید

همانطور که اقتصاد دوباره باز می شود و افکار به پاسیو و خرید در فضای داخلی تبدیل می شود ، به برخی از COVID-19 های طولانی مدت هشدار داده می شود که فیوزهایی را در برابر ویروسی که باعث علائم ناتوان کننده آنها شده است ، آزاد نکنند – ماه ها پس از تشخیص.

جین ارتل ، 62 ساله ، از کیچنر ، آنت گفت: “ما یک گزینه جدید در شهر داریم و مردم آنجا هستند که گویی از بین رفته و همه چیز امن است.”  – این مرا دیوانه می کند.

ارتل گفت که او پیش از تشخیص غیر سیگاری بود و بیماری ریوی از قبل وجود نداشت.  امروزه ، تقریباً 60 درصد ظرفیت ریه قبلی خود را دارد و “دائماً تنگی نفس دارد”. ادامه مطلب

اوایل سال جاری ، الف بازار یک پرسشنامه نشان داد که 60 درصد از مسافران طولانی COVID-19 قادر به دسترسی به مراقبتهای مورد نیاز برای بهبود نیستند.

جکی لوری ، کری گری و جین ارتل سه COVID-19 با عمر طولانی هستند که مدتها پس از مشخص شدن پرونده “رفع” آنها ، همچنان از اثر ویروس کرونا رنج می برند. (CBC)

دیگر چه اتفاقی می افتد؟

وقتی سفرهای بین المللی از سر گرفته شود ، مرزها و فرودگاه های کانادا بسیار متفاوت خواهد بودبه دلیل اقدامات همه گیر ، فرودگاه ها قبل از COVID تنها پنج درصد از ترافیک را دارند.

این مرد برای مقابله با طلاق خود شخص قانونی را استخدام می کند – در می یابد که هنوز ازدواج کرده استدر بسیاری از مناطق کشور ، هر کسی می تواند بگوید که بدون آموزش ، بیمه یا نظارت موازی است.

تجزیه و تحلیل CBC نشان می دهد که برخی از زندانیان تصاویر COVID-19 را تا چند ماه پس از عموم ارائه نمی دهندبا وجود مسکن در معرض خطر جمعیت ، برخی از زندانهای انتاریو و NS واکسن زندانیان را تا ماه مه ارائه نمی دهند.

این ماشین های ظرفشویی Cove به دلیل خطر آتش سوزی خارج شده اندکاربران باید بلافاصله استفاده از محصول را متوقف کرده ، برق دستگاه را خاموش کرده و برای بررسی و تعمیر رایگان با شرکت تماس بگیرند.

Marketplace به کمک شما نیاز دارد

آیا یک گوشی هوشمند ، لپ تاپ یا تبلت مرمت شده به صورت آنلاین خریداری کرده اید؟  ما می خواهیم در مورد تجربه شما بشنویم.  برای ما از طریق marketplace@cbc.ca ایمیل ارسال کنید.

ما در حال یافتن بدترین قرارداد کانادا هستیم.  آنها طولانی هستند.  پر حرف هستند.  درک آنها دشوار است.  اما احتمالاً مجبور شده اید تعدادی از آنها را امضا کنید: قبل از اینکه حساب بانکی را باز کنید ، کارت اعتباری ، تلفن همراه ، ضمانت یا حتی هنگام بازدید از پارک ترامپولین تهیه کنید.  اگر در قراردادی گیر کرده اید که آن را ناعادلانه ، یک طرفه یا کاملاً عجیب می دانید ، می خواهیم در مورد آن بشنویم.  برای ما از طریق marketplace@cbc.ca ایمیل ارسال کنید.

در قسمت های گذشته تحقیق کنید بازار در هر زمان در CBC Gem.

  • عرفان علی محمد