آسمان خراشی به بلندی آسمان

بررسی اخبار بلند و حرفه ای روز

آسمان خراشی به بلندی آسمان

بررسی اخبار بلند و حرفه ای روز

بایگانی
پیوندها
سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۷:۳۵ ق.ظ

مغازه های مرکز شهر منتظر بازگشت مشتریان خود هستند

 

نیویورک (AP) – در بسیاری از مناطق مرکز شهر که شرکت ها دفاتر خود را بسته و به آن مکان سفر کرده اند ، ساندویچ فروشی ها ، نانوایی ها و سایر مشاغل کوچک با خوش بینی محافظانه منتظر بازگشت مشتریان خود هستند.

ترزا گینگ می تواند روی جریان مداوم کارمندان اداری حساب کند تا قبل از COVID-19 به نانوایی Sugar Bliss برای کلوچه و کاپ کیک بیایند.  وقتی لوپ ، مرکز شهر شیکاگو ، در میان دستورات دولت برای ماندن در خانه خلوت شد ، تقریباً همه آنها ناپدید شدند.

در ماه مارس ، یک گروه تجاری محلی ، شیکاگو لوپ آلیانس ، در تحقیقی دریافت که یک سال پس از همه گیری ، تعداد مراجعه کنندگان به مرکز کار هنوز کمتر از 20٪ افراد عادی است.  اما جین خوش بین است؛  بعضی از مشتریان همیشگی او هفته ای یکی دو روز به دفترشان برمی گردند.

او می گوید: “من قطعاً فکر می کنم که لوپ در برخی از مواقع به حالت عادی برگردد.”

چند ماه آینده در مناطق تجاری سراسر کشور بسیار شلوغ خواهد بود.  انتظار می رود با گشودن شهرها و واکسیناسیون افراد بیشتر ، کارمندان اداری – خصوصاً با شرکت های بزرگی مانند گلدمن ساکس و بانک آمریکا – که به کارمندان اعلام می کنند مجبور به بازگشت به کار خود هستند ، برگردند.  اما از بسیاری از شرکت ها انتظار می رود که انعطاف پذیری کار در خانه را به کارمندان خود بدهند.  و بعضی از شرکت ها دفاتر خود را به طور دائمی تعطیل کرده و کلاً از آنجا دور شده اند.

این باعث می شود صاحبان مشاغل کوچک با درجات مختلف خوش بینی منتظر و متعجب شوند.  وقتی مردم در خانه کار خود را شروع می کردند ، جمعیت صبح زود و ظهر به جوی آب تبدیل می شد.  بسیاری از رستوران ها و مغازه ها ناپدید شدند و کسانی که زنده مانده بودند برای افزایش درآمد متکی به کمک های دولتی ، تخفیف از صاحبخانه و در صورت امکان فروش آنلاین بودند.

نانوایی در مرکز شهر فیلادلفیا ، متعلق به ادنا کروز و مایکل کارو ، فقط تعداد کمی از مشتریان همیشگی خود را دارد.  قبل از همه گیری ، حدود 70٪ از مشاغل کارمندان اداری را تشکیل می دادند.  اکنون کروز نگران است که ممکن است مشتریان Nook Bakery & Coffee Bar هرگز باز نگردند.

این زوج به لطف وام برنامه حمایت از حقوق ، نرمش از صاحبخانه و فروش قهوه و کیک سوخاری خود به سفارش ، به کار خود ادامه دادند.  اما آنها هنوز هم شاهد بسیاری از شعبده بازی ها هستند.

کروز گفت: “اگر اجاره بها ثابت بماند و ترافیک عابر پیاده کاهش یابد ، برای ما بسیار بسیار دشوار خواهد بود.”

اما کروز احتمالاً شاهد حضور بیشتر مردم در خیابان ها خواهد بود – مقامات فیلادلفیا هفته گذشته اعلام کردند که کلیه محدودیت های موجود در ظرفیت دفتر این جمعه برداشته خواهد شد.

مرکز شهر آتلانتا مملو از برج های اداری است و مشاغل معمولاً انتظار بازدید بازدیدکنندگان از استادیوم مرسدس بنز ، مرکز همایش های شهر و جاذبه های گردشگری را دارند.  این روزها فقط مقدار کمی ترافیک وجود دارد و مقامات شهری هنوز نگفته اند که زمان بازگشایی کامل آتلانتا

Deli کوان حدود 80٪ از مشاغل خود را از دست داد ، ساعات خود را کاهش داد و دو کارمند تمام وقت خود و همچنین تعداد انگشت شماری از کارمندان نیمه وقت خود را اخراج کرد.  اما اندرو سونگ ، مالک مشترک ، خوش بین است – حتی اگر تعداد کارمندان اداری به سطح قبل از همه گیری باز نگردند ، با بازگشت مهمانان هتل ، بازدید کنندگان کنگره و گردشگران ، این ظرافت زنده می ماند.

وی گفت: “همانطور که در زندگی شخصی خود عادی می شویم ، درک درستی از بقیه کشور وجود دارد.”  “قطعاً امیدی وجود دارد.”

کلودیو فورگیوئل ، صاحب مغازه ساندویچ فروشی نزدیک روبن دلی ، کمتر خوش بین است.  تجارت وی از بدترین روزهای شیوع بیماری بهبود یافته است ، اما وی انتظار ندارد کارگران مانند گذشته به طور منظم به دفاتر مرکز مراجعه کنند.  و او به تجارت آنها احتیاج دارد.

وی گفت: “اگر فکر می کنید انتظارات شما در پاییز طبیعی است ، احتمال اینکه زمستان اینجا نباشید هستید”.  “چون مثل همیشه نیست.”

آرایشگاه ها ، خشکشویی ها و سایر ارائه دهندگان خدمات نیز منتظرند ببینند چه تعداد مشتری بازگشت می کنند.  دفتر ماساژ درمانی Beret Loncar در مرکز شهر منهتن تنها به نیمی از تعداد معمول مشتریان خود خدمات ارائه می دهد و بسیاری از آنها از مناطق دیگر شهر یا حومه شهر سفر می کنند زیرا آنها در مطب نیستند.  شرکت وی ، Body Mechanics ، در آخر هفته نسبت به هفته بیشتر شلوغ است.

لونچار گفت: “آنها معمولاً هنگام ناهار یا بعد از کار می آمدند و دیگر اینگونه نیست.”  “من فکر می کنم آنها برای بیرون آمدن از خانه به ما می آیند.”

بسیاری از مشتریان لونکار مادرانی هستند که تا گزینه های مراقبت از کودکان را نداشته باشند نمی توانند به کار خود برگردند.  او در کوتاه مدت برای مشتریان جدید تبلیغات می کند ، اما خوش بین است که تجارتش به حالت عادی برگردد.

بارگذاری …

بارگذاری …بارگذاری …بارگذاری …بارگذاری …بارگذاری …

“من فکر می کنم که بهبود خواهیم یافت.  امیدوارم چنین باشد. ”  شهردار نیویورک بیل دو بلازیو گفت که این شهر تا اول ژوئیه به طور کامل بازگشایی خواهد شد ، اما انتظار می رود بسیاری از اهالی نیویورک به کار خود در خانه ادامه دهند.

مایکل ادواردز که رئیس گروه تجاری Chicago Loop Alliance است نیز خوش بین است.  بدترین تردد عابران پیاده در مرکز شهر شیکاگو 25٪ از میزان عادی بود که فقط افراد محلی و کارگران اصلی را شامل می شد.  اکنون این تعداد تا 60 درصد رسیده است.

ادواردز گفت: “داشت چکه می کرد.”  وی امیدوار است که اشغال ساختمانهای اداری در تابستان به 50٪ در مقایسه با 20٪ فعلی برسد.  در حالی که ایلینوی قصد دارد در 11 ژوئن به طور کامل افتتاح شود ، مقامات شیکاگو هنوز اعلام نکرده اند که چه زمانی این الگو را دنبال می کنند.

اگرچه بسیاری از افراد ترجیح می دهند از خانه کار کنند ، ادواردز معتقد است که وقتی می خواهد همکارانشان بدون آنها ارتباط برقرار کنند ، مایل به بازگشت است.

وی گفت: “ترس از دست رفتن وجود دارد – اگر تعداد کافی از مردم برگردند ، آنها بعد از کار کوکتل را از دست می دهند.”

در مرکز شهر دالاس ، کیت Fluelen نشانه های تدریجی زندگی اداری را می بیند.

فلون ، صاحب یک فروشگاه کیک کیک به نام او ، گفت: “به نظر می رسد چند نفر دیگر به آرامی برمی گردند.”  میزان مراجعه مشتری در فروشگاه وی حدود 35٪ کاهش می یابد ، اگرچه محدودیتی برای دفاتر وجود ندارد.

فلون می داند که بهبودی کامل بسیار دور است: “ما در حال نزدیک شدن به گوشه مقر AT&T هستیم و هر روز ، در تمام طول روز ، با جلسات مختلف ، انتقال گروهی با هم تیمی های خود ، تجارت می کنیم.  و ما هنوز چنین چیزی را نمی بینیم.  “

فلوئلن در طی شیوع همه گیر دو فروشگاه دیگر را تعطیل کرد ، اما اگر تجارت به اندازه کافی خوب باشد ، ممکن است فکر افتتاح فروشگاه دیگری را انجام دهد.

او می گوید: “شما نمی خواهید هیچ برنامه ریزی کنید تا زمانی که نیم سال فروش خوب داشته باشید ، تا زمانی که همه چیز عادی شود.”

_____

نویسندگان AP مریکلر دیل از فیلادلفیا ، کاتلین فودی از شیکاگو و سودین ثناوالا از آتلانتا در این گزارش همکاری داشتند.

  • عرفان علی محمد