عزیمت نوآورانه ال جی جای خالی در بازار گوشی های هوشمند باقی می گذارد
تصمیم ال جی برای ترک تجارت تلفن های هوشمند ضربه بزرگی به هر کس که به تلفن های هوشمند اهمیت می دهد وارد می شود. در حالی که تعداد اندکی از مشتریان باقیمانده ال جی به طور حتم توسط انحصارطلبی اپل و سامسونگ جذب خواهند شد ، اما خلا gap موجود در زمینه نوآوری احتمالاً هرگز برطرف نخواهد شد.
ال جی پیشگام ویژگی های آشنا مانند دوربین فوق عریض ، فوکوس خودکار لیزر ، اسکنر اثر انگشت نصب شده در عقب و صفحه لمسی خازنی در دستگاه های تلفن همراه است. این شرکت همچنین یکی از معدود شرکت هایی است که همچنان دارای جک هدفون است و صدای آن را با داشتن 32 بیتی Quad DAC در گوشی های هوشمند پرچمدار خود بهتر از همیشه می کند. با این حال ، توانایی LG در اندیشیدن خارج از چارچوب و مخالفت با قراردادها ، همان چیزی است که باعث شده این شرکت مورد علاقه کسانی قرار بگیرد که می خواهند گوش دهند.
LG Wing رویکرد متفاوتی نسبت به ایده دو صفحه بود که نیازی به نمایشگر تاشو نداشت.
G-Flex 2015 دارای صفحه منحنی متناسب با خطوط صورت شما و یک قاب پشتی قابل ترمیم خودکار قابل توجه است که می تواند باعث ایجاد خراش ناشی از قطره ، کلید یا حتی چاقو شود. G5 2016 اولین گوشی هوشمندی بود که به یک مدولار تبدیل شد ، جایی که می توانید نیمه پایینی گوشی را جدا کنید و یک وسیله جانبی اختیاری مانند کنترل دوربین سخت افزار یا تقویت باتری را جایگزین آن کنید. LG V50 2019 با روکش ثانویه صفحه نمایش دوتایی ارائه می شود که یک نمایشگر تکراری بزرگ و تقریباً مشابه عملکرد یک گوشی تاشو با قیمت بسیار مقرون به صرفه تر دارد.
اما شاید وحشیانه ترین نوآوری ناشی از آن باشد که در نهایت عرضه نهایی گوشی هوشمند این شرکت و شاید خلاقانه ترین رویکرد به صفحه دوم باشد. LG Wing. متشکل از یک صفحه نمایش بزرگ 6.8 اینچی OLED که می تواند به سرعت به حالت منظره تبدیل شود ، در حالی که یک صفحه نمایش 3.9 اینچی ثانویه در زیر آن نمایان است ، برای نمایش فیلم در حالت تمام صفحه در حالی که به رسانه های اجتماعی ، برنامه های پیام رسانی یا کنترل های ویرایش دسترسی دارد ، طراحی شده است. . متأسفانه هرگز به استرالیا نرسید و فقط در ایالات متحده و کره جنوبی عرضه شد.
شارژ کردن
در اوج خود در سال 2013 ، زمانی که تلفن های سازندگان گوشی های هوشمند چینی در بازار تلفن های هوشمند غربی عملاً وجود نداشت ، ال جی پس از سامسونگ و اپل به سومین تولید کننده گوشی های هوشمند تبدیل شد. اما در سال های بعد ، همانند هواوی ، اوپو و شیائومی ویژگی های درجه یک بیشتری را با هزینه کمتری ارائه دادند و به جایگزینی مناسب برای اپل و سامسونگ تبدیل شدند و مارک های معروف سابق مانند ال جی را از رقابت خارج کردند.
وان پلاس 9 پرو اخیر نمونه خوبی است و تجربه ای مشابه S21 Ultra سامسونگ یا iPhone 12 Pro Max اپل را ارائه می دهد ، اما با هزینه کمتری. حتی برخی از ویژگی های این پرچمداران را در اختیار شما قرار نمی دهد – از جمله توانایی شارژ تلفن از 0 تا 100 درصد در 30 دقیقه سیم دار یا 45 بی سیم – که برای بسیاری از کاربران از یک صفحه چرخان دوم جذابیت بیشتری دارد.
اگرچه یک مبتکر واقعی ، بخش گوشی های هوشمند ال جی در نهایت خسارات تقریباً شش ساله را در حدود 6 میلیارد دلار ثبت کرد که سهم بازار جهانی آن در حال حاضر فقط 2 درصد است. این شرکت در سال گذشته 23 میلیون تلفن ارسال کرده است ، در حالی که این مقدار برای سامسونگ 256 میلیون است. نوشته بر روی دیوار بود.
خبرنامه فناوری
بهترین داستان های فناوری ، نسخه های گجت و بررسی بازی ها هر جمعه ارائه می شود. اینجا ثبت نام کنید.
- ۰۰/۰۲/۱۵