آسمان خراشی به بلندی آسمان

بررسی اخبار بلند و حرفه ای روز

آسمان خراشی به بلندی آسمان

بررسی اخبار بلند و حرفه ای روز

بایگانی
پیوندها

 

سهام Torchlight Energy Inc روز دوشنبه با 74 درصد افزایش به 10.88 دلار رکورد رسید زیرا آنها آخرین شرکتی بودند که توجه بسته های کوچک سرمایه گذاران رسانه های اجتماعی Reddit را جلب کرد.

بیش از 196 میلیون سهم این شرکت که اجازه فروش سهام 100 میلیون دلاری را در هفته گذشته صادر کرد ، دست به دست شد و بیش از شش برابر میانگین معاملات 25 روزه آنها بود و بیشترین تجارت سهام Nasdaq را به خود اختصاص داد.

Torchlight ، یک تولید کننده نفت و گاز که توسط سازنده مواد صنعتی Metamaterial Inc خریداری شده است ، همچنین بیشترین بحث را در سایت رسانه های اجتماعی داشت که معاملات آن را با معاملات Stocktwits متمرکز کرده بود ، بستری که معمولاً به عنوان معیار علاقه سرمایه گذاران کوچک شناخته می شود.

حجم سهام در Stocktwits مربوط به Torchlight 14٪ افزایش یافته است ، که بیش از 98٪ احساس مثبت نسبت به سهام کاوشگر نفت و گاز را نشان می دهد.

اطلاعات شرکت کارگزاری Fidelity نشان داد که Torchlight روز جمعه دومین سهام معامله شده در سیستم عامل خود بود ، با سفارش خرید بیش از 1.6 به 1 فروش.

طبق آخرین اطلاعات شرکت تحلیلی Ortex ، سهام همچنین دارای نرخ بهره کوتاه 24.7٪ شناور آزاد بود.

به گزارش اورتکس ، فروشندگان کوتاه مدت پس از از دست دادن 71 میلیون دلار در هفته گذشته ، دوشنبه 138 میلیون دلار دیگر پس از رسیدن Torchlight به رکورد 10،88 دلار در هر سهم ، از دست دادند.

سهام Torchlight که بیشتر از 11 ژوئن در حال افزایش است ، با برخی از سودها روبرو شد ، اما در ساعت 11:08 صبح ET با 30٪ افزایش به 8.13 دلار رسید

Torchlight هفته گذشته اعلام کرد که با فروش سهام خود ، 100 میلیون دلار سرمایه جمع خواهد کرد ، و این در راه سایر ذینفعان رالی مانند GameStop Corp و AMC Entertainment Holdings خواهد بود.  (گزارش Arathy S Nair و Aaron Saldanha در بنگالورو ؛ ویرایش شده توسط Anil D’Silva)

  • عرفان علی محمد