آسمان خراشی به بلندی آسمان

بررسی اخبار بلند و حرفه ای روز

آسمان خراشی به بلندی آسمان

بررسی اخبار بلند و حرفه ای روز

بایگانی
پیوندها

 

NRL قرار است رکورد خود را در بسیاری از سبدهای گناه در یک دایره دو برابر کند ، پس از آن که فرمان جدید بازی در میان صحنه های مضحک ، Magic Round را راه اندازی کرد.

امتیاز کلیدی:

شش بازیکن به دلیل خطاها و خطاهای حرفه ای اعزام شدند ، در حالی که دو برونکو برای شوت های بلند به زمین پرتاب شدند

بالا رفتن ناگهانی سبدهای گناهان به عنوان بخشی از سرکوب دو طرفه بازی است

گوردون تالیس ، اسطوره لیگ راگبی گفت که این سرکوب بازی را خراب می کند

هشت بازیکن در دو بازی اول جمعه شب جریمه شدند و تیم های وست تایگر ، نیوکاسل ، بریزبن و منلی دو نفره اخراج شدند.

شش بازی دیگر در راه است ، این تعداد در آستانه پشت سر گذاشتن رکورد 14 بازیکنی است که به دلیل یک گناه در یازدهمین دوره 2018 به عنوان یک رکورد در تمام دوران NRL مجازات شدند.

این افزایش ناگهانی به عنوان بخشی از سرکوب دو طرفه در بازی رخ داد.

شش بازیکن جمعه شب به دلیل خطاها و خطاهای حرفه ای به جاده اعزام شدند ، در حالی که دو برونکو برای شوت های بلند به زمین پرتاب شدند.

NRL مأیوس است که پس از بالا گرفتن نبردهای برجسته و اتهام بازیکنان به دلیل تماس با سر ، تماس خطرناک را از بین ببرد.

به همین ترتیب ، شروع مجدد آگاهانه ست ها به یک مشکل تبدیل شده است ، اکثریتی که برای کاهش سرعت دست در اوایل ست ها داده می شود.

اما با این وجود ، آدام اوبراین ، مربی شوالیه ها اصرار داشت که سبدهای گناه پس از شکست تیمش با نتیجه 36 بر 18 جواب نمی دهد.

اوبراین گفت: “ما پسری داشتیم که ترک کردیم ، فکر کردیم او واقعاً خام است و پشت سر یک زن و شوهر پشت سر هم است.”

شارژ کردن

“و من حدس می زنم که آنها در نیمه دوم یک حرکت پس از حدود هفت پنالتی داشتند.

“من فکر نمی کنم این جواب باشد ، من نمی دانم (راه حل). قطعاتی هستند که بیشتر از من پول می دهند که می توانند این موضوع را درک کنند.”

در صحنه های عجیب و غریب ، شش حادثه جداگانه با Broncos گزارش شده است ، جوردن ریکی و تایسون گمبل دو بار پینگ و یک بار مت لاج و تویتا پانگای.

ریکی و گمبل نیز محاصره شدند ، اولین بار وقتی او به سمت مورگان هارپر حرکت می کرد وقتی می خواست او را به زمین بیاندازد.

پس از اینکه بریزبن دو بازیکن اول خود را در خانه از دست داد ، مایکل انیس ، برنده سابق جایزه کوسه ، نگرانی های خود در مورد برخورد با گناه بن را هنگام اظهار نظر در مورد لیگ فاکس رد کرد.

وی گفت: “ما بازی را با کوری (پارکر) انجام ندادیم.”

“این تغییر کرده است. به سرعت تغییر کرده است.”

پارکر همچنین از جمع آوری مضاعف گناهان و سرکوب ناگهانی خشمگین شد.

پارکر گفت: “آنها مردم (هواداران) گمشده ، افرادی هستند که پول سخت خود را پرداخت می کنند تا بیایند و بازی ستاره های خود را تماشا کنند و این اتفاق نمی افتد.”

“استاندارد تنظیم شده است.”

شارژ کردن

در نمایش لیگ فاکس پس از بازی ، اسطوره های لیگ راگبی ، گرگ الکساندر و گوردون تالیس گفتگو را ادامه دادند.

الکساندر گفت: “فرمان ارسال شده ، واکنش بیش از حد است ، زیرا پناهگاه و قضات در چند هفته اخیر چند مورد را از دست داده اند.”

“ناگهان ما باید در ضربات بالا قوی تر شویم … خوب ، تایسون گمبل برای گناهان جرم نبود ، او هم نبود.

“من نمی خواهم بازیکنان خارج از زمین را برای واکنش بیش از حد ببینم.  ما بازیکنان را هنگامی که بازی سریعتر از قبل است از زمین خارج می کنیم ، بازی هرگز سریعتر نبوده و بازیکنان را از زمین دور می کنیم.

“از عقل سلیم استفاده کنید ، می توان از عقل سلیم استفاده کرد. فکر نمی کنم آنچه امشب دیدیم عقل سلیم بود.”

شارژ کردن

تالیس به او افزود: “حوادث اتفاق می افتد. تصمیم تایسون گمبل (سبد گناه) نبود … من سخت تر از آن ضربه به پای خود می زدم ، این توهین به گناهان نیست”.

“این یک بازی است که من آن را دوست دارم ، اما نسخه ای است که الان دوست ندارم.

“بازی دشوار است و من می دانم که باید آن را پاک کنیم … اما این Magic Round است ، ما مردم را در اینجا می خواهیم ، این تمیزترین بازی تاکنون است.

“NRL با لیگ راگبی جوانان متفاوت است و ما در سایه می پریم. آنها یک حلقه جادویی دارند ، نمایش شما و شما این کار را می کنید – من فکر می کنم که آن را خراب می کند.”

AAP / ABC

  • عرفان علی محمد