آسمان خراشی به بلندی آسمان

بررسی اخبار بلند و حرفه ای روز

آسمان خراشی به بلندی آسمان

بررسی اخبار بلند و حرفه ای روز

بایگانی
پیوندها
يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۰، ۰۲:۵۷ ب.ظ

سرویس اتوبوس KSRTC ، با پشتیبانی LNG ، از روز دوشنبه

 

اولین سرویس از ایستگاه اتوبوس مرکزی KSRTC در تمپانور به کوچی توسط وزیر حمل و نقل آنتونی راجو لغو می شود.

    شرکت حمل و نقل جاده ای کرالا (KSRTC) اولین سرویس اتوبوس گاز مایع (LNG) خود را به عنوان بخشی از یک هدف بلند پروازانه برای تغییر به سوخت سبز برای کاهش هزینه های بهره برداری ناوگان و کاهش آلودگی ، از روز دوشنبه آغاز خواهد کرد.

اولین سرویس اتوبوس گاز مایع از ایستگاه اتوبوس مرکزی KSRTC در تامپانور به کوچی توسط وزیر حمل و نقل آنتونی راجو مشخص می شود.  خدمات روزانه در بخشهای Ernakulam-Thiruvananthapuram-Ernakulam و Kozhikode-Ernakulam-Ernakulam خواهد بود.

این سرویس ها از دو اتوبوس تهویه مطبوع تحویل داده شده توسط Petronet LNG Limited به KSRTC برای اجرای آزمایشی خدمات به مدت سه ماه استفاده می کنند.  مطالعات امکان سنجی فنی و اقتصادی سه ماه پس از اخذ مجوز موقت برای اتوبوس بود.  KSRTC قبلاً دستور تبدیل 400 اتوبوس دیزلی به LNG را صادر کرده است.

سرویس از ارناکولام در ساعت 5 صبح در ساعت 11:15 به پایتخت ایالت می رسد و بازگشت در ساعت 2 بعد از ظهر از تیرووانانتاپورام در ساعت 8:15 بعد از ظهر کوژیکود در ساعت 12.30 بعد از ظهر به ارناکولام می رسد و برگشت در ساعت 2.30 بعدازظهر در ساعت 11:00 به ارناکولام می رسد. 8.20 بعد از ظهر

وزیر حمل و نقل گفت که بازخورد مسافران ، خدمه اتوبوس و کارکنان مکانیکی توسط KSRTC طی آزمایشات طی سه ماه جمع آوری می شود.

مهندسان KSRTC و Petronet پس از یک دوره آزمایشی یک ماهه ، اتوبوس های گاز طبیعی مایع را در مناطق تپه ای مونار با بار شش اتوبوس آزمایش می کنند.

تبدیل اتوبوس گازوئیل به گاز مایع منجر به هزینه های 25 پوندی می شود.  KSRTC امیدوار است با تبدیل ناوگان به LNG و CNG ، صورتحساب سوخت را کاهش دهد ، زیرا یک کیلوگرم CNG معادل 1.39 لیتر بنزین و 1.18 لیتر گازوئیل است.

  • عرفان علی محمد