آسمان خراشی به بلندی آسمان

بررسی اخبار بلند و حرفه ای روز

آسمان خراشی به بلندی آسمان

بررسی اخبار بلند و حرفه ای روز

بایگانی
پیوندها
يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۸:۳۶ ب.ظ

داستان شفاهی: ضربه قابل توجه 4 ریباند کاوی لئونارد

 

این داستان در اصل در سال 2020 ، به مناسبت یک سالگرد The Shot منتشر شد و ما امروز آن را برای یکشنبه بخوانید سلسله.

“لئونارد … توسط سیمونز محافظت می شود … آیا این خنجر است؟ … بازی ، سریال ، تورنتو برنده شد!”  – کوین هارلان ، TNT

“کاوهی از بالا ، به ساعت نگاه می کند ، گوشه ای را می چرخاند ، برای wiiiiiiin … DOBY … KAWHI LEONARD … با برنده بازی!”  – مت Devlin ، Sportsnet

این 12 مه 2019 است ، مسابقه 7 نیمه نهایی کنفرانس شرقی: فیلادلفیا 76ers در تورنتو رپتورز.

رپتورز در خارج از فصل یک بازسازی اساسی انجام داده بود.  ابتدا ، دواین کیسی ، سرمربی قدیمی ، پس از باخت ناامیدکننده دیگری مقابل کلیولند کاوالیرز از لبران جیمز در پلی آف سال قبل ، اخراج شد.  معاون وی نیک خواهر جایگزین خواهد شد.

سپس نماینده حقوقی مرکزی DeMar DeRozan به دلیل نارضایتی ، زخمی شدن کاوهی لئونارد و تیرانداز دنی گرین به San Antonio Spurs فرستاده شد.

به نظر می رسد Raptors جدید در شرق دوم است و لئونارد چندین بازی را برای آنچه به عنوان مدیریت بار شناخته می شود بارگیری می کند.  در یک زمان ، او از فصل منظم به عنوان “82 تمرین” یاد کرد.

تورنتو علیه فیلادلفیا

تورنتو پس از رهایی از جادوی اورلاندو در مرحله یک چهارم نهایی شرق ، با بازی در حال صعود به جوئل امبیید و یک اسلحه کرایه شده جیمی باتلر مقابل فیلادلفیا در رده سوم قرار گرفت.

این تیم ها آخرین بار در مرحله پلی آف در سال 2001 به مصاف هم رفتند ، زمانی که وینس کارتر ستاره رپتورز در مقابل حریف 76ers آلن ایورسون پنجم تا پنجم شد.  با کاهش 88-87 و دو ثانیه مانده به بازی 7 ، تورنتو توپ را به دست کارتر در یک سفر به خط ایست شرقی انداخت.

کارتر از دست داد و 15 سال طول می کشد تا Raptors یک سری دیگر را از آن خود کند.

در همین حال ، سری 2019 در آخرین 4.2 ثانیه به رقابت پرداخت.  Embiid عمدتا 76 حلقه پوشیده بود و دهانه های تیمش هنگام نشستن.  به همین ترتیب ، لئونارد رپتورز را به تن کرد – تمرکز یک خنجر سه امتیازی در بازی 4 بود تا حتی در این سریال به تورنتو کمک کند.

هر تیم شامل نمایندگان آزاد (لئونارد ، باتلر و توبیاس هریس از 76ers) و این ایده بود که سفر به فینال های شرق به تقویت یک پرونده برای ادامه آنها کمک می کند.  نتیجه دور دوم احتمالاً سرنوشت مخالف را مهر و موم می کند.

تماشا کنید |  میزگرد درباره تأثیر The Shot:

اندی پتریلو از سی بی سی اسپورت میزبان میزگردی با حضور داگ اسمیت ، دوین هیرو ، مارک بلینچ ، ویلیام لو ، اشلی داکینگ و سیرات سوئی است تا در مورد جنگ کاوهی لئونارد علیه 76 ساله ها و تأثیر آن بر طرفداران بسکتبال کانادا صحبت کند. 22:45

کایل لوری ، نگهبان رپتورز: ما فقط یک چهارم برنده شدیم [the first quarter].  کارهای زیادی وجود داشت که ما می توانستیم خیلی بهتر انجام دهیم.

فرد ون ولت ، نگهبان رپتورز: این یک بازی رفت و برگشت بود.  زیباترین بسکتبال نیست.  اما این مجموعه دقیقاً به همین شکل بود.

مارک گاسول ، مرکز رپتورها: مانند هر 7 بازی دیگر ، هر مالکیت ، هر اینچ ، هر توپ شل – این بدیهی است که معنی زیادی دارد.  شما می دانید که این بازی ها با جزئیات کوچک در یک جهت متمایل می شوند.  ما دفاع باورنکردنی ایفا کردیم تا به این مرحله برسیم.  این همان چیزی است که شما سعی می کنید انجام دهید – شما در تلاش هستید موقعیت ها و فرصت هایی را برای پیروزی در این بازی ایجاد کنید و امیدواریم که یک ریباند خوشحال داشته باشید که به شما اجازه می دهد تا به مرحله بعد بروید.

دنی گرین ، رپتورز به جلو: توهین آمیز ، ما آن را نداشتیم.  ما در دفاع خوب عمل کردیم – برگشتیم و بیرون رفتیم.  اما ما نتوانستیم به سرعت دلخواه یا ظاهر باز برسیم.

نیک خواهر ، مربی رپتورز: در واقع در آنجا کمی بیش از آنچه به نظر می رسید کنترل بازی داشتیم.  ما پیشرو بودیم ، پیشرو ، پیشرو ، پیشرو.  و همیشه با بیش از یک مالکیت توپ یا حداقل سه توپ.

نزدیک به دو دقیقه در پایان کوارتر ، تساوی 85 بر 85 ، هیچ تیمی نتوانست به گل برسد.  در ساعت 1:41 ، لئونارد به یک جهنده با اختلاف برخورد می کند.  شیرجه پاسکال سیاکام قبل از این که باتلر یک ضربه آزاد را به ثمر برساند ، چهار بر صفر منجر شد.  لئونارد حسرت یک پرش دیگر را دارد.  Embiid با دو پرتاب آزاد دیگر پاسخ داد.

با 11 ثانیه باقیمانده ، 76 بازیکن مجبور به خطا می شوند.  لئونارد به اولین ضربه می خورد ، اما مورد دوم را از دست می دهد.  هریس توپ برگشتی را جمع آوری می کند و آن را برای باتلر می فرستد ، که ماکی را می زند که سرژ ایباکا نمی تواند مانع آن شود.  90-90.  پرستار وقت تلف می کند.

تماشا کنید |  بازی One 7 ، Serial Clinch ، Buzz در تاریخ NBA:

کاوهی لئونارد با کسب 41 امتیاز ، از جمله یک برنده چشمگیر بازی ، زمانی که تورنتو رپتورز با نتیجه 92 بر 90 مقابل فیلادلفیا 76رز پیروز شد و به فینال کنفرانس شرقی راه یافت. 1:23

مارک بلینچ ، عکاس: در طول تایم اوت ، نگاهی سریع به تمام لنزهایم انداختم و تصمیم گرفتم که کمی شلتر از آنچه قبلاً گرفته بودم ، شوم.  من تصمیم گرفتم آن را با یک لنز شل تر که بزرگنمایی کمتری دارد ، عکاسی کنم.  من می خواستم مقداری از آن جو را بدست آورم و سعی کنم همه چیز را در تصویر درک کنم.

لئونارد: خیلی دیوانه بودم [after missing the free throw that led to Butler tying the game at 90-90].  من سعی کردم به مسابقه بروم و یک ریکوشت بدست آورم.  من احتمالاً باید برای کمک به کاری که جیمی انجام می داد ، عقب می پریدم.  اما بعد من دقیقاً مثل “هر بازی بودم.” [coach] تشکیل شده است ، من در شرف رسیدن به مکان خود و عکاسی از آن هستم و با اطمینان از آن عکس می گیرم.  “

پرستار: گروه بد بو بود.  دانی [Green] بیرون آمد ، مارک و سرژ [Ibaka] بنابراین هر چهار پسر به استثنای کاوهی به موقعیت جدیدی در بازی منتقل شدند.  کوهی در همان جایی که بود ماند.

سبز: من گوشه ای ، روی نیمکت بودم و منتظر سقوط آن بودم.

پرستار: حدس می زنم من واقعاً به احساسی که در مورد اضافه کار دارم احساس نکرده ام.

بلینچ: عکاسی کلاسیک آموزش بسکتبال این است که هر وقت لحظه وزوز باشد ، شما همیشه توپ ، سبد و بازیکن را در قاب می خواهید.

لئونارد: چندین دارایی قبل از اینکه یک نوع شلیک از سه نوع داشته باشم و فقط می دانستم که باید آن را حتی بالاتر از آن قرار دهم.

لوری: این بازی بود ، “Ball on top” را بدهید.  ما پیش از این نمایشنامه ای را انجام دادیم – به Whi توپ بدهیم ، او به جای خود رسید و ما در واقع عظمت را تماشا کردیم.

پرستار: من واقعاً فکر نمی کردم که قرار است زندگی خود را تأمین کند.  مرتباً گسترده تر و گسترده تر می شد.  و سپس امبید پرواز کرد.  اگر مرکز آن را درست بخواند ، گاهی اوقات می تواند به آن برسد.

VanVleet: فکر کردم راهی برای ورودش وجود نداره.  پشت سر او ایستاده اید ، خط سیر این موضوع را می بینید.  به نظر می رسید چپ است.

لوری: نمای من در گوشه دیگر بود.  او در جایی که به خود فرصتی داد ، او را به اندازه کافی شلیک کرد.

سبز: من فکر کردم که این در ابتدا ادامه خواهد داشت.  به نظر نمی رسید او هدف قرار گرفته باشد.  او برمی خیزد و به شما رعد و برق می دهد.  به عقب برگردید و مثل شما هستید ، خوب ، ما می توانیم اینجا شلیک کنیم.

تماشا کنید |  خلاصه کامل بازی 7 بین Raptors و 76ers:

کمرنگ شدن لئونارد از گوشه وزوز تورنتو رپتورز را به پیروزی 92 بر 90 مقابل فیلادلفیا 76ers رساند.  تورنتو برای دومین فینال خود در تاریخ تیم صعود می کند. 2:33

لئونارد: امبیید از من محافظت می کرد ، شما می دانید که او بلندتر از من است.  بنابراین سرانجام مکانی پیدا کردم که دوست داشتم و در آنجا کار کردم ، بالاخره به مکانی رسیدم و فقط می دانستم که باید آنرا بالا شلیک کنم.

گازول: برق را در ساختمان احساس کردید.  همه چیز متوقف شد.

نورمن پاول ، نگهبان رپتورز: در انتظار شلیک ، ما نمی دانستیم چه کاری انجام دهیم.  نمی دانستم در یک ثانیه چه کار کنم.  سپس من فقط به طرف کوهی دویدم.

سبز: و همه دیوانه شدند.

VanVleet: من در آنجا مخلوط بودم.  این مرز خوبی بین شاد بودن و تلاش برای آسیب رساندن به خود نیست.  شما نمی خواهید آج و لول کنید.  هیچکس نیفتاد ، که خوب بود.

لئونارد: عالی بود.  این چیزی است که من قبلاً هرگز تجربه نکرده ام – بازی 7 ، یک ضربه برنده.  بنابراین این یک نعمت بود که می توان به آن لحظه رسید و آن شلیک را ایجاد کرد و آن لحظه را احساس کرد.  این چیزی است که می توانم در زندگی حرفه ای خود به آن نگاه کنم.

بلینچ: معمولاً برای لحظات بزرگ یک دقیقه مکث می کنم و مستقیم به دوربین نگاه نمی کنم.  به نوعی دعا می کنم او آنجا باشد.  اما وقتی برگشتم ، وقتی دیدم توپ با توپ از بین اتو کشیده شده راحت شدم.

مارک بلینچ عکس برنده جایزه خود را از پرتوهای Scotiabank Arena گرفته است. (مارک بلینچ / NBA / عکس جهانی مطبوعات / آسوشیتدپرس)

Seerat Sohi ، Yahoo!  خبرنگار ورزشی NBA: چهار پرش احتمالاً قابل توجه ترین قسمت بود ، زیرا لحظه ای بود که همه در ساختمان ساکت بودند و تقریباً مانند یک تجربه مذهبی بود.

بلینچ: من همیشه می گویم که این چهار ریباند چنین تنش شگفت انگیزی را در صحنه ایجاد کرد.  من فکر نمی کنم اگر توپ فقط مستقیم برود تصویر برای من خیلی خوب خواهد بود.  این دومین فشار بود که باعث ایجاد تنش در صحنه شد.

لوری: فکر می کنم تنها دفعه دیگر او را چنین دیده ام [in the arena] زمانی بود که بعد از اولین بازی پلی آف انجام دادیم [five-year] خشکسالی ، اولین بازی ، بازی 1 برابر بروکلین [in 2014].  علاوه بر این ، اینطور نبود.

داگ اسمیت ، گزارشگر تورنتو استار رپتورز: اندازه ای برای توجیه وجود داشت [Raptors general manager] Masai Ujiri در مورد اخراج دواین کیسی و تجارت با Demar DeRozan … فکر نمی کنم کسی تعجب کرده باشد [Kawhi] شات را ایجاد کرد ، اما لحظه ای کلیسایی برای حق رای دادن بود که چنین تغییر بزرگی را تجربه کرده بود.

تماشا کنید |  طرفداران این عکس را تجربه می کنند:

دقیقاً یک سال پس از راه اندازی سری Kawhi Leonard ، CBC تورنتو با حضور طرفداران و کارمندان خود به لحظه ای به یادماندنی نگاه می کند. 3:25

سوحی: من هرگز چنین چیزی ندیده بودم ، جایی که 20،000 نفر بودند که چند ثانیه قبل همه فریاد می زدند و بعد همه نفس هایمان را حفظ کردیم ، همه دقیقاً همان چیز را تماشا می کردیم.  و برای این طرفداران که انتظار داشتند هرگز کارها انجام نشود ، در واقع وقتی همه تماشا می کنند ، نتیجه می گیرد.

اسمیت: این قسمت فوق العاده این ورزش است که اساساً لحظات عالی سرنوشت است.  اگر وینس وارد شود و کاوی وارد نشود ، چه تفاوتی در مسیر حق رای دادن وجود دارد؟  از ورزش؟  یکی از اولین واکنشهای من این بود که این تصویر آینه ای از 18 سال قبل بود.

بلینچ: مطمئن نیستم که هرگز دوباره لحظه ای به این بزرگی بدست آوریم.  البته ممکن است دوباره برنده شویم ، اما من فکر می کنم آنچه را که او از تورنتو و کانادا به عنوان یک کشور به جای گذاشته از این طریق چشمگیر است ، خوشحالم.

پرستار: فکر کردم بهتر است یک روز از این لذت ببرم.  من حتی به تیم گفتم “این یک سریال جهنمی بود و تیمی که فقط برنده شدیم جهنمی بود.”

  • عرفان علی محمد