آسمان خراشی به بلندی آسمان

بررسی اخبار بلند و حرفه ای روز

آسمان خراشی به بلندی آسمان

بررسی اخبار بلند و حرفه ای روز

بایگانی
پیوندها

 

جسی ویلیامز ، ستاره سابق NFL استرالیا از جامعه خواسته است تا هنگام تصمیم گیری برای پایان دادن به جرم چاقو در این ایالت ، وزن تصمیمات خود را در نظر بگیرند.

نقطه کلیدی:

جرایم چاقو در کوئینزلند از سال 2016 تاکنون 33 درصد افزایش یافته است

جسی ویلیامز بازیکن سابق NRL با QPS همکاری می کند تا جوانان را از جنایات چاقو منحرف کند

ویلیامز ، که مستندی در مورد حبس محلی نیز می سازد ، می گوید: “انتخابی که شما می کنید ، شخص شما را تعیین می کند.”

ویلیامز متولد و بزرگ شده در بریزبن ، در حالی که با پلیس محلی همکاری می کرد تا ارزش های جوانان را تحت تأثیر قرار داده و آنها را قادر به انتخاب های درست کند ، مستندی درباره بسته شدن افراد محلی در کوئینزلند کارگردانی کرد.

ویلیامز ، یک مرد بومی مغرور ، گفت که آموزش و درک مهمترین عناصر در این کارزار است.

ویلیامز گفت: “من چیزی نیستم جز مجموعه ای از تصمیمات و انتخاب هایی که باید اتخاذ کنم. من باید انتخاب کنم که به چه شخصی تبدیل شوم.”

“من می خواهم مردم در مورد تصمیم گیری – با چاقو یا بدون چاقو – وزن من و آنچه را که برای آنها است درک کنند.

“من بخشی از کل فرآیند خلاقیت این کمپین بودم ، بنابراین امیدواریم بیشتر به سمت اطلاعات فرهنگی مرتبط برویم ، نه تنها از پلیس کوئینزلند ، بلکه همچنین از همه سازمانهایی که در این فضا کار می کنند ، زیرا .. عدم درک و سوisa استفاده از اطلاعات.

شارژ کردن

وی افزود: “من امیدوارم که این کمپین نه تنها به ریشه کن کردن جرایم چاقو کمک کند ، بلکه قسمت دوم ارائه اطلاعات در مورد چاقوها به افراد جوان ، بومی و غیربومی است ، زیرا من حتی تا زمان تبلیغات انتخاباتی خود حتی اطلاعات زیادی را نمی دانستم.

“این فقط در مورد به دست آوردن اطلاعات و این واقعیت است که کودکان کوچکتر دیگر در وضعیت بدی قرار ندارند زیرا آنها نمی دانند. هرچه بیشتر بدانند ، بهتر می توانند برای خودشان کار کنند – امیدواریم که به این و قطعات آینده کمک کند هم. “

مستند ویلیامز همچنین به عنوان یک ابزار آموزشی عمل می کند.

ویلیامز گفت: “این مستند در واقع یک ماده جاه طلبانه و آموزشی در مورد بسته شدن افراد محلی است – در دو طرف حصار.”

“یک راه حل کوچک برای برخی از خصومت هایی که در حال حاضر در هوا وجود دارد – چیزی که کاملاً در رسانه ها قابل مشاهده است.

“ما امیدواریم که با آموزش و درک بیشتر ، خلا gap را کمی پر کنیم.”

 ویلیامز با جوانان در فیلم مبارزات ضد چاقو گنجانده شده است.(

اینستاگرام: جسی ویلیامز

)

ویلیامز ، عضو تیم Super Bowl Seattle Seahawks در سال 2013 ، گفت که این کارزار گام مهمی در جهت پیوند قوی تر جامعه و پلیس است.

ویلیامز گفت: “این نشان می دهد که پلیس کوئینزلند در تکنیک های اختلاس خود نسبت به کارزارهای انتخاباتی خود پیشگام است.”

“بدیهی است که هنوز کارهای زیادی برای انجام هر دو طرف این رابطه وجود دارد ، اما من فکر می کنم حداقل اقدامات لازم برای دستیابی به برخی از دستاوردهای مثبت در این زمینه ها انجام شده است.

“کارزار جنایت با چاقو فقط آغاز کارهای بزرگتری است که من و پلیس کوئینزلند خودمان آماده کرده ایم.”

شارژ کردن

آمارها نشان می دهد که جرائم مربوط به چاقو در جامعه از سال 2016 تاکنون 33 درصد افزایش یافته است.

کاتارینا کارول ، کمیسر پلیس کوئینزلند اظهار داشت که امیدوار است همان موفقیتی را ببیند که افسران پلیس در آزمایش های کمپین لوگان 2019 مشاهده کردند ، که در این زمینه 23 درصد افت در جرایم چاقو مشاهده شد.

وی گفت: “به عنوان پلیس ، همه ما اغلب تأثیرات مخرب پوشیدن را در جامعه خود – بر قربانیان و خانواده ها و دوستانشان” می بینیم.

“هنگامی که ما شروع به تحقیق در مورد گروه هم گروه خود کردیم ، دیدیم که بیش از 60 درصد از جرایم چاقو در این ایالت شامل جوانان با چاقو است که اغلب برای محافظت از خود هستند.

“ما می دانیم که متأسفانه ، بیشتر اوقات اینگونه نیست. غالباً ، این چاقوها علیه انسان یا جرایم جدی دیگر استفاده می شود ، بنابراین ما تلاش می کنیم تا مردم را قادر به انتخاب چنین انتخابی نکنیم. – چاقو حمل نکنیم. “

  • عرفان علی محمد