آسمان خراشی به بلندی آسمان

بررسی اخبار بلند و حرفه ای روز

آسمان خراشی به بلندی آسمان

بررسی اخبار بلند و حرفه ای روز

بایگانی
پیوندها

 

کوین دی بروین رزرو یک گل به ثمر رساند و خود برنده را به ثمر رساند تا بلژیک در بازی قهرمانی اروپا با نتیجه 2-1 برابر دانمارک به پیروزی برسد که در نیمه اول با ادای احترام به کریستین اریکسن مشخص شد.

مشخصات در بلژیک  نمایه دانمارک  اخبار فوتبال

دی بروین پس از حفظ شکستگی صورت در فینال لیگ قهرمانان اروپا ، برای اولین حضور خود پس از نیمه وقت وارد زمین شد و توپ را به صورت مربع در آورد تا در دقیقه 55 تورگان هازارد را به تساوی بکشاند.  وی سپس در هفتاد و یکم با یک شوت کم به بیرون از منطقه گل زد.

این اولین مسابقه دانمارک از زمان فروپاشی اریکسن بود و میزبان با سرعت خشمگین در ورزشگاه عصبانی پارکن شروع به کار کرد.  یوسف پولسن فقط در دقیقه دوم با یک شوت کم درون تیرک دروازه به گل رسید.

بازیکنان هر دو تیم پس از 10 دقیقه بازی را متوقف کردند ، زمانی که 25000 هوادار به احترام اریکسن ، پیراهن شماره 10 تیم ملی دانمارک ، برای یک دقیقه تشویق بلند بلند شدند.

بازیکنان نیز مانند Bjorn Kuipers داور مسابقه به تشویق ها پیوستند.

اریکسن پس از ایست قلبی در بازی افتتاحیه این تیم مقابل فنلاند ، در یکی از بیمارستان های اطراف باقی می ماند.

این پیروزی به بلژیک در مرحله یک هشتم نهایی راه یافت.  اگر بلژیکی ها فنلاند را شکست دهند ، دانمارک همچنان می تواند با پیروزی مقابل روسیه در روز دوشنبه ادامه یابد.

همه چیز خیلی خوب برای دانمارک شروع شده بود.

از زمان کاهش محدودیت های همه گیرانه توسط دولت ، توسط بیشترین جمعیت در دانمارک به جلو منتقل شد ، میزبان پس از گل زودهنگام همچنان موج به موج به جلو حرکت کرد.

این بازی پس از ادای احترام به اریکسن با سرعت نرمال تری از سر گرفته شد ، اما در نیمه اول دانمارک هنوز شانس بیشتری داشت.

با ورود د بروین بعد از وقفه ، اوضاع کاملاً تغییر کرد.

سرمربی دانمارک ، کاسپر هولمند گفت که استراتژی تیم برای حفظ سکوت بلژیکی روملو لوکاکو این است که مطمئن شود او در وهله اول توپ را به دست نیاورده است.

و دانمارک تا سال 55 موفق شد که لوکاکو از جناح راست به سمت جلو حرکت کند تا اینکه به دبروین برود.  هافبک منچسترسیتی قبل از کشیدن هازارد ، یک مدافع در منطقه را دور زد ، او او را از کنار کاسپر اشمایکل گیج شده راند.

سپس برادر تورگان ادن هازارد وارد میدان شد و دی بروین را برای گل دوم تنظیم کرد.  دی بروین به طرفداران بلژیک دوید ، اما این گل را جشن نگرفت ، و به دلیل احترام به اریکسن در حرکتی آرامش دهنده دست داد.

مارتین بریتوایت بهترین موقعیت دانمارک را داشت تا گل تساوی را به ثمر برساند ، اما ضربه او توسط تیبو کورتوا در دقیقه 75 مهار شد و ضربه سر او به تیر دروازه در دقیقه 87 برخورد کرد.

برای روزنامه نگاری عمیق ، عینی و مهمتر از همه متعادل ، برای عضویت در مجله Outlook اینجا را کلیک کنید

  • عرفان علی محمد