آسمان خراشی به بلندی آسمان

بررسی اخبار بلند و حرفه ای روز

آسمان خراشی به بلندی آسمان

بررسی اخبار بلند و حرفه ای روز

بایگانی
پیوندها

 

کشتی بریزبن برونکوس ، بن ایکین ، ستاره سابق باشگاه را به عنوان مدیر دفتر جدید خود به عنوان مدیر عامل جدید دیو دوناگی ، به باشگاه منصوب کرد.

امتیاز کلیدی:

بن ایکین 55 بازی برای بریزبن برونکوس انجام داد ، از جمله پیروزی در فینال بزرگ NRL 2000 با مربی فعلی کوین والترز.

وی سال گذشته نقش مدیرعامل را از دست داد اما اکنون به عنوان رئیس فوتبال منصوب شده است

بریزبن پس از دریافت اولین قاشق چوبی این باشگاه در سال 2020 مجدداً آخرین نردبان NRL است.

ایکین سال گذشته پس از رفتن پل وایت کاندیدای مدیرعاملی شد ، اما سرانجام رئیس سابق ملبورن ، استورم دوناگی ، سرانجام استخدام شد و در اواسط فصل 2021 NRL شروع به کار کرد.

پس از پایان سال گذشته برای اولین بار در تاریخ 33 ساله این باشگاه ، به لطف رکورد 3-12 برد و از دست دادن -250 امتیاز ، بریزبن پس از 15 دور در سال 2021 دوباره در پایین نردبان NRL قرار گرفت.

حالا برانکوس ها از ایکین که در طول فعالیت NRL در دهه های 1990 و 2000 برای 55 برونکو بازی کرده است ، خواسته اند به عنوان مدیرعامل و رئیس فوتبال خود وارد عمل شود.

“این یک معامله بزرگ ، یک باشگاه عالی است. هنوز هم در دیوارها پیروزی وجود دارد [but] تیم NRL در حال حاضر خیلی خوب عمل نمی کند. “دوشنبه شب ایکین در آخرین قسمت خود به عنوان مجری برنامه NRL 360 Fox Sports گفت

“من کاری ندارم که دیو دوناگی از سال گذشته که من را برای بهترین کار شکست داد. من دیو را دوست دارم ، کاری را که او می خواهد در Broncos انجام دهد دوست دارم.

“من می دانم که Broncos باید بهتر باشد ، می تواند بهتر باشد و در این نقش من فرصتی عالی برای بهتر کردن آنها ، بخشی از راه حل پیدا کردم.”

ایکین با تمرکز بر مدیریت لیست که با انتقادات زیادی از فینال بزرگ 2015 مواجه شده است ، با کوین والترز ، سرمربی که در سال 2000 با او در لیگ برتر برونکوس همکاری داشت ، کار خواهد کرد.

انتصاب ایکین زمانی آغاز می شود که پاکسازی در رد هیل آغاز می شود ، با شروع به کار کشتی گیر تویتا پانگای جونیور ، مدیر کل عملیات فوتبال پیتر نولان و مدیر عملکرد آندرو کرول.

دوناگی گفت: “تغییر همیشه یک چالش است و قطعاً از این قاعده مستثنی نیست ، خصوصاً با توجه به افراد آسیب دیده.”

“من می خواهم به حرفه ای بودن و سهم قابل توجه پیتر و اندرو برای سالهای طولانی اعتراف کنم و برای آنها آرزوی سلامتی کنم.”

  • عرفان علی محمد