آسمان خراشی به بلندی آسمان

بررسی اخبار بلند و حرفه ای روز

آسمان خراشی به بلندی آسمان

بررسی اخبار بلند و حرفه ای روز

بایگانی
پیوندها

 

Salesforce که یکی از بزرگترین ارائه دهندگان نرم افزار ابری است ، در حال حاضر در سراسر جهان آفلاین است.  ده ها هزار شرکت و میلیون ها کارمند از این سرویس استفاده می کنند.

این سرویس بیش از یک ساعت از کار افتاده است و شرکت های بزرگ شروع به عذرخواهی از مشتریان به دلیل آفلاین بودن می کنند ، زیرا بسیاری از مشتریان از Cloud Cloud برای ارائه درخواست های مشتری استفاده می کنند.  در داخل ، تجارت به شدت تحت تأثیر قرار خواهد گرفت ، زیرا ابرهای فروش و خدمات Salesforce نیز آفلاین هستند.

حتی صفحه وضعیت Salesforce خود شما نیز کار نمی کند ، معمولاً مکانی برای به روزرسانی مستقیم شرکت است.

به روز رسانی 12:00 (AEST)

پس از تقریباً 4 ساعت ، به نظر می رسد خدمات Salesforce حداقل تا حدی عملیاتی است.  صفحه وضعیت در حال بارگیری است و گزارش های آنلاین در مورد دسترسی کاربران به سازمان های Salesforce خود در حال پخش است.

تماس با شماره تلفن Salesforce در استرالیا پاسخ داده نمی شود ، پاسخ روبو نشان می دهد که سرویس آنها قطع شده است و تماس گیرندگان به صفحه وضعیت آنلاین هدایت می شوند ، که همانطور که می دانیم نیز کار نمی کند.

در صفحه help.salesforce آنها توانستند نکته ای ارسال کنند.

بسیاری از برنامه های Salesforce به خطر افتاده است

در ساعت 21:46 UTC در تاریخ 11 مه 2021 ، تیم فناوری Salesforce از مشکلی که در بسیاری از خدمات Salesforce تأثیرگذار است مطلع شدند.  مشتریان هنگام پیمایش در چندین سرویس Salesforce ، از جمله برنامه های Core ، Cloud Cloud ، Commerce Cloud ، Government Cloud و Cloud Experience (fka Communities) با مشکلات روبرو می شوند.

این تأثیر همچنین بر سایت اعتماد Salesforce تأثیر می گذارد ، status.salesforce.com در دسترس نیست.

تیم آماده است ، چندین بادبان شنا را به عنوان دلیل بالقوه این مشکل بررسی می کند.  این شامل توانایی مسدود کردن پیاده سازی شده توسط ارائه دهنده DNS و همچنین تغییرات اخیر شبکه است.

به روز رسانیSalesforce CTO و بنیانگذار Parker Harris در توئیتر این مشکل را مربوط به DNS دانستند.  بحث در مورد این موضوع باید گسترده باشد ، زیرا عجیب به نظر می رسد که Salesforce از تأثیرات احتمالی ناشی از تغییر سوابق DNS آگاهی نخواهد داشت.  برای کسانی که با DNS آشنا نیستند ، CloudFlare اینجا یک تجربه عالی دارد.

اگرچه هریس به وضوح سریع خوشبین است ، اما تقریباً یک ساعت از این پست می گذرد و سرویس همچنان آفلاین است.  صفحه وضعیت هنوز پایین است.

ما معتقدیم که ما این مسئله را جدا کرده ایم و در حال بازگرداندن خدمات آسیب دیده بصورت آنلاین هستیم.  هنگامی که ما برای حل آنها تلاش می کنیم ، ممکن است مشتریان همچنان با مشکلات مواجه شوند.  این اولویت اصلی Salesforce است.

– پارکر هریس (parkerharris) 11 مه 2021

به طور طبیعی ، گزینه بعدی این است که ببینید Salesforce از طریق حساب های رسانه های اجتماعی خود چه ارتباطی را با مشتریان برقرار می کند.  متأسفانه ، Salesforce در مورد حادثه مهم ، که قطعاً SLA را نقض خواهد کرد ، منتشر نکرد.

در حال حاضر هیچ ETA برای قطعنامه در مورد این اقامت در مقیاس بزرگ وجود ندارد.

لطفا توجه داشته باشید که به دلیل اختلالات فروش در سراسر جهان ، بیشتر وب سایت ما از کار افتاده است.  Salesforce به طور فعال در حال بررسی این موضوع است و امیدواریم که به زودی راه حلی پیدا کنیم.  از اینکه به زحمت افتادید پوزش میخواهیم. اگر درخواست فوری دارید لطفا از طریق sloanexeced@mit.edu برای ما ایمیل کنید. pic.twitter.com/ccffhtlR1Z

– آموزش اجرایی MIT Sloan (@ MITSloanExecEd) 11 مه 2021

https://twitter.com/DreamBox_Learn/status/1392254198922715139

از آنجا که اخلال در فروش فروش نیروهای فروش اخیراً بسیار نادر بوده است ، برخی حدس می زنند که این ممکن است نتیجه یک حمله سایبری باشد ، به ویژه با توجه به حملات سایبری اخیر علیه خط تحویل ایالات متحده.

شرکای Salesforce Groundswell Cloud Solutions گفتند که این خاموش شدن مربوط به AWS بوده و در این مرحله هیچ نشانه ای از یک حادثه سایبری نشان نداده است.

# فروش به دلیل مشکلی در AWS که چندین مورد را تحت تأثیر قرار می دهد ، پایین است.  می شنویم که Salesforce به طور فعال با AWS در حال حذف است.  می شنویم که هیچ مدرکی در مورد هک شدن یا از دست رفتن اطلاعات وجود ندارد. pic.twitter.com/IRRAARDpTp

– Groundswell Cloud Solutions (groundswellcld) 11 مه 2021

  • عرفان علی محمد