آسمان خراشی به بلندی آسمان

بررسی اخبار بلند و حرفه ای روز

آسمان خراشی به بلندی آسمان

بررسی اخبار بلند و حرفه ای روز

بایگانی
پیوندها

 

در سال 2013 ، هنگامی که Philadelphia 76ers سام Hinkey را به عنوان مدیر کل و رئیس عملیات بسکتبال استخدام کرد ، وی با هدف تلاش کرد تیم را در پایین قرار دهد و انگیزه های بالایی را در یک فرهنگ بازسازی به نام فرایند جمع کند.

در طی هشت سال اتفاقات زیادی رخ داده است ، از آن زمان تاکنون سیکسرها سومین رئیس جمهور و سرمربی دوم آنها هستند ، اما چیزی که ثابت مانده است دو بازیکن اصلی است که در اطراف آنها ساخته شده اند: جوئل امبیید و بن سیمونز.

همانطور که آنها در بازیکنان کالیبر ستاره شکوفا شدند و در قراردادهای حداکثر طولانی مدت قفل شدند ، انتظارات در فیلادلفیا افزایش یافت.  با این حال ، آنها هرگز موفق به ملاقات آنها نشدند.

و یکشنبه شب ، در بازی 7 مقابل تیم آینده آتلانتا هاوکس برای حضور در فینال کنفرانس شرقی روی خط ، سیکسرها دوباره لرزیدند ، با نتیجه 103-96 شکست خوردند و احتمالاً باعث لرزش سازمان در فیلادلفیا شدند.

فقط یک یادآوری ، فیلادلفیا در این فصل شماره 1 کنفرانس شرقی بود و به شدت در مقابل هاوکس ،5 مورد علاقه قرار گرفت ، که بیشتر تصور می کردند از حضور در دور دوم ، مانند بسیاری از بازیکنان اصلی تیم مانند Trae Young ، خوشحال هستند. ، این اولین تجربه آنها در پلی آف NBA بود.

راستش را بخواهید ، برای Sixers شرم آور است که این مجموعه حتی به هفت رسیده است ، چه رسد به این واقعیت که آنها در نهایت آن را از دست دادند.  هیچ راهی برای از دست دادن آنها وجود نداشت و با این وجود موفق به این کار شدند.

مسابقات پلی آف NBA ، از جمله فینال های NBA را انتخاب کنید.  به علاوه ، در مسابقات پیش NBA ، جام استنلی ، بازی های پلی آف Blue Jays و MLB و موارد دیگر شرکت کنید.

در طول سال ها ، از روش Trust the Process برای توصیف منطق تمرینات تیم سازی فیلادلفیا استفاده شده است.

با این حال ، به نظر می رسد پس از ضرر یکشنبه شب ، “دادرسی” نه تنها قابل اعتماد نیست ، بلکه ممکن است از بین رفته باشد.

در اینجا چند تساوی از یک سری هفت بازیه بین 76ers و Hawks آورده شده است که به عنوان کلاسیک توصیف نمی شوند ، اما می توانند یک کاتالیزور برای تغییر قابل توجه خارج از فصل در فیلادلفیا باشند.

به نظر می رسد هیچ مانعی برای یانگ خیلی بزرگ نیست ، هاوکس

قبل از این که به آگهی گفتگوی 76 خود ادامه دهیم ، فراموش نکنیم که هاوکس در حقیقت این سری را برنده شده و برای اولین بار از سال 2015 به فینال کنفرانس می رود ، وقتی که از قضا مربی تیمی که در آنجا ملاقات می کنند ، مایک بودن هولزر ، با 60 برد به آنها در بهترین فصل امتیاز دهی کمک کرد.

41 پیروزی که هاوکس به ثمر رسانده اند به اندازه کل پیروزی های باشگاه 15-2014 چشمگیر نیست ، اما آنچه این تیم بر آن پیروز است درک و ترس از ترس آن لحظه است.

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، برای بسیاری از بازیکنان این تیم هاوکس ، این اولین سلیقه آنها پس از فصل است و با این حال کاملاً دلسرد شده اند.

در دور اول مقابل نیویورک نیکس ، هاوکز در پنج بازی آنها را ناک اوت کرد زیرا در زیر نور چراغهای روشن باغ مدیسون راحت تر از کف خانه خود بودند.

و در برابر سیکسرهای مورد علاقه ، آتلانتا در بازی اول به مقام اول رسید و گفت تیمی است که با شماره اصلی فیلادلفیا مرعوب نشده است.  هاوکس پس از سقوط 2-1 به یک خط ثابت برگشتند تا پس از سه بار پیروزی در فیلادلفیا در زمین خانگی سیکسرز بسته شوند.

برای خبرنامه های Raptors ثبت نام کنید

بهترین پوشش Raptors و انحصاری هایی که مستقیماً به صندوق ورودی شما تحویل داده می شوند را دریافت کنید!

به ویژه ، یانگ در این فصل یک مهمانی کاملاً آینده برگزار کرد و به عنوان یکی از بهترین بازیکنان بازی در کلاچ شهرت یافت.  این بازیکن 22 ساله در کارنامه جوان خود در مجموع 12 بازی پلی آف انجام داده و به طور متوسط ​​29.1 امتیاز در هر بازی داشته است و در شش مسابقه از این مسابقات 30 امتیاز یا بیشتر کسب خواهد کرد.

اما ، همانطور که بازی 7 روز یکشنبه ثابت کرد ، این تیم هاوکس فقط یک تیم یک نفره نیست.  یانگ روز یکشنبه سخت جنگید وقتی از زمین فقط 5 برای 23 شوت زد.  او با 21 امتیاز و 10 پاس گل پایان یافت و به کوارتر چهارم صعود کرد و 10 گل زد – از جمله یک بمب باورنکردنی 29 فوت – اما هاوک ها 7 بازی را با قدرت بازیکنان جوان “دیگر” خود مانند کوین هوترر که دارای امتیاز بالایی بود ، بردند. 27 امتیاز در این بازی و جان کالینز ، که با 14 امتیاز ، 16 ریکوشه دو دبل به پایان رسید.

بنابراین ، حتی زمانی که سوپراستار جوان و جوان جوان آنها خیلی دور بود ، هاوکس باز هم راهی پیدا کرد تا اینکه سرانجام وقتی مهمترین مسئله مهم بود ، او زنده شد.

اینها معمولاً درسهای سختی است که تیمها باید با ناکامی در مرحله پلی آف بیاموزند ، اما به نظر می رسد هاوکس با این کنوانسیون مخالف است و به همان مناسبت ادامه می دهد ، حتی اگر قبلاً چنین تجربه ای نداشته باشد.

تیم بعدی میلواکی باکس ، تیمی است که از یک سری بازیهای طاقت فرسای هفت گانه بیرون آمده است.  مانند سیکسرز ، باکس نیز سود خواهد برد و صادقانه بگویم ، با تجربه ای که میلواکی در برابر بروکلین نتز و شیوه بازی جیانیس آنتتوکوپمو تجربه کرده است ، سخت است که شاهد پیروزی آتلانتا باشیم ، اما تقریباً همان گفته شده برای دور دوم هاوکس و حالا به آنها نگاه کن

معضل بن سیمونز

حدود سه و نیم دقیقه برای بازی در کوارتر چهارم بازی 7 باقی مانده بود و آتلانتا 88-86 را پیش می برد ، بن سیمونز در یک بازتاب دنیلو گالیناری را در بالای سر خود داشت.  سیمونز بزرگتر و قدرتمندتر گالیناری را به پست خود برد ، استعفا داد ، از تلاش برای رسیدن دور شد و فقط یانگ را در زیر سبد داشت.

سیمونز به جای سوار شدن در شیرجه آسان ، حتی به سبد نگاه نکرد و در عوض به ماتیس تیبول متعجب پاس داد ، که سوار شد و خطا دریافت کرد ، اما فقط یک پرتاب آزاد را به دست آورد.  در عوض ، دو – یا حتی سه – امتیاز یک شد و یک موقعیت برای تساوی یا برتری منجر به پیروزی هفت امتیازی آتلانتا شد.

این نکته به طور خلاصه مشکل سیمونز را تعریف می کند.  او یک بازیکن بسیار با استعداد است ، توانایی انجام بسیاری از کارهای زمین را دارد ، اما ناتوانی و عدم تمایل به شلیک توپ ، مسئولیت کامل او را بر عهده دارد.

بنابراین گرچه داشتن یک گارد محافظ شش فوت و 10 که یک مدافع عالی نیز است ، فواید واضحی دارد ، اما اگر نتوانید یا نخواهید شلیک کرد ، به خصوص در تیمی که تیراندازهای زیادی مانند فیلادلفیا ندارد ، نوعی بی معنی است.

کافیست نگاهی به برخی از این توییت ها بیندازید و خواهید دید که مشکل تیراندازی توپ برای سیمونز چقدر است:

بن سیمونز چهارم چهارم این مجموعه:بازی 1: 2-2 FGبازی 2: 0-0 FGبازی 3: 1-1 FGبازی 4: 0-0 FGبازی 5: 0-0 FGبازی 6: 0-0 FGبازی 7: 0-0 FG

– تام هابراسترو (Tomhaberstroh) 21 ژوئن 2021

FT این پلی آف را از دست می دهد:

48 – بن سیمونز29 – خورشیدهای ققنوس28 – بروکلین نتز pic.twitter.com/1dGBaTXHiC

– StatMuse (statmuse) 21 ژوئن 2021

با حداقل 70 تلاش ، درصد پرتاب آزاد بن سیمونز از 34.2٪ در این فصل بعد ، بدترین مورد در یک فصل پس از تاریخ NBA است. pic.twitter.com/G12fiDSXVN

– آمار و اطلاعات ESPN (ESPNStatsInfo) 21 ژوئن 2021

این اعداد و بسیاری دیگر که می توانند نقل شوند ، دلیل این است که احتمالاً یک آشفتگی بزرگ در فیلی رخ می دهد.  به زبان ساده ، سیمونز باید منتقل شود.

آزمایش بزرگ Embiid-Simmons بارها و بارها به شکست انجامید و یکشنبه شاید تماشایی ترین شکست همه آنها بود ، زیرا Embiid بسیار درخشان بود و 31 امتیاز به دست آورد ، در حالی که سیمونز فقط 5 امتیاز داشت و در طول بازی فقط چهار شوت زد.

این دو باید از هم جدا شوند و با توجه به برخی از نظرات پس از بازی از مربیان فیلادلفیا Doc Rivers و Embiid ، سیمونز یکی است که احتمالاً درب منزل نشان داده می شود:

“در حال حاضر جواب آن را نمی دانم.”

-دک ریورز ، پس از اینکه از وی پرسیده شد آیا بن سیمونز می تواند مدافع تیم قهرمان باشد؟ pic.twitter.com/rw51V7rkRE

– SportsCenter (SportsCenter) 21 ژوئن 2021

“من نمی دانم چگونه این حرف را بزنم – اما فکر کردم نقطه عطف این است که یک ضربه آزاد داشتیم ، از دست دادیم و یک پرتاب آزاد انجام دادیم.”

-ژول امبیید برای از دست دادن بازی 7 سیکسرز مقابل هاوکس pic.twitter.com/wDsw1gVZP0

– SportsCenter (SportsCenter) 21 ژوئن 2021

البته ، گفتن قرارداد سیمونز آسانتر از انجام است ، اما این NBA است ، و هر جا که اراده برای انجام یک معامله وجود دارد ، همیشه یک راه وجود دارد.

سایه لوری در این 2021 بعد از فصل بسیار بزرگ است

احتمالاً این واقعیت جالب را مشاهده کرده اید:

هر سه تیمی که تجارت Kyle Lowry را کنار گذاشتند قبلاً حذف شده اند.

لیکرز ، هیت ، سیکسر.

(ارسال شده توسط جوشگورینسین) pic.twitter.com/LUNUctKP9y

– StatMuse (statmuse) 21 ژوئن 2021

کایل لوری می توانست به هر یک از این تیم ها کمک کند ، اما برای سیکسرز این کاملاً واضح بود.

ضعف اصلی فیلادلفیا بازی گارد و کمبود تیراندازان قوی بود ، چیزی که لوری می توانست به وفور به آن کمک کند.

حداقل ، Lowry یک ارتقا major مهم در مورد George Hill است ، که Philly به موقع به جای ستاره Raptors معامله ای انجام داد ، زیرا قیمت درخواست تورنتو برای بازیکنان جوان Tibul و Tyris Maxie بسیار زیاد بود.

نگاه به گذشته 20/20 است و چه چیزی ، اما اکنون این یک نگاه وحشتناک برای رئیس بسکتبال ، داریل مورای و دفتر جلوی سیکسرز است.

  • عرفان علی محمد